Citat:
Ursprungligen postat av
SnakePlisssken
Så du menar att din egen källa till allt det här, Rumsfeld, ljög när han sa att datan var utspridd på ett stort antal datorer på olika platser och att det var just det faktumet som gjorde det oöverskådligt? För om ditt påstående stämmer så skulle ju alla dessa olika myndigheters och instansers olika datorer och system varit instuvade på det väldigt begränsade utrymme i Pentagon som totalförstördes i attacken…
We cannot share information from floor to floor in this building
Pentagons budget, Pentagons transaktionshistorik, på olika våningar, i Pentagon. Det är en väldigt begränsad yta om olika våningar i samma sektion av ett hus pysslar med samma saker.
Ja, denna sektion som totalförstördes av en missil och bomber.
Citat:
Och om du tror att det skulle gå att dölja att man förskingrat bra mycket mer än årliga statsbudgeten måste jag faktiskt ifrågasätta hur du mår…
Jag mår alldeles finfint. Om du ville köra med Ad hominem så fine med mig men det blir mycket bajs jag kommer kasta. Invektiv så det ryker om det.
Förskingringen skedde naturligtvis under många år. Inte så många som har insyn i allt i den enorma försvarsbudgeten, inte ens de själva, när de skyller på oordning åtminstone haha.