Citat:
Ursprungligen postat av
Fullblitz
Åt er? rolig formulering när du skriver till mig, jag är en person. Du kan inte vara tydligt, du klarar ju knappt att formulera en mening, antar att du gick i LivetsHårdaSkola.
Det är ju du som börjat skriva om martyrer, jag vet inte ens namnen på de som Anton Lundin mördade i sitt terrordåd i Trollhättan. Tror inte du fattar att du är ett slemmigt högerskum som är fylld av hat bara. Man ser det i hur du skriver, konspirationsteorier och massa hittepå har mögat ihop hela din hjärna.
Det är bra att du inte ser våld som en lösning men det du skriver här ger uttryck för annat! Men kämpa gärna på för att hitta en balanserad nivå där hets och hat inte är centralt.
Som sagt. Du vill type casta alla som inte gillar samhällsutvecklingen som galna terrorister med dödslistor på journalister. Du vill likställa alla dina meningsmotståndare med dårar som denna 61-åring eller Anton.
Jag avskyr våldsbejakande extremism som bara ger dig vatten på kvarn. Det har aldrig egentligen varit min sanna och ursprungliga avsikt att sitta här inne och hetsa eller hata. Jag har aldrig förespråkat våld i någon form vare sig på denna sida eller någon annanstans hur mycket annat osammanhängande, pinsamt dravel jag annars kan erkänna mig fullt skyldig till att ha skrivit på flashback och som jag fortfarande har dåligt samvete över om du nu vill veta.
Jag vill inte ha mer kaos, hat, splittring, förvirring och elände. Jag vill ha en sansad, öppen, rationell, värdig och resonabel debatt. Det vill inte du. Du vill ha sådan här skit istället. Det vill inte jag. För att du och dina ideologiska fränder lever på kaos och förvirring. En lugn och sansad diskussion är det sista ni egentligen vill ha.