Har haft detta bekymret ett par veckor nu. Förvärrats på senaste tiden. Det började nämligen med ett litet sår strax under ollonkanten, intill strängen. Trodde det var ett enkelt skavsår efter sex med tjejen, det plågade mig några dygn innan den försvann helt. Att duscha gav en jävla sveda vilket var hemskt. Några dagar senare är "såret" borta men istället dyker 3 små blåsor upp på ollonet, vilket smärtar så fort jag vidrör dem, även om det är kläder som trycker. Idag är blåsorna borta, istället är hela förhuden röd, torr, svider, kliar. Ollonet är täckt av någon typ utav vit sörja. Allmänt kletigt och vidrigt.
Ja fyfan det är en jäkla misär det här. Vill kunna ha vanligt sex med damen utan att det ska på med kondom, och för att det sen ska uppstå problem efteråt... Så fort ett problem gett sig så har ett annat dykt upp. Måste väl fan vara en svampinfektion detta?
Tvättar mig endast med vatten och rfsu intim tvål innan problemet. Nu endast vatten.
Har beställt "Cortimyk" som jag ska smörja mig med och hoppas det ger något resultat
Någon som varit i liknande situation? Tar tacksamt emot alla slags tips för att bota denna skiten! Tror fan jag har slagit något slags rekord i otur