Citat:
Ursprungligen postat av
Sine-metu
Om det var Tinder med åldersgräns så vad gör man? Då är misstänkt lurad! Varför lura någon till ett brott?
Alltså.... Om de nu kände varandra så himla intimt som hon hävdar och pratade massor i telefon hela tiden och insta/snapchat etc så har han väl känt igen henne och skickat en superlike. Det gör jag med mina vänner när de dyker upp i tinderflödet. Har matchat men några tjejer som jag bara är polare med. Så skriver vi och skrattar åt att vi båda jagar i singelträsket sen inget mer med det.
Alt. så har han inte känt igen henne och det har stått att hon är 18-19 när hon passerat förbi när han suttit och swipat. Du läser in för mycket i det här med att han blivit "lurad". För om de var vänner på facebook, träffats inom MUF så hade han fattat att hon var minderårig innan han föreslog att stoppa kuken i henne (om det stämmer alltså). Det är ju skillnad på om du träffar en brud på krogen, dricker några grogg, dansar och att hon följer med dig hem och du får reda på i efterhand att hon bara var 17 och du själv runt 30 vs om du matchar på en dejting app, snackar ett tag och sen blir vänner på facebook. Då får du ju reda på hur gammal hon är om hon inte aktivt ljuger.
Mycket av det hon hävdar kommer ju aldrig gå att bevisa heller (eller motbevisa för den delen), som att hon hävdar att han frågat henne om han fick ta hennes oskuld. Det ska tydligen ha skett hemma hos honom IRL enligt intervjun hon nu gjort i sydsvenskan.