Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Jag menar att du ska ha källor på ditt påstående ja.
Jag har gett dina dina källor, och jag skiter i källor, källor är för papegojor, papagoja, men du vägrar förhålla dig till dem. Diskussioner med er retards slutar alltid med källa källa källa källa eftersom ni inte kan diskutera korrekt p.g.a. bristande intellekt
Jag behöver inte bevisa något för dig, sluta citera mig.
Citat:
Då vill jag förstås ha en källa på det ja..
Jag har gett dina dina källor, och jag skiter i källor, källor är för papegojor, papagoja, men du vägrar förhålla dig till dem. Diskussioner med er retards slutar alltid med källa källa källa källa eftersom ni inte kan diskutera korrekt p.g.a. bristande intellekt.
Jag behöver inte bevisa något för dig. Sluta citera mig.
Citat:
Ska jag motbevisa något du själv bara tror men saknar belägg för? Nä, det går utmärkt att avfärda dina fantasier ändå eftersom de uppenbarligen helt saknar belägg.
Vad är det du inte förstår? Jag behöver inte belägga ett skit, och även när jag gör det är du inkapabel till att bemöta. Så ja, nu kör vi omvänt. Motbevisa mig.
Citat:
Det var du själv som skrev att du bara tror saker du skriver - men då vet vi ju att även påståendet att alla pentagons dussintals datorsystem förstördes i attacken helt saknar belägg. Precis som det helt saknas belägg för dina påståenden om backup i WTC.
Alla datorer relevanta för det ekonomiska förstördes av bomberna och missilen ja. Inte alla system. Lägg inte ord i min mun grabben.
Citat:
Att diskutera vad du tror helt utan källor kan givetvis också göras men det kanske passar bättre i laidback, egna texter eller till och med i religionsforumet.
Eller i konspirationsforat. Här behöver man inte belägga ett jävla dugg sörru.