2021-09-12, 08:06
Medlem
Tjejer pratar om allt med sina bästa kompisar, skulle inte ha något problem med att min tjej (om jag hade någon) pratade av sig om oss när dom fnittrar i soffan tillsammans. Hade inte förväntat mig något annat heller, dom bara är såna. Det är ju inte för att försöka lägga någon skam på dig, dom jämför situationer med varandra och så vidare helt enkelt. Tjejer pratar om precis allt, dom behöver det
Citera
2021-09-12, 08:08
Medlem
Fingra hennes rövhål. Helst ska du dock fista henne för att få den mest optimala effekten. Jag vet att det låter lite psuedovetenskapligt men kvinnors psyken, hela deras ’Jag’ förändras verkligen när man mörbultar deras rövhål.

Try it - you might like it.
Citera
2021-09-12, 08:11
Medlem
Triremers avatar
Jag tycker TS har rätt. Det spelar ingen roll vad som sägs. Även om det är positivt så är sexlivet mellan två personer inget att dela med sig av. Vad tycker hennes vänner är så spännande med att två personer har sex? Be dem komma och titta om de vill veta alla detaljer. De snygga tjejkompisarna får också vara med. Vill de inte det så kan de sluta fråga.
Senast redigerad av Triremer 2021-09-12 kl. 08:17.
Citera
2021-09-12, 08:48
Medlem
empoisonnes avatar
Jag tycker mig ha noterat att med stigande ålder så pratar mina kompisar (kvinnor och män - hetero och gay) mer om sex, men infallsvinkeln är en annan. Nu tar man snarare upp sexlivet när det inte funkar.

Men det är ganska självklart att man när någon har träffat någon ny pratar om hur sexet är. Behöver inte vara så explicit, men om det är bra eller dåligt och varför brukar diskuteras. Inte så konstigt, sex är en viktig del av en relation. För de flesta.

Jag är inte den som är den, men jag brukar sällan ta upp det till diskussion. Dock så svarar jag alltid ärligt om någon frågar, även om det är detaljerade frågor. Visst är kanske sexlivet något privat, men jag tycker inte att man bryter förtroenden etc bara att man pratar om det. Jag tänker att det snarare handlar om hur det görs än att det görs. Som typ alltid så handlar allt om uppsåtet och tillvägagångssättet.

Och jag tänker att detsamma gäller för den jag ligger med. Jag är inte så känslig. Det finns betydligt privatare saker än hur jag gör när jag ligger som man kan dela om mig.
Citera
2021-09-12, 09:53
Medlem
CC75s avatar
Du är inte störd eller kontrollerande. Du har bara en annan syn på saker och ting. Vissa saker vill du hålla privat. En bra responderande partner respekterar det. Nu gjorde hon inte det och då gjorde du rätt som bröt med henne.

Själv är jag inte så känslig för den biten. Men det är jag. Finns inget rätt eller fel här mer än bristen på respekt för sin partners åsikt i frågan. Nu verkar ni inte haft något djupare förhållande och då kan man bryta pga sådana här småsaker. Får du ett mer seriöst förhållande då ska du kanske vara tydlig detta och förhoppningsvis respekterar hon det.

// CC
Citera
2021-09-12, 10:04
Medlem
CompressorVanes avatar
Nej absolut inte TS. Ren integritet faktiskt, som hon saknar helt.

Bra att du gjorde dig av med henne.
Det finns fantastiskt mycket värdelösa damer där ute.
Citera
2021-09-12, 10:11
Avslutad
Vilken jävla fitta. Jag anser att du visar på integritet, bra. Skit i henne.

Edit: …men alla kan fela. Visar hon ånger kan förlåtelse vara stort.
Senast redigerad av runx 2021-09-12 kl. 10:15.
Citera
2021-09-12, 13:35
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dipmeatandyeet
Sen har hon som berättade för mig att mitt ex berättade om vårt sex liv blivit utesluten ur tjejgänget för att hon var tydligen en "backstabber". Själv tycker jag att hon var king som berättade. Riktiga backstabbern är min hora till ex.
Du borde göra någon form av intelligent hämndaktion. Sådana idioter är lätta att få ur balans så borde inte vara svårt.
Citera
2021-09-12, 13:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Du borde göra någon form av intelligent hämndaktion.

Det var det dummaste jag hört.
Citera
2021-09-12, 13:40
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runx
Det var det dummaste jag hört.
Då kan du inte ha hört mycket.

Vi borde bara ägna oss åt intelligenta aktiviteter.
Citera
2021-09-12, 13:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Då kan du inte ha hört mycket.

Vi borde bara ägna oss åt intelligenta aktiviteter.

Det kan vi väl göra, men hämndaktioner återfinns inte i den kategorin.
Citera
2021-09-12, 13:44
Medlem
Ni är två om det och hon bör ju respektera din integritet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in