2021-09-14, 14:39
Medlem
tokens avatar
En granne har blivit anmäld av en annan granne då de har sex i sin trädgård, ofta flera gånger i veckan. Det skrämmer barnen i området.

Enligt anmälan har man tröttnat på ”alla nakna människor” som rör sig nakna i trädgården och har sex. Det låter onekligen som möjliga orgier/swingers?

Citat:

Enligt anmälan har familjen tröttnat på alla nakna människor som befinner sig i grannens trädgård och som har sex flera gånger i veckan. Familjens barn vågar inte längre gå ut själva, enligt anmälan, skriver Hallandsposten.

Citat:

För att det ska röra sig om brott behöver handlingen vara uppenbart sedlighetssårande.
– Men man måste givetvis titta på omständigheterna i ärendet. Är det insyn till tomten eller växer det stora häckar omkring så att folk inte kan se utan bara höra, låter det så mycket att det är uppenbart att de har sex så att det inte misstas för något annat och vem är det som hör och ser är några saker man till exempel får titta på, säger Linda Sörbye, förundersökningsledare vid polisen i Halmstad, till Hallandsposten.

https://www.expressen.se/kvallsposten/barnfamilj-anmaler-granne-har-ofta-sex-i-sin-tradgard/

Vad har vi med att göra här?
Senast redigerad av token 2021-09-14 kl. 14:42.
Citera
2021-09-14, 14:43
Medlem
hyssasess avatar
lutar väl åt ofredande..Inte okej att knulla på varandra i sin trädgård framför barnfamiljer
Citera
2021-09-14, 14:44
Avslutad
Haha jag vet vilka dom är, bor inte långt i från.
Citera
2021-09-14, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spanjolett-Rudis

då är det dags att utveckla detta..
Citera
2021-09-14, 14:53
Medlem
Milldues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token
En granne har blivit anmäld av en annan granne då de har sex i sin trädgård, ofta flera gånger i veckan. Det skrämmer barnen i området.

Enligt anmälan har man tröttnat på ”alla nakna människor” som rör sig nakna i trädgården och har sex. Det låter onekligen som möjliga orgier/swingers?

https://www.expressen.se/kvallsposten/barnfamilj-anmaler-granne-har-ofta-sex-i-sin-tradgard/

Vad har vi med att göra här?

Det är nog betydligt värre för barn att se på våld och krig på TV än se folk som knullar..
Citera
2021-09-14, 14:53
Medlem
jesussugers avatar
Citat:

Får man gissa att dom ser ut som häströvar? såna man inte ens skulle knulla om det bara fanns dom kvar, med andra ord riktiga skogstroll
Citera
2021-09-14, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jesussuger
Får man gissa att dom ser ut som häströvar? såna man inte ens skulle knulla om det bara fanns dom kvar, med andra ord riktiga skogstroll

Det är inga unga vältränade gudar och gudinnor om man säger så.
Citera
2021-09-14, 15:00
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:

Då förstår jag om barnen blir rädda.
Citera
2021-09-14, 15:01
Medlem
PersonalSeasonings avatar
Citat:

Har de flamingos och upp och nedvända ananasfrukter på framsidan av huset?
Citera
2021-09-14, 15:03
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:

Då är det helt klart förargelseväckande beteende.

Hade det varit tonårstjejer med toppiga bröst kunde dom ha krävt inträde/biljett.
Citera
2021-09-14, 15:04
Medlem
YP4XQs avatar
Varför är barnen rädda, detta måste ju ligga på föräldrarna. Säg till ungarna istället - se man kan hitta dårar överallt som beter sig precis som HBTQ folk, gagballs och kryper på alla fyra nakna mitt bland folk. Håll er långt borta från sådana dom dör buras in!
Citera
2021-09-14, 15:05
Medlem
Citat:

Jag gissar på att aftonhoran och sexpressen inte kommer att pixla eventuella foton från brottsplatsen utan här har vi att göra med wt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in