• 1
  • 2
2021-09-10, 10:30
Medlem
Börjar med att nämna att jag har fruktansvärt dåligt namn minne.

Äntligen skulle det bli dags att besöka några FKK-klubbar nu när det tillslut är dags för semester.
Resan börjar såklart med strul på flygplatsen
så det slutar med en trevlig körning ner till Köln från mellersta delarna av Norrland (210mil enkel)

När jag väl anlände (igår Torsdag) i Köln i början av eftermiddagens rusningstrafik så är det långa köer pga vägbyggen, irrade runt ett bra tag innan jag hittade hotellet.

Checkade in lite snabbt och hade bestämt mig för att testa FKK Mondail för första gången eftersom inträdet kostar bara 30e.

Anlände vid klubben strax efter 17.00 hade jag först lite problem med att hitta parkeringen eftersom den ligger på andra sidan gatan från klubben, så en större skylt hade definitivt vare ett plus.

Vid entrén så sticker en tjej ut huvudet och frågar efter vaccinbevis/provsvar samt id.
Behövde inte fylla i några kontakt uppgifter för smitt spårning.
Det blir att vi pratar några minuter eftersom hon hade varit på semester i Sverige för 2 veckor sedan och efter ett tag blir jag lite fundersam pga av att hon inte har någon munskydd på sig. Frågar om det är krav på munskydd och hon svarar med ett stort leende att det inte behövs längre.

Efter jag hade bytt om så får jag en snabb rundvisning i dom förvånansvärt fräscha lokaler, hade fått för mig att det skulle vara lite mer åt det slitna hållet men så var det inte.
Det ska nämnas att det endast är handduk som gäller, ingen urtvättad badrock.

Det var ca 8-12 manliga gäster och ca 25 damer. Det var väldigt blandat utseende på damerna så skulle tro att alla kan hitta någon som faller en i smaken men på det stora hela så var det en snyggare line-up än väntat nu efter pandemin.

Jag hade bestämt mig att oavsett utseende/kemi ta en 30min session med den första tjejen som sa mer än hej när man går förbi.

Så tar mig en dusch och sätter mig i baren och tog ett glas vatten och behövde vänta 2min innan en lång väldigt smal tjej kom fram med ett stort leende och frågade hur det var eftersom jag såg så trött ut.
Svarade att jag nyss hade kommit fram efter en lång resa och frågade direkt om vad hon tog för priser, 20min/40e 30min/60e 60min/120e fick veta senare av en stammis att tjejerna hade höjt priserna 10e efter återöppningen den 20 aug.

Så efter uppskattningsvis 15min sen jag betalade entrén så var jag ett stort rum med en roterande säng.
Vi började med en helt gudomligt avsugning trots att den var med kondom, känner efter några minuter att det håller på att bli ett snabbt avslut så ber hon att rida. Det känns lite mekaniskt hon gör ett bra jobb och hon är väldigt tajt. Vi kör vidare med missionärer och doggy innan alla mäns mardröm händer, jag slaknar. Skulle gissa att det berodde på värmen (28 grader) och pga dom tunna väggarna som gjorde att jag hörde en mans (enligt mig) onödigt höga stön/vrål. Men det är nu hon bevisar att hon är ett proffs, hon arbetar upp den igen med mycket glidmedel, träder på en ny kondom med munnen och suger som livet hängde på det. När hon märker att jag är påväg att komma så tar hon snabbt av kondomen och får mig att spruta över hennes små fasta bröst. Vi lägger oss på sängen och pratar lite hon heter Sasha, är 27år och kommer från Rumänien. Hon kom tillbaka till Köln i måndags efter ett uppehåll sen nerstägningen i somras. Totalt höll vi på i 45min men hon säger att 60e räcker och ger henne 10e i dricks.

Nu var jag väldigt hungrig eftersom jag endast hade ätit frukost men det erbjuds ingen mat mellan 15.00 och 19.00. Det blir att slappna av i ångbastun ett tag. När klockan äntligen blir 19.00 så beger jag mig till matsalen, det är en i personalen som lägger upp all mat eftersom dom inte få ha buffé pga restriktioner. Han kan såklart ingen engelska och maten är såpass långt borta att jag inte kan se vad som erbjuds. Lyckas tillslut få en tallrik med gyros, pommes och lite isbergssallad. Smakar som ett svenskt gatuköks gyrostalltik så var helt klart godkänt.
Jag äter med sällskap av en äldre turkisk man som helt klart var stammis. Han berättade att det hade varit väldigt få tjejer sedan återöppningen men att det nu börjat bli som vanligt.

Efter jag hade ätit så var klockan 19.40 och det var en hel annan stämning i klubben. Det var väldigt hög musik, ljudnivån var som på en nattklubb. Det var nu ca 25-35 manliga gäster och ca 35-40 damer. Musiken gjorde att det var svårt att prata med tjejerna så jag gick upp till takterrassen och tog en cigg. Efter en stund så kom en ung tjej med ganska stora fasta bröst och frågade om hon fick göra mig sällskap. Kom inte ihåg vad hon hette men hon var 21år gammal och kom från Rumänien. Vi pratade om allt möjligt ett bra tag innan hon frågade om vi skulle gå till ett rum och eftersom vi hade en ganska bra kemi så blev det en 1 timmes session.

Väl på rummet frågade hon om jag ville ha något extra, hon erbjöd analt för 70e, CIM 50e, kyssar 10e, BBBJ 20e. Jag tog BBBJ men tackade nej till allt annat. Kan kort och gott sammanfatta hela session som okej. Vi körde 69:an, ridning, missionären, doggy. Hon gjorde ett bra jobb men allt var utan inlevelse.
Var lite besviken eftersom vi hade haft en ganska bra kemi innan.

Efter en dusch så funderade jag på om jag skulle åka tillbaka till hotellet eftersom jag var ganska trött men bestämde mig för att hoppa in i torrbastun ett tag. Det var väldigt mycket folk nu och jag var väldigt irriterand på den höga musiken, ska väl säga att jag är i 30års åldern och ingen gammal gubbe som klagar på minsta möjliga ljud. Bestämmer mig för att åka tillbaka till hotellet men påvägen ut så stoppar en tjej helt i min smak mig, runt 160cm, fast c-kupa, långa ben med en fast fyllig rumpa. Hon heter Sasha, 25år gammal, hör och häpna hon är ifrån Rumänien. Känner att jag orkar nog en session till men är som sagt ganska trött så 30min får räcka. Alla rum är nu upptagna så vi får vänta en stund.

Väl på rummet så börjar den sämsta sessionen jag nånsin upplevt. Alla extra kostar 50e men det tackar jag nej till. Vi börjar som vanligt med en avsugning, hon suger så dåligt att det knappt känns och när jag börjar smeka hennes rumpa så säger hon att allt "smekande" på rumpa, bröst och fitta är 10e extra. Jag blir helt ställd och frågar om hon skämtar och det gör hon INTE. Har ni nånsin haft sex utan att röra tjejen? Det går inte. Vi kör lite doggy men efter några minuter så är jag så pass irriterande att jag säger att det får räcka. Betalar hon och för första gången så klagar jag till receptionen, det verkade som det inte är första gången hon får klagomål och dom säger att dom ska prata med henne. Dom erbjuder en drink/öl i baren som lite plåster på såret men jag tackar nej, tar en dusch och beger mig tillbaka till hotellet.

Skulle säga att jag förmodligen inte kommer besöka Mondail igen pga den höga musiken.
Kanske endast fram till middagen innan musiken höjs eftersom inträdet endast är 30e.
Om man vill ha nattklubbs känslan så skulle jag helt klart rekommendera ett besök. Billigt inträde, trevlig personal och bra line-up till hyfsade priser.

Jag undrar varför jag aldrig besökt klubbarna runt Köln tidigare efter som jag åker till Düsseldorf klubbarna 5-6 gånger per år. Under denna resa så har jag tänkt att bara besöka klubbar jag inte ha besökt tidigare nu när jag har bil, förmodligen så blir det Penelope, Prime och 1 klubb till. Första gången jag inte kommer besöka favoriten ACA Gold.

Jag skriver på mobilen så ni få överleva om det är dåligt skrivet med lite auto-correct fel.

Nu ska jag ta mig en skit och sedan ge mig ut i den fruktansvärda trafiken och besöka Samya

Återkommer med ett inlägg i denna tråd med en recension om Samya inatt eller imorgon förmiddag.
Senast redigerad av DropKickPanda 2021-09-10 kl. 10:32. Anledning: Tillägg
Citera
2021-09-10, 11:23
Medlem
maxatdunders avatar
Tycker du inte det är jobbigt när tjejer jagar/drar i dig? Finns det inga klubbar i Tyskland där man faktiskt kan vila och bara ta en öl utan att bli uppraggad var 5:e minut?
Citera
2021-09-10, 12:17
Medlem
VonKnoblauchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Tycker du inte det är jobbigt när tjejer jagar/drar i dig? Finns det inga klubbar i Tyskland där man faktiskt kan vila och bara ta en öl utan att bli uppraggad var 5:e minut?
Brukar finnas "fredade" område på de flesta klubbar där tjejerna inte är på en hela tiden, men att som man bli uppraggad är ju lite av charmen också, man lär sig säga nej tack på ett bra sätt till slut

Tack för övrigt till DropKickPanda för högkvalitativ läsning, skönt att se att det är fler än jag som drar sitt strå till FKK-stacken just nu!
Citera
2021-09-11, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder

Som VonKnoblauch säger, det är lite det som är charmen. Sen var det inga sharks det handlade om igår. Som mest tog dom en i handen och flörtade lite.
Om du vill ta det lugnt och ta en öl utan att bli stört så skulle jag rekommendera Samya. Läst mer nedan.

Citat:
Ursprungligen postat av VonKnoblauch
Tack för övrigt till DropKickPanda för högkvalitativ läsning, skönt att se att det är fler än jag som drar sitt strå till FKK-stacken just nu!

Måste faktiskt skylla på din Berlin recension att jag körde ner när det blev strul med flyget.
Utan den så hade jag bara flyttat fram resan till nästa helg.

Så till dagens äventyr på Samya.

Jag anlände till klubben vid 12.20, betalade 50e i inträde och visade vaccinbevis.
Tyvärr så var man tvungen att ha munskydd när man gick omkring. Men i loungen och på ute terasserna så var det ingen som brydde sig utan det var mest när man gick till rummet och omklädningsrummet.

Tjejen i receptionen berättade vart allt va och sedan var det dags att svida om till den urtvättade badrocken, måste erkänna att jag saknade den lite i Torsdags.

Jag började med att kolla in utbudet och det var som jag hade hört, ganska lugnt. Vi var 4 män och 14 damer, enligt mig 7or-9or. Dom flesta av tjejerna satt ute och rökte så jag tänkte gå ut och ta mig en närmare titt men kom inte så långt. I snurrdörren ut så mötte jag en vacker liten donna som flirtig stoppade snurrdörren med ett stort leende. Jag backade tillbaka in och fick en puss på kinden som hälsning. Hon presenterade sig som Natasha (tror jag det var iaf) 26år gammal, hon var ganska vältränad med tendens till små magrutor och kom ifrån Ryssland.
Vi gick in till loungen och satte oss ner och pratade en stund, jag berättade att det var första gången för mig på klubben och hon visade mig runt i hela huset. Medan vi gick runt så sa hon att startpriset för alla tjejer var 50e/30min, men dom tog olika för extra samt längre sessioner. Efter rundvisning så frågade jag om hon inte ville visa något av rummen lite mer noggrant.

Väl inne på rummet så började vi med lite kyssar och smek som övergick ganska fort till en helt okej avsugning med kondom. Hon frågade dock ganska fort om vi skulle ha sex och jag svarade med att doggy är ju alltid trevligt. Hon hade väldigt tysta små stön som iaf lurade mig att hon njöt. Efter ett tag så började hon stöta emot hårdare och ville att jag skulle smiska hennes fylliga rumpa hårdare. Hon hade tajta sammandragningar som gjorde att jag nästan kom. Jag avbröt och bad henne att rida eftersom jag brukar ha svårt att komma då. Dock så red hon som en gudinna och jag fyllde kondomen efter några minuter. Hon gled av och la sig ner och vi myste och pratade en stund. Vi höll på i runt 40min så jag gav henne 70e.

Nu kände jag att lite lunch var på sin plats och efter en kycklingsallad så blev det 30min i bastun. Efter jag hade duschat så gick jag ut och satte mig på den nedre uteplatsen och började prata med en herre från Nederländerna. Det hade nu fyllts på med folk, vi var nog runt 15-20 herrar och 20-25 damer.
Jag flöt runt i lokalerna och pratade med många av tjejerna, alla var väldigt trevliga och det var inget tjat om att gå till ett rum.

När klockan började närma sig 15.00 så kände jag att det var dags för runda nummer 2 och hade spanat in en brunett med ganska små bröst och en liten tajt rumpa. Jag letade upp henne och gick med raska steg fram till henne och satte mig ner. Hon hette Alina eller Anna var 26år och kom från Rumänien. Vi gick till ett rum och hade en ganska tråkigt session, väldigt mekanisk och helt utan inlevelse. Började undra om jag helt hade tappat kollen på bra damer men vi körde på i 30 min och jag betalade dom 50e lite besviken på mitt val.

Det var under betalningen som dagen tog en oväntad riktning. Hon väntade vid trappen ner till omklädningsrummet men jag hade plånboken i boxen innanför loungedörren. Jag tog fram en 50 lapp och gick ut och gav henne den. Vi sa tack och adjö med en puss på kinden och precis då så känner jag något tungt kommer flygande i sidan. Innan jag hinner reagera så flyger jag ner för trappen mot omklädningsrummet. Det är en av dom anställda som har svingat en full tvättsäck över axeln utan att märka att jag stod bakom.
Nu ska jag erkänna att det gick ganska bra, fick lite ont i axeln, i ena handleden och har nu en stor lårkaka, men alla som var i närheten tog för givet att jag slog mig ganska illa. Efter jag blivit ompysslad en stund så kommer en panikslagen ägare/manager och frågar hur jag mår. Det slutar med att jag får tillbaka entrén, dom betalar en session och får gratis inträde nästa gång jag kommer. Inga sura miner från mitt håll men vi få se hur det känns imorgon.

Jag tar det väldigt lugnt och tillbringar ganska mycket tid nere i avslappningsrummet.
Vid 17.00 tiden så har det börjat droppa in ganska mycket folk och nu så börjar det bli korvfest. Många av dags tjejerna har gått och vila upp sig för kvällen. Skulle uppskatta att det var 40 herrar och 25-30 damer. Börjar misstänka att det inte skulle bli några fler sessioner efter som jag har ganska ont så suget finns inte riktigt där. Men beslutar mig att stanna efter som det är ju ändå mer trevligt än att häcka på hotellet. Eftersom det ingår fri öl i entrén så tar jag en.

Klockan 18.00 så serveras middagen och hungrig som man är så blir det en stor portion lasagne. Mellan 18.00 och 19.00 så droppar det in mer damer än herrar så skulle gissa att det var en 1:1 ratio som med tiden övergår till iaf 1/3 mer herrar än damer.

Vi 20.30 så har jag fått i mig 3 små öl och känner att man nog kan ha lite kul trots allt. Det droppar in nya damer lite nu och då så jag sätter mig i loungen och letar efter någon som faller mig i smaken. Trots att det är lite av en korvfest så är det ca 10 av damerna som går från session till session medan resten väntar på att herrarna ska komma fram och börja prata så det är ganska lätt att få sig en session. Line-upen består av alltifrån 20kg för mycket till glamour modell. Vid 21.00 så ser jag en söt, kort blondin med en b-kupa, och går fram till henne. Hon heter Lydia, 23år gammal och kommer ifrån Rumänien. Musiken har höjts sakta ifrån kl 19.00 så är den ganska hög men man kan fortfarande höra varandra men vi hamnar väldigt snabbt i ett rum.

På rummet frågar hon hur lång session jag önskar och eftersom jag har en 30min session gratis så tar jag 1 timme. När jag tar av mig badrocken så tappar hon hakan när hon ser mitt lår och frågar vad som har hänt. Jag förklarade och hon berättade att hon hade hört om händelsen.
Vi börjar med en skön avsugning, hon suger hårt men sakta. Vi övergår till 69:an och jag får även föra in 2 fingrar. Efter ett bra tag så blir det missionären men byter till doggy väldigt snabbt eftersom varje stöt slår lår mot lår. Hon är väldigt tajt och plaskblöt, hon smeker sig själv medan jag knullar henne ganska sakta. Helt plötsligt så faller hon framåt och får en fontänorgasm. Jag blir väldigt förvånad men eftersom jag gillar det så blir jag bara kåtare. Hon torkar snabbt av sängen och nu är hon väldig känslig så hon byter kondomen och suger och runkar av mig tills jag kommer i en kraftig orgasm.
Nu ligger vi båda nöjda, mitt självförtroende är på topp och vi pratar tills timmen är slut.
Ger hon 70e, 50e för halva sessionen och 20e i dricks, resten gör hon upp med receptionen.

Nu tar jag en lång dusch innan jag beger mig till hotellet. När jag lämnar vid 22.40 så är det minst dubbelt så många herrar än damer.

Så hur var Samya, väldigt bra trots olyckan.
Väldigt bra läge (iaf från mitt hotell), trevlig personal som kan bra engelska, inga sharks utan trevliga damer. Fram till 19.00-20.00 så är det lätt att prata med tjejerna ett tag innan man beger sig till rummet.

Planen var att jag skulle åka och testa klubbar som jag inte besökt tidigare men imorgon, Lördag så blir det Samya igen. Har redan bokat in Lydia till kl 15.00.
Citera
2021-09-11, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DropKickPanda
Som VonKnoblauch säger, det är lite det som är charmen. Sen var det inga sharks det handlade om igår. Som mest tog dom en i handen och flörtade lite.
Om du vill ta det lugnt och ta en öl utan att bli stört så skulle jag rekommendera Samya. Läst mer nedan.

Måste faktiskt skylla på din Berlin recension att jag körde ner när det blev strul med flyget.

Jag anlände till klubben vid 12.20, betalade 50e i inträde och visade vaccinbevis.
Tyvärr så var man tvungen att ha munskydd när man gick omkring. Men i loungen och på ute terasserna så var det ingen som brydde sig utan det var mest när man gick till rummet och omklädningsrummet.

Tjejen i receptionen berättade vart allt va och sedan var det dags att svida om till den urtvättade badrocken, måste erkänna att jag saknade den lite i Torsdags.

Jag började med att kolla in utbudet och det var som jag hade hört, ganska lugnt. Vi var 4 män och 14 damer, enligt mig 7or-9or. Dom flesta av tjejerna satt ute och rökte så jag tänkte gå ut och ta mig en närmare titt men kom inte så långt. I snurrdörren ut så mötte jag en vacker liten donna som flirtig stoppade snurrdörren med ett stort leende. Jag backade tillbaka in och fick en puss på kinden som hälsning. Hon presenterade sig som Natasha (tror jag det var iaf) 26år gammal, hon var ganska vältränad med tendens till små magrutor och kom ifrån Ryssland.
Vi gick in till loungen och satte oss ner och pratade en stund, jag berättade att det var första gången för mig på klubben och hon visade mig runt i hela huset. Medan vi gick runt så sa hon att startpriset för alla tjejer var 50e/30min, men dom tog olika för extra samt längre sessioner. Efter rundvisning så frågade jag om hon inte ville visa något av rummen lite mer noggrant.

Väl inne på rummet så började vi med lite kyssar och smek som övergick ganska fort till en helt okej avsugning med kondom. Hon frågade dock ganska fort om vi skulle ha sex och jag svarade med att doggy är ju alltid trevligt. Hon hade väldigt tysta små stön som iaf lurade mig att hon njöt. Efter ett tag så började hon stöta emot hårdare och ville att jag skulle smiska hennes fylliga rumpa hårdare. Hon hade tajta sammandragningar som gjorde att jag nästan kom. Jag avbröt och bad henne att rida eftersom jag brukar ha svårt att komma då. Dock så red hon som en gudinna och jag fyllde kondomen efter några minuter. Hon gled av och la sig ner och vi myste och pratade en stund. Vi höll på i runt 40min så jag gav henne 70e.

Nu kände jag att lite lunch var på sin plats och efter en kycklingsallad så blev det 30min i bastun. Efter jag hade duschat så gick jag ut och satte mig på den nedre uteplatsen och började prata med en herre från Nederländerna. Det hade nu fyllts på med folk, vi var nog runt 15-20 herrar och 20-25 damer.
Jag flöt runt i lokalerna och pratade med många av tjejerna, alla var väldigt trevliga och det var inget tjat om att gå till ett rum.

När klockan började närma sig 15.00 så kände jag att det var dags för runda nummer 2 och hade spanat in en brunett med ganska små bröst och en liten tajt rumpa. Jag letade upp henne och gick med raska steg fram till henne och satte mig ner. Hon hette Alina eller Anna var 26år och kom från Rumänien. Vi gick till ett rum och hade en ganska tråkigt session, väldigt mekanisk och helt utan inlevelse. Började undra om jag helt hade tappat kollen på bra damer men vi körde på i 30 min och jag betalade dom 50e lite besviken på mitt val.

Det var under betalningen som dagen tog en oväntad riktning. Hon väntade vid trappen ner till omklädningsrummet men jag hade plånboken i boxen innanför loungedörren. Jag tog fram en 50 lapp och gick ut och gav henne den. Vi sa tack och adjö med en puss på kinden och precis då så känner jag något tungt kommer flygande i sidan. Innan jag hinner reagera så flyger jag ner för trappen mot omklädningsrummet. Det är en av dom anställda som har svingat en full tvättsäck över axeln utan att märka att jag stod bakom.
Nu ska jag erkänna att det gick ganska bra, fick lite ont i axeln, i ena handleden och har nu en stor lårkaka, men alla som var i närheten tog för givet att jag slog mig ganska illa. Efter jag blivit ompysslad en stund så kommer en panikslagen ägare/manager och frågar hur jag mår. Det slutar med att jag får tillbaka entrén, dom betalar en session och får gratis inträde nästa gång jag kommer. Inga sura miner från mitt håll men vi få se hur det känns imorgon.

Jag tar det väldigt lugnt och tillbringar ganska mycket tid nere i avslappningsrummet.
Vid 17.00 tiden så har det börjat droppa in ganska mycket folk och nu så börjar det bli korvfest. Många av dags tjejerna har gått och vila upp sig för kvällen. Skulle uppskatta att det var 40 herrar och 25-30 damer. Börjar misstänka att det inte skulle bli några fler sessioner efter som jag har ganska ont så suget finns inte riktigt där. Men beslutar mig att stanna efter som det är ju ändå mer trevligt än att häcka på hotellet. Eftersom det ingår fri öl i entrén så tar jag en.

Klockan 18.00 så serveras middagen och hungrig som man är så blir det en stor portion lasagne. Mellan 18.00 och 19.00 så droppar det in mer damer än herrar så skulle gissa att det var en 1:1 ratio som med tiden övergår till iaf 1/3 mer herrar än damer.

Vi 20.30 så har jag fått i mig 3 små öl och känner att man nog kan ha lite kul trots allt. Det droppar in nya damer lite nu och då så jag sätter mig i loungen och letar efter någon som faller mig i smaken. Trots att det är lite av en korvfest så är det ca 10 av damerna som går från session till session medan resten väntar på att herrarna ska komma fram och börja prata så det är ganska lätt att få sig en session. Line-upen består av alltifrån 20kg för mycket till glamour modell. Vid 21.00 så ser jag en söt, kort blondin med en b-kupa, och går fram till henne. Hon heter Lydia, 23år gammal och kommer ifrån Rumänien. Musiken har höjts sakta ifrån kl 19.00 så är den ganska hög men man kan fortfarande höra varandra men vi hamnar väldigt snabbt i ett rum.

På rummet frågar hon hur lång session jag önskar och eftersom jag har en 30min session gratis så tar jag 1 timme. När jag tar av mig badrocken så tappar hon hakan när hon ser mitt lår och frågar vad som har hänt. Jag förklarade och hon berättade att hon hade hört om händelsen.
Vi börjar med en skön avsugning, hon suger hårt men sakta. Vi övergår till 69:an och jag får även föra in 2 fingrar. Efter ett bra tag så blir det missionären men byter till doggy väldigt snabbt eftersom varje stöt slår lår mot lår. Hon är väldigt tajt och plaskblöt, hon smeker sig själv medan jag knullar henne ganska sakta. Helt plötsligt så faller hon framåt och får en fontänorgasm. Jag blir väldigt förvånad men eftersom jag gillar det så blir jag bara kåtare. Hon torkar snabbt av sängen och nu är hon väldig känslig så hon byter kondomen och suger och runkar av mig tills jag kommer i en kraftig orgasm.
Nu ligger vi båda nöjda, mitt självförtroende är på topp och vi pratar tills timmen är slut.
Ger hon 70e, 50e för halva sessionen och 20e i dricks, resten gör hon upp med receptionen.

Nu tar jag en lång dusch innan jag beger mig till hotellet. När jag lämnar vid 22.40 så är det minst dubbelt så många herrar än damer.

Väldigt bra läge (iaf från mitt hotell), trevlig personal som kan bra engelska, inga sharks utan trevliga damer. Fram till 19.00-20.00 så är det lätt att prata med tjejerna ett tag innan man beger sig till rummet.

Planen var att jag skulle åka och testa klubbar som jag inte besökt tidigare men imorgon, Lördag så blir det Samya igen. Har redan bokat in Lydia till kl 15.00.

Stort tack för dina omfattande recensioner!

Arnold15, VonKnoblauch och DropKickPanda, grabbarna som levererar medan andra planerar

Körde du 210 mil non-stop?

Vilken grej det där med tvättsäcken, hoppas du är Ok idag. Du hade säkert kunnat få ut mer "ersättning" av klubben än du fick men inte så lätt att tänka på i stundens hetta.
Citera
2021-09-11, 08:34
Avstängd
FindAways avatar
Citat:

Tack för jättebra res. Nu börjar det rycka i svålbonken, så nu tror jag nog att det bär av inom kort till min favvostad Frankfurt. Du väcker en björn som sover den saken är klar. Har haft så många goa tjejer på dessa ställen så man måste helt enkelt dit igen
Jag hoppas du kryar på dej, och att lårkakan lägger sej, dom brukar vara efterhängsna.
Citera
2021-09-11, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Stort tack för dina omfattande recensioner!

Arnold15, VonKnoblauch och DropKickPanda, grabbarna som levererar medan andra planerar

Körde du 210 mil non-stop?

Vilken grej det där med tvättsäcken, hoppas du är Ok idag. Du hade säkert kunnat få ut mer "ersättning" av klubben än du fick men inte så lätt att tänka på i stundens hetta.

Körde ner till Odense strax efter stora bältbron och "övernattade" på ett airbnb, sen var det bara att köra dom sista 70milen dag 2.
Kan dock säga att det hade varit smartare att tagit en extra resdag så man hade varit piggare när man kom fram.

Håller med dig helt, hade nog kunnat mjölka ut mycket mer kompensation. Men när lillhjärnan hörde "vi bjuder på en 30min session" så var han nöjd, tänkte om förnuftet hade bestämt istället gör pitten.

Ska ta mig iväg till ett apotek och försöka hitta nån smärtstillande kräm och testa på låret så att äventyret kan fortsätta.

Återkommer med en rapport om hur dagen utvecklades.
Citera
2021-09-11, 13:28
Medlem
TreponemaPallidums avatar
Citat:
Körde ner till Odense strax efter stora bältbron och "övernattade" på ett airbnb, sen var det bara att köra dom sista 70milen dag 2.
Kan dock säga att det hade varit smartare att tagit en extra resdag så man hade varit piggare när man kom fram.

Håller med dig helt, hade nog kunnat mjölka ut mycket mer kompensation. Men när lillhjärnan hörde "vi bjuder på en 30min session" så var han nöjd, tänkte om förnuftet hade bestämt istället gör pitten.

Ska ta mig iväg till ett apotek och försöka hitta nån smärtstillande kräm och testa på låret så att äventyret kan fortsätta.

Hoppas du kan fortsätta utan smärta.
Mycket trevlig läsning! Blir intressant att följa dina vidare äventyr.
Citera
2021-09-11, 15:24
Medlem
Citat:

Visst skulle du tillbaka idag? Visa upp låret för personalen (chefen) och se ledsen ut så betalar de säkert några sessioner till.
Citera
2021-09-12, 00:32
Medlem
Tack för att du tar din tid och skriver om dina besök. Mycket intressant läsning!

Jag har en generell fråga.

Det verkar som att många tjejer är från Rumänien. Själv har jag varit på total fyra FKK-besök genom åren och tyvärr nästan aldrig varit nöjd med mina sessioner med Rumänska tjejer.

Däremot har jag haft mycket bättre sessioner med tyska tjejer.

Finns det klubbar där man hittar flera tyska tjejer?
Citera
2021-09-12, 06:59
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benjivitori
Tack för att du tar din tid och skriver om dina besök. Mycket intressant läsning!

Det verkar som att många tjejer är från Rumänien. Själv har jag varit på total fyra FKK-besök genom åren och tyvärr nästan aldrig varit nöjd med mina sessioner med Rumänska tjejer.

På Shark i darmstadt finns en hel del tyska brudar, i allafall före pandemin, men det är ju mest rumänskor på samtliga ställen av den anledningen att om de till äventyrs skulle hitta ett arbete i Rumänien så är månadslönen Max 2,500kr och detta tar de ju in på Max 2 dagar på klubben
Citera
2021-09-12, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bjorklov
Visst skulle du tillbaka idag? Visa upp låret för personalen (chefen) och se ledsen ut så betalar de säkert några sessioner till.

Tänkte försöka med det men när alla i personalen va så trevliga och passade upp mig så blev jag en riktig svennebanan och sa inget 😀 Hade jag sagt nått så hade jag nog fått nått.

Citat:
Ursprungligen postat av Benjivitori

Du får det svårt att hitta tyskor nu förtiden. Jag har bara pratat med tjejer från Rumänien, Ryssland (tror dock hon va ifrån Rumänien), Serbien och Bulgarien. Men jag haft lika bra sessioner med rumänskor som tyskor. Tror det är mer person till person som avgör hur bra dom är.

Äventyret fortsätter, efter att ha hittat ett apotek så fick jag tag på en salva.
Glad och lite korkad som man är så bär det av direkt till Samya. Efter några felkörningar så kommer jag fram till klubben vid 11.45. Receptionisten känner igen mig och frågar hur jag mår, jag visar låret för hon. Ja, jag släpper ner byxorna mitt i entrén för det tyckte jag var en bättre idé än att byta om till badrocken först... Hon frågar om jag har plasthandskar med mig och det har jag ju såklart inte, hon hämtar ett gäng från köket.

Efter jag har bytt om och smörjt låret så skuttar jag upp till loungen det är 8 tjejer på plats och 3 äldre herrar. Jag tar mig en cola och sätter mig på uteterassen, jag får snabbt sällskap av 5 tjejer som frågar hur det var med skadorna. Jag visar låret och säger att axeln är stel och öm. En av tjejerna börjar direkt massera axeln dock fel sida men det påpekar jag inte förrän hon frågar om det känns bättre, hon börjar då massera rätt sida. Jag sitter och pratar med tjejerna ett bra tag och det har nu börjat rulla in lite folk. Skulle uppskatta att vid 13.00 var vi 25 herrar och 15-17 damer. Personalen kommer förbi med jämna mellanrum och frågar om jag vill ha något att dricka eller äta, så jag har det riktigt gött. Men nu börjar jag bli riktigt sugen och en av tjejerna måste ha någon sorts kåthetsradar frågar om jag inte ville gå till ett rum. Jag berättar att jag har tid med Lydia vid kl 15.00, och hon kör så klart lite ledsna hundögon. Får veta att klubben har som krav att alla tjejer är vaccinerade och det är därför det är hälften så mycket av tjejer på plats.

Vid 14.30 så får jag en kram bakifrån och en hand som smyger sig in under badrocken, Lydia har äntligen vaknat. Vi flyttar oss till uteterassen på våning 2 och hon tar med sig en tallrik med lite mat. Vi sitter och pratar och kelar ett tag och vi gör upp om vad jag önskar för dagen, jag säger att jag önskar DFK, BBBJ och CIM. När hon frågar om det är 30min eller 1h jag vill köra så svarar jag snabbt att 2.5timmar låter väl bättre, hon håller såklart med och ber mig att sitta kvar medan hon springer ner till receptionen och skriver upp ett rum. Nu har jag aldrig haft en session över 1h tidigare så jag vet inte om det är därför eller om det var lite plåster på såret som gjorde att vi fick ett stort rum med bubbelkopp. Någon som vet??

Väl på rummet så frågor hon om jag är sugen på att bubbla lite och börjar fylla upp badet. Medan badet fyller så är det mycket kyssar och smek, hon börjar suga av mig och eftersom nu hade varit spräng kåt i 12 timmar så kommer jag ganska snabbt. Vi förflyttar oss till badet och kyssarna och smeket återvänder. Efter ett tag så vill hon att jag ska slicka henne så det ställer man ju självklart upp på, låret gör att jag inte kommer åt så bra så vi flyttar hos till sängen istället. Nu är riktigt splaskvåt och jag för in 2 fingrar i henne och känner ganska snabbt hårda sammandragningar och ökar takten tills hon frågar om vi ska knulla. Så på med kondomen och jag lägger hennes ben mot mina axlar och gör nån halv sne variant av missionären. Hon stönar och håller ögonkontakt medan hon smeker sig själv, tills hon kommer i en härlig fontänorgasm orgasm. Hon städar av både sängen och mig och vi ligger ner och vilar en stund innan vi kör på igen. Vi knullar och har oss tills vi båda är helt slut. Hon får 1 till fontänorgasm och jag kommer 2 gånger till. När tiden är slut så är jag mer än nöjd. Vi går ner till boxarna och jag betalar 300e och dricksar 30e och får en djup kyss som tack.

Efter jag har duschat så får jag upp till loungen och tar mig en cola. Det är nu korvfest för hela slanten, 45-50 herrar och 20 damer. Jag väljer att gå ner till vilo rummet och ta mig en tupplur.

Vid 19.00 så är det mat dags för min del och valet blir ris, kyckling i svampsås och surkål. Måste säga att maten är den bästa jag nånsin har ätit på en bastuklubb. Det är nu 55-60 herrar och 40damer. Jag börjar prata med en herre från Serbien som nu bor i Tyskland, han är en av stammisarna och han är lite ställd varför det är så få tjejer på plats. Vi sitter och pratar och spanar på tjejerna i nån timme innan han ser sin favorit och dom försvinner till ett rum. Innan jag hinner ställa mig upp så kommer det 2 killar i 30 års ålder och sätter sig och vi börjar prata ett tag.
Klockan är nu 21.30 och en av tjejerna jag försökte få till ett rum med i Fredags men hon var alltid upptagen går förbi vårt bord. Jag hejar och hon sätter sig ner. Vi pratar medan hon röker och sedan bär det av till ett rum.

Hon heter Sabina, 29år med en naturlig fast d-kupa och fast fyllig rumpa. Självklart är hon ifrån Rumänien. Det blir lite kyssar och smek innan kondomen åker på för en helt klart godkänd avsugning. Efter ca 10min så övergår vi i doggy och hon är förvånansvärt tajt. Känner att jag inte kan komma och ber hon om ett hj. Hon tar av kondomen och använder sig av mycket glidmedel och efter en stund så kommer jag rakt i hennes ansikte. Hon skrattar lite och säger själv att det var hennes eget fel eftersom det är ju trots allt hon som håller i kuken. Hon torkar av oss båda och vi går till boxarna, ger hon 50e och 10e I dricks.

Efter jag har duschat så tar jag mig en cigg och springer på min serbiska kamrat. Vi sätter oss och pratar, tydligen var till och med tjejerna lite fundersam varför dom var så få som jobbade. Det var iaf 20 tjejer mindre än i Fredags. Vi sitter och pratar och folket runt oss blir bara fullare och fullare. Han beklagar sig lite över att det har blivit mer lite mer fylla under pandemin men gissar det beror på att det är mindre tjejer så folk hinner dricka mer.

Vid 00.00 så får det räck för min del, det är nu fullt av herrar och kanske runt 50-55 tjejer. Tjejerna hinner knappt röka innan dom svärmars av killar så det börjar märkas på deras humör, leendet är borta och tröttheten börjar ta över.
Jag går ner och byter om och beger mig ut, när jag lämnar tillbaka nyckeln så står Lydia och skriver upp sig för ett rum. När hon ser mig så får jag en hejdå kram och en lätt puss medan hennes kund tittar på. Hon säger hej då och att jag ska ha en trevlig kväll, jag säger desamma men hon viskar lite trött "I won't ".

Sammanfattning är att Samya är en fantastisk klubb med hög kvalitet på personal, lokal, mat och utseendet på line-upen. En stark rekommendation från min sida och jag kommer absolut att återvända.

Nu börjar jag bli lite stressad eftersom jag har 1 timmes körning till Penelope i Castrop.
En uppdatering kommer ikväll eller imorn. Fick veta att det är lite 50/50 om det är en bra line-up på Söndagar men vi gör en chansning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in