Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2021-09-12, 00:16
Bannlyst
I natt är det dags för Evander Holyfield vs. Vitor Belfort och med ingen mindre än Donald Trump och Donald Trump Jr i kommentatorbåset!

Kortet:

Evander Holyfield vs. Vitor Belfort
- Holyfield, 58 år gammal, kliver in i ringen för första gången sen 2011 som ersättare till Covid-19-sjuke Oscar De La Hoya.

Anderson Silva vs. Tito Ortiz

David Haye vs. Joe Fournier

Andy Vences vs. Jono Carroll

Prelims

Anthony Chavez vs. Diuhl Olguin

Eliezer Silva vs. Terry Roscoe
Senast redigerad av Radjaidjah 2021-09-12 kl. 00:29.
2021-09-12, 00:30
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Tito vägde in för tung. Ska dock mer än några kilo till för att boxa Andersson Silva.
2021-09-12, 00:40
Medlem
Pippipipparpippins avatar
Någon som tänker se matchen?
2021-09-12, 00:47
Medlem
Matsu-sans avatar
Givetvis ska man se denna freakshow. Såg att David Haye gör comeback. Hur juiced up är han och hur roidad är Vitor ?
2021-09-12, 00:50
Medlem
Hejar på Evander bara för att han är äldre. Karln borde inte ens vara där inne med en anabolahulk som Vitor så han lär väl bryta nacken. Vi får hoppas han släpper en hammare på Vitor inom 2 ronder så han faktiskt inte skadar sig.

Edit: Självklart är Evander den bättre boxaren men det är ju 15-20 år försent för det här. Fyfan......

Edit 2: Varför ber dom inte gypsy king eller någon göra mos av någon mmafighter i ringen?
Senast redigerad av Yarpyarp 2021-09-12 kl. 00:54.
2021-09-12, 00:50
Medlem
DonaldDarkos avatar
Donald Trump som kommentator kan man ju bara inte missa! " That was a very good punch, not as good as my punches, i throw tremendous punches, but that was a great punch!"
2021-09-12, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonaldDarko
Donald Trump som kommentator kan man ju bara inte missa! " That was a very good punch, not as good as my punches, i throw tremendous punches, but that was a great punch!"

Han är ju bäst. Varför ens bråka om det? Finns ingen som kan göra det han gör. Sätter mina pengar på Trump mot vem som, endera köper han det, slår under bältet eller bara gnäller tills han vunnit på domslut.
2021-09-12, 01:01
Medlem
När börjar skiten? Är 58 år den äldsta åldern på någon att boxas i modern tid?
Senast redigerad av MaxPower89 2021-09-12 kl. 01:05.
2021-09-12, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yarpyarp
Hejar på Evander bara för att han är äldre. Karln borde inte ens vara där inne med en anabolahulk som Vitor så han lär väl bryta nacken. Vi får hoppas han släpper en hammare på Vitor inom 2 ronder så han faktiskt inte skadar sig.

Edit: Självklart är Evander den bättre boxaren men det är ju 15-20 år försent för det här. Fyfan......

Edit 2: Varför ber dom inte gypsy king eller någon göra mos av någon mmafighter i ringen?

Evander har varit tokdopad hela sin tungviktskarriär. Han är säkert 5 år yngre idrottsmässigt, och det räcker väl. Belfort har inte mycket till haka, men det har däremot Evander...
2021-09-12, 01:10
Medlem
Yeshims avatar
Vilken tidpunkt och vilken/vilka kanal/er?
2021-09-12, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaxPower89
Evander har varit tokdopad hela sin tungviktskarriär. Han är säkert 5 år yngre idrottsmässigt, och det räcker väl. Belfort har inte mycket till haka, men det har däremot Evander...

Jo antar att han har det. Det här med att vara 5 år yngre idrottsmässigt låter bara tokigt dock. Jo Evander har haka men att Belfort inte skulle ha det vet jag inte. Länge sen jag såg Belforts matcher egentligen när han inte bara dopade sig igenom dom. Tycker ändå en gammal herre som Evander ska ge fan i detta.
2021-09-12, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yarpyarp
Jo antar att han har det. Det här med att vara 5 år yngre idrottsmässigt låter bara tokigt dock. Jo Evander har haka men att Belfort inte skulle ha det vet jag inte. Länge sen jag såg Belforts matcher egentligen när han inte bara dopade sig igenom dom. Tycker ändå en gammal herre som Evander ska ge fan i detta.

Jag menade rent generellt. Evander ser ut som Chuck Lidell på plattorna... Detta kan bli ett gigantiskt fiasko.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in