Citat:
Ursprungligen postat av
Lykopen
Okej tack! Om jag mår illa, kan jag försöka spy själv då så det försvinner eller kommer illamåendet sitta i så länge jag har tabletterna i systemet?
Illamående på opiater är det mest "aggressiva" illamående jag varit med om.
Det är inte farligt! Det jag menar är att när känslorna väl kommer,
om dom kommer, så är det inte mycket att göra åt. Du har ungefär 30-120 sekunder på dig att hitta en hink/toalett. Det går inte att hejda. Det bästa du kan göra är därmed att ställa en hink brevid sängen.
Edit: Du kommer isåfall kräkas en gång, sedan är illamåendet helt borta. Jag garanterar det 100%.
Jag förstår helt att du inte använt sådana här "tunga droger" förut, men jag instämmer med vad skribenten lite halvseriöst skrev ovan. Ta två tabletter, vänta sedan en eller två timmar och ta den sista. Du har bara tre tabletter och det är enkelt översatt till: En upplevelse. Gör upplevelsen så bra som möjligt genom att ta 2, invänta peaken, må så jäkla bra du bara kan, och efter en timme eller två så tar du en till för att peaken inte ska dö av helt.
30mg är INTE en farlig dos, inte ens för ett barn. Det absolut värsta som du kan råka ut för ikväll min vän är just illamåendet.