Jag har en använda tv, ps3, xbox 360, några spel,data etc som jag vill sälja, finns det någon plats som tar saker för pengar? självklart ska jag sälja det till ett mycket billigare pris. Jag vill inte använda webbplatser online.
Jag har en använda tv, ps3, xbox 360, några spel,data etc som jag vill sälja, finns det någon plats som tar saker för pengar? självklart ska jag sälja det till ett mycket billigare pris. Jag vill inte använda webbplatser online.
Borde väl gå att sälja grejerna på en loppis? Kanske kostar 150kr för ett bord, plus att du får offra tre timmar av en lördag, men det lär det ju vara värt.
Bumpar en gammal tråd. Men har märkt att ju billigare skit man vill sälja, ju struligare är köparen. Har ni någon teori?
Har sålt dussintals klockor via ett känt klockforum för över 100k styck, då är jargongen typ ”har du en bild till.. perfekt.. vilket nummer ska jag swisha, skicka till xxxx”
Medans om man säljer ett par oanvända Nike-skor för 100kr på marketplace så är det bara meckiga personer som hör av sig, man ska gå dit och dit, kan du skicka, kan du ta bilder från 12000 olika vinklar osv.
Vadan detta fenomen? Någon som känner igen sig?
Senast redigerad av AbuBakr 2022-08-17 kl. 21:01.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!