• 2
  • 3
2021-12-15, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Sälj något på blocket istället. Behöver du åka omkring för att söka jobb kan du få bidrag från arbetsförmedlingen. Du kan väl även få någon typ av aktivetsersättning under tiden du letar jobb?
De får du tyvärr inte. Arbetsförmedlingen gör inte ett dugg med att ge dig nånting. Allt som händer i sökandet gör du själv. Och tyvärr inte, ska du räkna med pengar nej…
För att få aktivitetsstöd måste du vara aktiv sökande i 1 år… ☹️ Trist men så är det.
Citera
2021-12-16, 01:19
Medlem
glajarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HackForums
Jag behöver inte låna mycket pengar men jag bor för närvarande med mina föräldrar men jag har inget jobb och ingen inkomst. Finns det någon plats som kan låna mig pengar?
Är moni365 bra? Jag har swedbank men de lånar inte ut pengar eftersom jag inte har något jobb. Mitt mål är att få ett jobb om några månader efter att jag fått det och sedan betala av det om ett år. Jag är ny i arbetslivet osv. mina föräldrar vill inte ge mig skit.

Hur gammal är du? Har du inget jobb och ingen inkomst så kan du inte låna pengar. Se till att skaffa dig jobb nu, inte om några månader.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in