2021-09-12, 14:35
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Gjorde för ett tag sen slut med en tjej för att hon pratade för öppet om vårat sexliv...

Bra att du lämnade. Vilket tjejgäng, dejtar du en dejtar du alla - när dem inte sticker kniven i ryggen på varann. Kompletta idioter i total avsaknad av lojalitet och integritet. Såna avarter ska hållas kort och shame on den som ger en sån en andra chans.
Citera
2021-09-12, 15:00
Medlem
Citat:
Gjorde för ett tag sen slut med en tjej för att hon pratade för öppet om vårat sexliv.
Jag var tydlig från början att jag bara var okej med att hon berättar vagt om vårt sexliv, men att hon inte fick gå in på detaljer.

Sen fick jag reda på att hon har pratat rätt så fritt om vad vi gör i sängen med sina vänner. När jag konfronterade henne om det så anklagade hon mig för att vara kontrollerande. Själv tycker jag att hon var väldigt egoistisk. Det är inte hennes sexliv det är vårt. Dessutom så gick hon bakom ryggen på mig och bröt min tillit. Känns inte särskilt kul när flera i vänskapskretsen vet hur stor kuk man har och vad man går igång på.

Nu har hennes vänner börjat att anklaga mig för att vara störd och kontrollerande också, bara för att jag inte anser att det är lämpligt att prata om sex när alla parter inte vill det.

Sen har hon som berättade för mig att mitt ex berättade om vårt sex liv blivit utesluten ur tjejgänget för att hon var tydligen en "backstabber". Själv tycker jag att hon var king som berättade. Riktiga backstabbern är min hora till ex.
Lägg ut sexfilmer och bilder på henne på nätet, har hon sen något emot det anklagar du henne för att vara kontrollerande.
Citera
2021-09-12, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radjaidjah
För mig är det okej så länge hon ljuger trovärdigt när hon berättar hur fantastisk jag är i sängen.
Med andra ord kommer hon aldrig säga något om erat sexliv.
Citera
2021-09-12, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Det kan vi väl göra, men hämndaktioner återfinns inte i den kategorin.
Så när din dotter blir våldtagen gråter Du?
Citera
2021-09-12, 15:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Så när din dotter blir våldtagen gråter Du?

Ja, det tror jag
Citera
2021-09-13, 01:19
Medlem
Chinatowns avatar
Fråga för er alla:

Är det vanligt i relationer du haft/har att ha konversationer kring detta? Ser du det som underförstått att sexlivet, i stort, stannar mellan er två? Om ni haft en konversation kring detta.. Hur gick det? Var det självklart ifrån partnern eller blev det en konflikt?

Skulle vara intressant att veta. Är detta något som sker i många relationer eller nästan aldrig?
Citera
2021-09-13, 02:04
Medlem
IcyHearts avatar
Kan inte föreställa mig att jag ens skulle sitta och prata om detaljer om sexlivet- förutom att säga att det var bra. Tycker inte du har fel, i sak.

Särskilt om personen bett mig att inte prata detaljerat, så skulle jag ju vara extra mån om att inte säga något.

Sen tycker jag iofs inte man behöver kalla henne ”hora” för det… glappkäft duger väl
Citera
2021-09-13, 02:05
Medlem
SwampDoggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Lägg ut sexfilmer och bilder på henne på nätet, har hon sen något emot det anklagar du henne för att vara kontrollerande.

Haha, du ger verkligen urusla råd.
Citera
2021-09-13, 06:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwampDogg
Haha, du ger verkligen urusla råd.
Hur vet du det? eller du törs väl inte eftersom det är en kvinna,fikus.
Citera
2021-09-13, 22:10
Medlem
Citat:
Gjorde för ett tag sen slut med en tjej för att hon pratade för öppet om vårat sexliv.
Jag var tydlig från början att jag bara var okej med att hon berättar vagt om vårt sexliv, men att hon inte fick gå in på detaljer.

Sen fick jag reda på att hon har pratat rätt så fritt om vad vi gör i sängen med sina vänner. När jag konfronterade henne om det så anklagade hon mig för att vara kontrollerande. Själv tycker jag att hon var väldigt egoistisk. Det är inte hennes sexliv det är vårt. Dessutom så gick hon bakom ryggen på mig och bröt min tillit. Känns inte särskilt kul när flera i vänskapskretsen vet hur stor kuk man har och vad man går igång på.

Nu har hennes vänner börjat att anklaga mig för att vara störd och kontrollerande också, bara för att jag inte anser att det är lämpligt att prata om sex när alla parter inte vill det.

Sen har hon som berättade för mig att mitt ex berättade om vårt sex liv blivit utesluten ur tjejgänget för att hon var tydligen en "backstabber". Själv tycker jag att hon var king som berättade. Riktiga backstabbern är min hora till ex.
Det är absolut inte okej
Citera
2021-09-13, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlWpLxdj

En av mina ex var extrem, hon berättade fan i mig allt, storlek, vilka ställningar vi gillade, kinks och var vi knullade (precis överallt). Satt jag och nojjade mig över detta? Nej, kunde inte bry mig mindre. Om en av hennes väninnor frågade om det stämde så kunde jag kontra med "vill du vara med?".
var det därför hon blev din ex?
Citera
2021-09-13, 22:13
Medlem
AlWpLxdjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klarhimmel
var det därför hon blev din ex?

Hon blev mitt ex för att hon började få en för stor mun.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in