Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-17, 06:19
Medlem
Vi säger hypotetiskt att polisen lägger ner det i brist på bevis, hur fungerar det egentligen kan moderaterna utesluta han eller liknande ändå? Jag menar rent "avskedning" nu inte att dom betalar han en stor säck skattepengar för att han "frivilligt" ska sluta.
Citera
2021-09-17, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Vet de fan va man ska säga..men tror inte tjejen gör en anmälan utan säker på sin sak,hon bör veta efterspelet om hon fakear allt,trodde fan inte Bali var så blåst
Nej måste ju ha något, och dom lär ju ha anlitat en advokat innan som gått igenom hennes case.
Men är det bara trams och det har funnits en timer för att ”plocka” HB så är det Riktigt vidrigt.
Citera
2021-09-17, 06:20
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Ja, det är rätt klart att han är skyldig. Flickorna gav inte partiledningen alla bevis de hade. Och direkt när Bali kände sig trygg nog att gå ut i media och börja yra om konspirationsteorier(orkestrerade av 15-åringar) så förstod jag att han var skyldig.

Nu tog flickan bluffen från Bali och polisanmälde honom timmarna senare bara och presenterade alla bevis nödvändiga för att få honom i fängelse.
Har du missat att det inte är 15-åringar?
Citera
2021-09-17, 06:22
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12-12
Jag menade angående det som framkom i artikeln från SVT Nyheter om hur en del inom partiet hade synpunkter på hur Moderaterna brukar hantera sina internutredningar och det framkom en del kritik där.

Det är ju alltid bra om man kan försöka dra lärdom och hantera saker ännu bättre inför eventuella framtida fall.

Det är bara grundlösa påståenden, kanske är det bara PMS-tanter som gnäller just för att de har PMS?
Citera
2021-09-17, 06:25
Medlem
Mr1931s avatar
Låt karln vara nu. Varenda frisk människa inser ju att detta är bullshit och mitt stöd för karln har snarare ökat av ren sympati.
Citera
2021-09-17, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virre87
Vi säger hypotetiskt att polisen lägger ner det i brist på bevis, hur fungerar det egentligen kan moderaterna utesluta han eller liknande ändå? Jag menar rent "avskedning" nu inte att dom betalar han en stor säck skattepengar för att han "frivilligt" ska sluta.
Nej..men dom kan flytta ner honom på återvalslistan till riksdagen så han tappar sin plats vid nästa val..och då blir han en vanlig medlem i partiet bara.
Citera
2021-09-17, 06:31
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr1931
Låt karln vara nu. Varenda frisk människa inser ju att detta är bullshit och mitt stöd för karln har snarare ökat av ren sympati.

M vill locka tillbaks väljare från SD men jag misstänker att det blir svårt om de petar Bali, han är ju den ende vettiga moderaten.
Citera
2021-09-17, 06:32
Medlem
Jenshalls avatar
Tror inte den unga flickan med vårdnadshavare hade polisanmält om det var så oskyldigt. Verkar skett efter uppmaning från partiet också. Skulle kunna tyda på dom också tycker det finns något i hennes historia som måste utredas. Dom pausar sin utredning och polis tar vid. Var väl det Hanif ville också iofs. Kan mycket väl hamna i domstol detta blir intressant höra vad åklagare säger. Läggs det ner snabbt kan Hanif klara sig annars är det nog början till slutet på den politiska karriären. Vet inte hur länge sedan detta skall ha skett men är det nutid är det obegripligt Hanif inte varit mer vaksam med vem och vilka han umgås med. Med hans fäktande finns fiender överallt.
Citera
2021-09-17, 06:43
Medlem
Bali ljuger om kontakten med flickan! Han har uppenbarligen varit i kontakt med henne på sociala medier så sent som för någon vecka sedan! Han sa i sitt försvarstal att han blockade henne överallt i december förra året. Mycket märkligt!

Bevis i denna länk: https://aktuelltfokus.se/har-ljuger-...ariga-flickan/

Hans historia håller ej.
Citera
2021-09-17, 06:49
Medlem
Astralhopps avatar
Misstänker starkt att detta är iscensatt för att en gång för alla försöka bli av med honom eller iaf degraderas. Tidpunkten för anmälan är ju förträffligt bra om man nu vill orsaka maximal skada. Finns säkert många inom partiet också som inte gillar honom.
Citera
2021-09-17, 06:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laxrulle
Nej måste ju ha något, och dom lär ju ha anlitat en advokat innan som gått igenom hennes case.
Men är det bara trams och det har funnits en timer för att ”plocka” HB så är det Riktigt vidrigt.

Exakt
Jag trodde först det va trams för media skulle misskreditera Bali till helvetet,men nu..tror verkligen han snuskat sig hårt..
Citera
2021-09-17, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virre87

De kan ju göra som Vänsterpartiet när kommunisten Lars Ohly inte kunde hålla fingrarna i styr och be tjejer hålla tyst eftersom han "kommer gå långt i partiet", skicka offret på parterapi och sedan göra Hanif till partiledare?
https://www.expressen.se/nyheter/tvi...alan-mot-ohly/

Eftersom den sextrakasserande kommunisten Lars Ohly aldrig blev persona non grata i svensk media eller blev jagat på twitter av vänstermobbens regnbågsbrigad så verkar det vara en bra taktik.
Senast redigerad av HalfRunar 2021-09-17 kl. 06:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in