• 1
  • 2
2021-09-14, 16:11
Medlem
JumpingJacks avatar
Citat:
En man i 30-årsåldern från en ort i Säffle kommun misstänks för flera sexbrott mot barn. Det handlar om totalt 12 åtalspunkter. Brotten ska ha begåtts i mannens bostad.

Mannen anhölls i mitten av förra veckan förra veckan och häktades dagen efter vid åklagarmyndigheten i Uddevalla.
Mannen är på sannolika skäl misstänkt för sexbrott mot två barn som är yngre än 15 år.
Enligt häktningsframställan har brotten mot de båda barnen begåtts mellan mars och augusti i år i mannens hem.

https://www.saffletidningen.se/2021/...-mot-tva-barn/

Vad vet ni om det här?
Citera
2021-09-14, 18:27
Medlem
kingofwestcoasts avatar
Måste bli typ Värmlands bro eller Svanskog! Kan inte minnas nån annan "ort"? Oavsett avskyvärt
Citera
2021-09-14, 20:30
Medlem
Ja det borde det vara eftersom det är en ort i Säffle. Nysäter och Näset finns också.
Citera
2021-09-14, 20:32
Medlem
ChiCoLas avatar
Lägger mina pengar på en vit ljus arisk incel som har träskor och sydstatsflaggan i bilen
Citera
2021-09-15, 06:12
Medlem
kingofwestcoasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChiCoLa
Lägger mina pengar på en vit ljus arisk incel som har träskor och sydstatsflaggan i bilen

Enig med dig
Citera
2021-09-15, 07:44
Medlem
Känns som att Svanskog är mest logiskt eftersom den häktades i Uddevalla. Hade det varit Nysäter, Värmlandsbro eller näset borde det varit Karlstad tingsrätt som häktade honom.
Är ju en konstig gråzon om till vilket län/landskap som Svanskog hör.
Men om personen är häktad innebär det att den sitter inne tills rättegång? Eller finns risken att de släpper ut honom i väntan på rättegången?
Citera
2021-09-15, 10:18
Medlem
Han kan absolut bli fri i väntan på rättegång.
Citera
2021-09-15, 15:04
Medlem
JumpingJacks avatar
Jag har fått ett PM med uppgifter om MGM. Det ska röra sig om en A*ders Da*ielsso* i Svanskog.

Då kanske någon kan få fram ett målnummer.

* = n
Citera
2021-09-15, 17:43
Medlem
Det verkar som han har en sambo på 37 år som har två yngre barn sen tidigare. Stackars barn…
Citera
2021-09-15, 18:42
Medlem
ChiCoLas avatar
Skräll….. en bondtölp som är trött på den ovilliga sambon. Finns många såna i varenda bonnhåla i hela Sverige . Vuxna män som hamnade efter i livsutvecklingen och tröstar sig med att flukta efter barn.

Vad vet vi om MGM? Arbete ? Bakgrund ? Politisk tillhörighet? Etnicitet ? Religion ? Tidigare brott ?
Citera
2021-09-15, 20:19
Medlem
Enda jag vet är att sambon flyttade in för ca fyra månader sedan så helvetet för barnen började antagligen direkt, då övergreppen var mellan april och augusti.
Citera
2021-09-16, 07:10
Medlem
kingofwestcoasts avatar
Stackars barn. Måste vara en väldigt sjuk individ detta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in