• 1
  • 2
2021-09-09, 17:11
Medlem
Jag har en använda tv, ps3, xbox 360, några spel,data etc som jag vill sälja, finns det någon plats som tar saker för pengar? självklart ska jag sälja det till ett mycket billigare pris. Jag vill inte använda webbplatser online.
Citera
2021-09-09, 17:16
Medlem
Niggwards avatar
Då du skriver som en orten pojke och inte vill sälja på nätet, så pröva knacka dörr i ditt bostadsområde eller öppna en loppis på Rinkeby torg
Citera
2021-09-09, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HackForums
Jag har en använda tv, ps3, xbox 360, några spel,data etc som jag vill sälja, finns det någon plats som tar saker för pengar? självklart ska jag sälja det till ett mycket billigare pris. Jag vill inte använda webbplatser online.

Hur heta är grejorna?
Citera
2021-09-09, 17:18
Medlem
Citat:

Pantbank eller möjligen denna firma https://www.sikoauktioner.se/
Citera
2021-09-09, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseKT
Hur heta är grejorna?
förstår inte din fråga. jag bor i västerås finns det något ställe som tar in grejer?
Senast redigerad av HackForums 2021-09-09 kl. 17:30.
Citera
2021-09-09, 17:29
Medlem
Citat:
förstår inte din fråga.

Du vill inte skylta med kontaktuppgifter på nätet, du vill sälja billigt och få pengar i handen. Det verkar lite misstänkt...
Citera
2021-09-09, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseKT
Du vill inte skylta med kontaktuppgifter på nätet, du vill sälja billigt och få pengar i handen. Det verkar lite misstänkt...
Jag känner att köra till en plats som tar dem kommer att bli snabbare. dom är flera år så såklart de ska vara billiga. Jag är inte en kriminal som du.
Citera
2021-09-09, 17:32
Medlem
Citat:
förstår inte din fråga. jag bor i västerås finns det något ställe som tar in grejer?

Het klocka som pantbanksinnenhavaren helst inte vill befatta sig med:

https://getyarn.io/yarn-clip/0a434cc...4-fdf2687d7cc7
Citera
2021-09-09, 17:33
Medlem
Citat:
Jag känner att köra till en plats som tar dem kommer att bli snabbare. dom är flera år så såklart de ska vara billiga.

Prova med någon i närheten - finns också andra aktörer: https://www.pantbanken.se/
Citera
2021-09-09, 17:48
Medlem
blisteryrashs avatar
Borde väl gå att sälja grejerna på en loppis? Kanske kostar 150kr för ett bord, plus att du får offra tre timmar av en lördag, men det lär det ju vara värt.
Citera
2021-09-09, 23:30
Medlem
Allcopsarebastardss avatar
sälj på facebook marketplace bara . använd fejk konto och / fejk nummer. väldigt vanligt. ser så mycket stöldgods där hela tiden.

annars fråga vänner bara om dom vill köpa billigt.
Citera
2022-08-17, 20:59
Medlem
Bumpar en gammal tråd. Men har märkt att ju billigare skit man vill sälja, ju struligare är köparen. Har ni någon teori?
Har sålt dussintals klockor via ett känt klockforum för över 100k styck, då är jargongen typ ”har du en bild till.. perfekt.. vilket nummer ska jag swisha, skicka till xxxx”
Medans om man säljer ett par oanvända Nike-skor för 100kr på marketplace så är det bara meckiga personer som hör av sig, man ska gå dit och dit, kan du skicka, kan du ta bilder från 12000 olika vinklar osv.
Vadan detta fenomen? Någon som känner igen sig?
Senast redigerad av AbuBakr 2022-08-17 kl. 21:01.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in