2021-09-12, 14:11
Avstängd
Varför ska m göra en intern utredning, är det här ett utbrett problem inom m? I annat fall ska väl den skyldige utlämnas till polisen, under tiden borde tuffe Uffe lobba för återinförandet av snöpning och fyrdelning för vederbörande.
Citera
2021-09-12, 14:12
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmalajja
Varför ska m göra en intern utredning, är det här ett utbrett problem inom m? I annat fall ska väl den skyldige utlämnas till polisen, under tiden borde tuffe Uffe lobba för återinförandet av snöpning och fyrdelning för vederbörande.

Nånting behöver inte vara olagligt för att det ska anses vara olämpligt inom ett politiskt parti.
Citera
2021-09-12, 14:15
Medlem
-Mystics avatar
Personligen är jag mer upprörd över att Hanif (om det nu rör sig om denna person) lever väldigt bra på skattebetalarnas kostnad utan att göra mycket arbete i riksdagen...

Det är väl ingen hemlighet att Bali är extremt opopulär inom MUF? I slutändan så skulle det inte förvåna mig om detta var planerat internt i MUF.
Citera
2021-09-12, 14:17
Medlem
peterZiipens avatar
Varför tror alla att det är Hanif? Enbart för att han inte twittrat på 3 dagar?
Citera
2021-09-12, 14:19
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Många gillar honom inte pga att han är husblatte och går hårt mot invandringspolitiken.
Så sånt här får Vänster/PK-maffian att gå igång och skapa drev.

Citat:
Ursprungligen postat av -Mystic
Personligen är jag mer upprörd över att Hanif (om det nu rör sig om denna person) lever väldigt bra på skattebetalarnas kostnad utan att göra mycket arbete i riksdagen...

Det är väl ingen hemlighet att Bali är extremt opopulär inom MUF? I slutändan så skulle det inte förvåna mig om detta var planerat internt i MUF.

Det är klart han är opoppulär, I ett parti som moderaterna så accepteras inga hårda åsikter, som likväl i Sossarna, är förvånad faktist att Hanif finns kvar. Men jag tror att Moderaterna ser nånting positivt med honom.
Senast redigerad av fittslem 2021-09-12 kl. 14:22.
Citera
2021-09-12, 14:21
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Det man kan kräva av den här, sexmisssbrukaren eller hur han nu ska benämnas,är att han ger sig till känna för att misstankar inte ska riktas mot kollegor Sen innebär inte det att man med automatik är skyldig men det kommer ändå att för eller senare bli offentligt vem det är.
Citera
2021-09-12, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Den hatiska vänstern förnekar sig inte. Ryktesspridning är en klassisk vänstertaktik.

Rätt dum du alltså...
Ska man titta på dom senaste årens politiska klimat så är det ju helt klart i andra änden av skalan, rykten, "statistik" och förbannad dikt mest används som debatt eller försök till förminskning av meningsmotståndare.
Sen att vänster och sossar skött sig katastrofalt och fortsätter på en mycket märklig linje är ju en annan sak.
Citera
2021-09-12, 14:33
Medlem
Manorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
De verkar ju helt flöddrade bägge två wtf

Jag tycker snarare de verkar lite flamsiga/flörtiga. Men du ser kanske något jag missar.

Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen

Du kan kolla Youtube-klippet jag länkade några inlägg upp. Det är ett indicium som stärker misstanken. Samtidigt ett exempel på hur oskyldigt det kan vara att ragga på en minderårig partikollega.
Citera
2021-09-12, 14:36
Medlem
Nu säger Uffe också att dom håller på att utreda vad som hänt.
Herregud hur mycket kan man utreda egentligen?..
Är väl för jösse namn bara att fråga inblandade vad som hänt..och be dom visa ev bilder och medelande.hur svårt kan det vara?
Citera
2021-09-12, 14:39
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolos
Rätt dum du alltså...
Ska man titta på dom senaste årens politiska klimat så är det ju helt klart i andra änden av skalan, rykten, "statistik" och förbannad dikt mest används som debatt eller försök till förminskning av meningsmotståndare.
Sen att vänster och sossar skött sig katastrofalt och fortsätter på en mycket märklig linje är ju en annan sak.

Det begås misstag från alla håll, vänstern är dock dom som har media på sin sida. Därav så framkommer det mer skit om högern. Men jag tror att även du inser att vänstermänniskor ibland gör ett kladdigt felsteg under byxlinjen på en kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Är väl för jösse namn bara att fråga inblandade vad som hänt..och be dom visa ev bilder och medelande.hur svårt kan det vara?

Nån pissade snett, och råkade skapa rubriker, politikerna beters sig som om det är undergång på G. Sossar och annat vänsterpack runkar i kors nu och glädjs över uppståndelsen.
Senast redigerad av fittslem 2021-09-12 kl. 14:42.
Citera
2021-09-12, 14:41
Medlem
OweGbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Tror nog man försöker hitta nåt som man kan minska skadan för framförallt partiet.
Man går nog igenom hans konton i sociala medier med förstoringsglas.
Citera
2021-09-12, 14:44
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Podd? Jag vet inget om någon podd. Läs tråden.
Allt är bara skvaller än så länge.

Om Grontarskont blir utsatt för en förtalskampanj, karaktärsmord mer eller mindre, är det då Grontarskonts ansvar att dementera uppgifterna?
NÄ! Just det.

Får Grontarskont själv bestämma hur h*n vill förhålla sig till uppgifterna?
JA, just det.

Har skvallret blivit "sanning"? När? Hur? Var är de överväldigande bevisen?

Nog fan skulle dementera saken om jag var oskyldig! Idiot!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in