2021-09-14, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnth
Troligen Centerpartister

Danska journalister, tycker jag det låter som ...
Citera
2021-09-14, 17:17
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis
Haha jag vet vilka dom är, bor inte långt i från.
Ungefärlig ålder? jag har en fördom att swingers ofta är 40 plus.
Citera
2021-09-14, 17:21
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Dom är fula eller hur? Det är ALLTID oattraktiva människor som håller på med offentlig sex, swinger, orgier osv

Nej det är det verkligen inte. Finns mycket vackra människor inom den svängen också.

Men här i tråden har man ju vittnat om att det i detta fall rör sig om fula människor.
Citera
2021-09-14, 17:37
Medlem
Imnshos avatar
Fråga från en juridisk novis: är det verkligen olagligt att knulla på sin egen tomt?
Citera
2021-09-14, 17:44
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soajet
Dom är fula eller hur? Det är ALLTID oattraktiva människor som håller på med offentlig sex, swinger, orgier osv

Testa att gå på en swingersklubb med frugan, du kommer bli jäkligt förvånad. Nu vet inte jag vad du menar med oattraktivt visserligen, men det är knappast ”fula” människor man stöter på. Av de jag sett knulla offentligt är det väldigt få som varit direkt fula. Tycker ändå att det med mina erfarenheter är en intressant frågeställning.

Vem i familjen är det som anmält? Är det uteslutet att det kan vara kvinnan i hushållet? Är det omöjligt att hon är sotis på den betydligt snyggare grannfrun som hennes man dagligen spanar in över tomtgränsen? Skulle hon vid anmälan säga att hon är sotis skulle polisen självklart inte ta henne på allvar, men blandar man in barn så kanske något händer.

Om det nu är som det påstås vara många barn i området som är rädda för att gå ut borde rimligtvis dessa föräldrar samtalat med varandra om det påstådda problemet. Tror det hade stått i artikeln att ”flertalet grannar tröttnat” eller liknande.

Så vi ska inte utesluta en svartsjuk kvinna som hatar att hennes man spanar in grannfruns välsvarvade kropp när hon solar naken, kanske brast det när maken blev ombedd att smörja in den galet sexiga och promiskuösa grannfrun. Undrar vad maken säger om så är fallet?
Citera
2021-09-14, 17:49
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Fråga från en juridisk novis: är det verkligen olagligt att knulla på sin egen tomt?
Nu är inte jag jurist, men jag tror att om du bara fixar insynsskydd runt hela din tomt så kan du skinka på frun o vännerna på din tomt så mycket du vill. Annars kan det bli förargelseväckande beteende.
Citera
2021-09-14, 17:50
Medlem
Ge dem ett presentkort på sängar på Jysk som en hint.
Citera
2021-09-14, 17:51
Medlem
Silverfiskarnas avatar
Citat:

Det beror på omständigheterna. Att knulla bakom en buske på tomten är inte samma sak som att ta frun bakifrån medans hon tar stöd av det 80cm höga planket som vetter ut mot gatan eller grannen.

För att göra det enkelt kan du tänka dig en riktig snuskgubbe. Det är ganska självklart att han inte kan stå synlig på sin egna tomt onanerandes till åsynen av passerande kvinnor, sen är det betydligt intressantare hur rätten skulle döma om snuskgubben försökt dölja sig på sin egna tomt.
Citera
2021-09-14, 17:51
Medlem
Är det Ernst Günther och Marit Paulsen look-a-likes vi snackar om?
Citera
2021-09-14, 17:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
Ungefärlig ålder? jag har en fördom att swingers ofta är 40 plus.

Jag tror att yngre swingers ofta letar sig likasinnade utan att gå med i klubbar och sånt.

Äldre swingers arrangerar klubbar och träffar på det viset.

Jag har i såna fall samma fördom som du, mest en massa lönnfeta medelålders människor som samlas och driker vin tills dom törs tafsa på varandra.

Klart störande om grannarna skulle göra sånt i trädgården
Citera
2021-09-14, 17:53
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Nu är inte jag jurist, men jag tror att om du bara fixar insynsskydd runt hela din tomt så kan du skinka på frun o vännerna på din tomt så mycket du vill. Annars kan det bli förargelseväckande beteende.

Som make till en polis kan jag meddela att det är förargelseväckande alt. ofredande först när någon blir förargad alt. ofredad. Alltså är det inte det minsta olagligt att knulla i trädgården förrän nån sticker in näbben och blir ofredad! Då är det ett potentiellt brott.
Citera
2021-09-14, 17:54
Medlem
Imnshos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverfiskarna
Det beror på omständigheterna. Att knulla bakom en buske på tomten är inte samma sak som att ta frun bakifrån medans hon tar stöd av det 80cm höga planket som vetter ut mot gatan eller grannen.

För att göra det enkelt kan du tänka dig en riktig snuskgubbe. Det är ganska självklart att han inte kan stå synlig på sin egna tomt onanerandes till åsynen av passerande kvinnor, sen är det betydligt intressantare hur rätten skulle döma om snuskgubben försökt dölja sig på sin egna tomt.
OK, tack för högklassigt juridiskt svar.

Jag tolkar det som att rättspraxis är att sex utan att genitalierna syns utifrån är OK.

Däremot är det fullt godkänt att stöna högt och att visa ut mot gatan att ansiktet förvrids i orgiastisk extas. Troligen också nakna överkroppar med hängpattar och bilringar som dallrar. Dock ej synliga sprut och könsdelar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in