Citat:
Ursprungligen postat av
soajet
Dom är fula eller hur? Det är ALLTID oattraktiva människor som håller på med offentlig sex, swinger, orgier osv
Testa att gå på en swingersklubb med frugan, du kommer bli jäkligt förvånad. Nu vet inte jag vad du menar med oattraktivt visserligen, men det är knappast ”fula” människor man stöter på. Av de jag sett knulla offentligt är det väldigt få som varit direkt fula. Tycker ändå att det med mina erfarenheter är en intressant frågeställning.
Vem i familjen är det som anmält? Är det uteslutet att det kan vara kvinnan i hushållet? Är det omöjligt att hon är sotis på den betydligt snyggare grannfrun som hennes man dagligen spanar in över tomtgränsen? Skulle hon vid anmälan säga att hon är sotis skulle polisen självklart inte ta henne på allvar, men blandar man in barn så kanske något händer.
Om det nu är som det påstås vara många barn i området som är rädda för att gå ut borde rimligtvis dessa föräldrar samtalat med varandra om det påstådda problemet. Tror det hade stått i artikeln att ”flertalet grannar tröttnat” eller liknande.
Så vi ska inte utesluta en svartsjuk kvinna som hatar att hennes man spanar in grannfruns välsvarvade kropp när hon solar naken, kanske brast det när maken blev ombedd att smörja in den galet sexiga och promiskuösa grannfrun. Undrar vad maken säger om så är fallet?