Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-17, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 12-12
Det framkommer i artiklarna från Expressen och Sydsvenskan där den utsatta flickan själv uppger att Hanif Bali försökt få sex.

Jag kan tycka det är helt klart olämpligt uppträdande av en äldre riksdagsledamot, om det stämmer.

Så klart helt fel men vad är sanningen?
Valår och skada så mkt det går!!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Hon var 15 år när de skedde, det ville säga bra bit under 18 år.

Man är tonåring mellan 13 till 19 år. Gå tillbaka till skolbänken och sluta skolka och skryt med att vara rudis.

Du kommenterade en tjej som var 17! Då är man inte hebefil
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sine-metu
Om det var Tinder med åldersgräns så vad gör man? Då är misstänkt lurad! Varför lura någon till ett brott?

Alltså.... Om de nu kände varandra så himla intimt som hon hävdar och pratade massor i telefon hela tiden och insta/snapchat etc så har han väl känt igen henne och skickat en superlike. Det gör jag med mina vänner när de dyker upp i tinderflödet. Har matchat men några tjejer som jag bara är polare med. Så skriver vi och skrattar åt att vi båda jagar i singelträsket sen inget mer med det.

Alt. så har han inte känt igen henne och det har stått att hon är 18-19 när hon passerat förbi när han suttit och swipat. Du läser in för mycket i det här med att han blivit "lurad". För om de var vänner på facebook, träffats inom MUF så hade han fattat att hon var minderårig innan han föreslog att stoppa kuken i henne (om det stämmer alltså). Det är ju skillnad på om du träffar en brud på krogen, dricker några grogg, dansar och att hon följer med dig hem och du får reda på i efterhand att hon bara var 17 och du själv runt 30 vs om du matchar på en dejting app, snackar ett tag och sen blir vänner på facebook. Då får du ju reda på hur gammal hon är om hon inte aktivt ljuger.

Mycket av det hon hävdar kommer ju aldrig gå att bevisa heller (eller motbevisa för den delen), som att hon hävdar att han frågat henne om han fick ta hennes oskuld. Det ska tydligen ha skett hemma hos honom IRL enligt intervjun hon nu gjort i sydsvenskan.
Citera
2021-09-17, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
https://open.spotify.com/episode/15F...nk&dl_branch=1

Är detta tjejen det handlar om? Inte för att jag gillar hennes moderata åsikter men det är väl rätt uppenbart att hon inte är den instabila och galna tjej som påstås av Therese Verdun och andra HB-beundrare på Twitter.

Jag förstår inte varför någon ens håller den där konstiga Therese Verdun som sanningskälla för något.

Hon är ju någon sådan där Alternativ För Sverige kampanjare och inte ens Sverigedemokraterna vill ha med henne att göra.

Det förefaller mer som om att hon använder Hanif Bali affären till att försöka klämma åt någon yngre tjej som hon haft barnsliga personliga konflikter och vendettor med tidigare på Twitter.
Senast redigerad av 12-12 2021-09-17 kl. 20:29.
Citera
2021-09-17, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Öhh det verkar ha undgått dig att även Kurder är islamister och ofta även företrädare för hederskulturavarter! Om kurder vunnit så många krig kan man diskutera men visst med stöd från USS så är ju det mesta möjligt.

Kurder är sekulära. Och traditionerna kurderna har går emot islam på många punkter. Just därför är inte kurderna så älskade av andra folk som bekänner sig till islam. Visst finns det islamister bland kurderna. Men de är mycket långt ifrån antalet hos andra folk med islamsk tro. Ja hedersmord finns bland en del kurdiska orter. Men det är inget muslimskt företeelse.
Citera
Medlem
Citat:
Jag hittar inte något om att ETC utlovat ett stort avslöjande idag. Jag måste ha missat det. Har du någon källa på detta.

Tja, är ju en tolkningsfråga, men du tycker inte deras tweet och responsen på olika medier verkar vara av mer större art?

https://twitter.com/a_gustavsson/sta...69908469866499
Citera
Medlem
chuckprinces avatar
Citat:
https://open.spotify.com/episode/15F...nk&dl_branch=1

Är detta tjejen det handlar om? Inte för att jag gillar hennes moderata åsikter men det är väl rätt uppenbart att hon inte är den instabila och galna tjej som påstås av Therese Verdun och andra ur Hanif Balis äckelsvans på Twitter.

Lyssna och ställ er frågan om ni tycker det är trovärdigt att hon skulle ljuga ihop en historia och starta en komplott mot Hanif Bali.

Nämnts långt, långt tidigare i tråden. Även HB intervjuats i samma podd. Tyvärr otroligt mycket på repeat här.
Citera
2021-09-17, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryggtochbra
Orimligt hårda ord, eller har du några belägg för att den du benämner "personlighetsstörd nassetant" är en faktiskt nazist och tillika personlighetsstörd? Oavsett måste du välja att aktivt missförstå hennes inlägg om att alla har en gräns för vad de anser vara anständigt/oanständigt när du formulerar det som om det handlar om att hon tjatat om nakenbilder av barn. Det är rent trams och oseriöst och gynnar inte dina argument.

Jag förstår mkt väl vad hon tror att hon gjorde men det är ett tecken på både bristande intelligens såväl som en störd personlighet när en vuxen kvinna inte kan hitta ett vettigare sätt att försöka förmedla en "poäng" än att säga till ett barn att visa snippan. Stört och pantat helt enkelt.
Citera
2021-09-17, 20:19
Medlem
Moderaterna har troligtvis mer problem med pojkar och flickor.

Vad är nästa?
Citera
2021-09-17, 20:21
Medlem
Davys avatar
Grisigt blattebeteende. Han beter sig som sina kära "adidasriddare" han spytt gamla över i flera år.

Hanif Bali. Ett klockrent exempel på den misslyckade och omöjliga integrationen.
Citera
2021-09-17, 20:21
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12-12
Jag förstår inte varför någon ens håller den där konstiga Therese Verdun som sanningskälla för något.

Hon är ju någon sådan där Alternativ För Sverige kampanjare och inte ens Sverigedemokraterna vill ha med henne att göra.

Det förefaller mer som om att hon använder Hanif Bali affären till att försöka klämma åt någon yngre tjej som hon haft personliga konflikter med tidigare på Twitter.

Hanif Bali verkar omtyckt i de kretsarna
Citera
2021-09-17, 20:22
Medlem
sneervs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryggtochbra
Ursäkta en gammal stöt men vad innebär det där att "superlika" någon på Tinder?

Man ger det till personer man vill ligga med på den sidan.. Oftast.. typ ingen är där för att leta vänner om man säger så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in