• 1
  • 2
2021-09-12, 22:20
Medlem
Har jordens rövångest idag och eftersom systemet är stängt har jag inte kunna döva det med alkohol.
Har 3 st Morfin Alternova (10 mg) och jag VILL verkligen ta åtminstone en. Har aldrig testat någon tyngre drog än canabis och alkohol. Är rädd för att jag ska börja kräkas eller hallucinera eller typ göra bort mig och börja ringa folk etc.
Finns det risk att det kan slå över åt andra hållet? Alltså att man kan snedtända och få ångest, oro etc? Kan det vara farligt med en tablett?
Vill bara bli lugn, harmonisk och sova gott sen.
2021-09-12, 22:25
Medlem
Negressdrottningens avatar
Jag kan garantera dig att om du inte har tagit något annat så kan du utan risk ta 20mg morfin (i tablettform). Det är i princip 0% chans att du skulle snea och bete dig illa. Tvärtom kommer du bli euforisk, lugn, extremt chill och sova som ett gossebarn.

Observera att 20mg är en dos som kanske gör att du kräks. Om du kräks så försvinner peaken, men du får ändå viss effekt. Definitivt så pass att du kan somna. Tar du 10mg så tror jag dock inte att du känner något, om du inte är en kvinna på 38kg d.v.s.

Ta 20mg, lita på mig.
2021-09-12, 22:26
Medlem
TheJackets avatar
Nej det är ingen fara
2021-09-12, 22:27
Medlem
Ta två, vänta sen två, tre timmar innan den sista. Nej, du kommer inte tappa omdömet och bete dig skumt eller konstigt
2021-09-12, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negressdrottningen
Jag kan garantera dig att om du inte har tagit något annat så kan du utan risk ta 20mg morfin (i tablettform). Det är i princip 0% chans att du skulle snea och bete dig illa. Tvärtom kommer du bli euforisk, lugn, extremt chill och sova som ett gossebarn.

Observera att 20mg är en dos som kanske gör att du kräks. Om du kräks så försvinner peaken, men du får ändå viss effekt. Definitivt så pass att du kan somna. Tar du 10mg så tror jag dock inte att du känner något, om du inte är en kvinna på 38kg d.v.s.

Ta 20mg, lita på mig.

Okej tack! Om jag mår illa, kan jag försöka spy själv då så det försvinner eller kommer illamåendet sitta i så länge jag har tabletterna i systemet?
2021-09-12, 22:29
Medlem
Nochillss avatar
Du kommer inte att känna någonting på Morfin annat än att bli något avdomnad...

Har du någon Psykatrisk Diagnos sedan tidigare eller upplevt stark Stress eller Ångest på sistone?

De som mår dåligt och behöver Sinnesro brukar gå på Benzodiazepiner som tex Xanor.
2021-09-12, 22:30
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lykopen
Okej tack! Om jag mår illa, kan jag försöka spy själv då så det försvinner eller kommer illamåendet sitta i så länge jag har tabletterna i systemet?

De gånger jag tagit morfin (oxy i mitt fall) och mått illa har jag stoppat fingrarna i halsen. Efter du spytt mår du toppen igen.
2021-09-12, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lykopen
Illamående på opiater är det mest "aggressiva" illamående jag varit med om. Det är inte farligt! Det jag menar är att när känslorna väl kommer, om dom kommer, så är det inte mycket att göra åt. Du har ungefär 30-120 sekunder på dig att hitta en hink/toalett. Det går inte att hejda. Det bästa du kan göra är därmed att ställa en hink brevid sängen.

Edit: Du kommer isåfall kräkas en gång, sedan är illamåendet helt borta. Jag garanterar det 100%.

Jag förstår helt att du inte använt sådana här "tunga droger" förut, men jag instämmer med vad skribenten lite halvseriöst skrev ovan. Ta två tabletter, vänta sedan en eller två timmar och ta den sista. Du har bara tre tabletter och det är enkelt översatt till: En upplevelse. Gör upplevelsen så bra som möjligt genom att ta 2, invänta peaken, må så jäkla bra du bara kan, och efter en timme eller två så tar du en till för att peaken inte ska dö av helt.

30mg är INTE en farlig dos, inte ens för ett barn. Det absolut värsta som du kan råka ut för ikväll min vän är just illamåendet.
Senast redigerad av Negressdrottningen 2021-09-12 kl. 22:36.
2021-09-12, 22:32
Medlem
gorillaglues avatar
Dum ide. Opiaternas värld ska du inte ge dig in i. De fördriver garanterat all ångest så länge du har godiset men sen... Tyvärr en av de bästa men också lömskaste. Inga hallisar, ingen snedtändning, livet leker och man mår toppen när det finns tillgång... dum ide, mycket dum ide! Låt opiaterna vara där dom är, tro mig jag vet.
2021-09-12, 22:33
Medlem
svartenQQQs avatar
Dont DO'IT, Du kommer att klia ihjäl dig.... Inte sova heller....
2021-09-12, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorillaglue
Dum ide. Opiaternas värld ska du inte ge dig in i. De fördriver garanterat all ångest så länge du har godiset men sen... Tyvärr en av de bästa men också lömskaste. Inga hallisar, ingen snedtändning, livet leker och man mår toppen när det finns tillgång... dum ide, mycket dum ide! Låt opiaterna vara där dom är, tro mig jag vet.
Detta stämmer! Men TS låter inte som någon som kommer halka dit. En sådan person skulle redan ha tagit tabletterna utan att fråga.
Citat:
Ursprungligen postat av svartenQQQ
Dont DO'IT, Du kommer att klia ihjäl dig.... Inte sova heller....
Stämmer inte! Du kommer sova grymt, och du kommer inte få högst tillfällig klåda som kliar (över hela kroppen) av EN dos. Skulle det klia övht så kan du ta bort det genast genom att äta en antihistamin.
2021-09-12, 22:36
Medlem
svartenQQQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negressdrottningen
Illamående på opiater är det mest "aggressiva" illamående jag varit med om. Det är inte farligt! Det jag menar är att när känslorna väl kommer, om dom kommer, så är det inte mycket att göra åt. Du har ungefär 30-120 sekunder på dig att hitta en hink/toalett. Det går inte att hejda. Det bästa du kan göra är därmed att ställa en hink brevid sängen.

Jag förstår helt att du inte använt sådana här "tunga droger" förut, men jag instämmer med vad skribenten lite halvseriöst skrev ovan. Ta två tabletter, vänta sedan en eller två timmar och ta den sista. Du har bara tre tabletter och det är enkelt översatt till: En upplevelse. Gör upplevelsen så bra som möjligt genom att ta 2, invänta peaken, må så jäkla bra du bara kan, och efter en timme eller två så tar du en till för att peaken inte ska dö av helt.

30mg är INTE en farlig dos, inte ens för ett barn. Det absolut värsta som du kan råka ut för ikväll min vän är just illamåendet.

Ellerhur, kul drog, kaskad spy plötsligt och man mår inte bättre heller.... Har du turen kanske du blir heronist....
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in