Efter påstötningar av Pendeltåg så kände jag mig tvungen att uppdatera den här tråden:
Inget har hänt.
Inte för att jag inte tror att jag inte har en lösning på det hela, vilket kommer att innebära att borra nya hål och flytta fram klippbordet några cm, vilket i alla fall kommer vara en temporär lösning, utan för att jag den senaste 1 ½ veckan har jobbat 12-13timmars dagar och inte haft kraft att ta tag i det hela när jag kommit hem.
Flygdagar kan ta musten ur en, innan de ens har inträffat, så mycket kan jag säga.
Och nu sitter jag här och väntar på att det ska bli dags att gå och duscha för att sen åka och få den här flygdagen avklarad.
Kan väl säga det också, att har ni tänkt er till F7 Såtenäs idag så var i tid!
Eftersom fredagens genrep blev lite av ett fiasko publikmässigt (min bästa uppskattning lite snabbt är att det högt räknat var 2-3000 där och planen låg på ca 10-20 000...
Detta för att avlasta lite från huvudflygdagen som då är idag, men glömmer man annonsera att det är öppet för allmänheten även fredag så blir det såhär...
Så idag kanske siffran rör sig uppåt 60 000.
Kanske mer om vädret är bra och efter att ha vridit huvudet ca 50 grader och tittat ut genom fönstret så...ja, det är bra väder här.
Hur som helst, dags att gå och duscha!
Ha en bra dag, jag lär ha en jobbig dag!