• 7
  • 8
2022-05-20, 16:17
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avc
Ja, verkligen. En stor del av roliga med de gamla programmen (enligt mig) var just de griniga pk-programledarna och Alsings lustiga kommentarer. Alsing verkar ersatts med en wannabe-hen (fruktansvärt jobbig att lyssna på) och fältligan tycks tämligen ointresserad av några slags konfrontationer överhuvudtaget. Bättre än ingen ny säsong, absolut, men inte sådär jättespännande.

Gillade programmet när det kom och Alsing, men detta måste va det klart sämsta jag sett, går bara ut på att va så fånig som möjligt, anknäbbsbrudar som ser förjävliga ut, och resten fjollor alla bara skriker som dårar. Snacka om att förstöra allt. såg nästan två avsnitt innan jag stängde av smörjan
Citera
2022-05-20, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Gillade programmet när det kom och Alsing, men detta måste va det klart sämsta jag sett, går bara ut på att va så fånig som möjligt, anknäbbsbrudar som ser förjävliga ut, och resten fjollor alla bara skriker som dårar. Snacka om att förstöra allt. såg nästan två avsnitt innan jag stängde av smörjan
Tar det som ett stort skämt kan verkligen inte rekommendera att de dårarna fått ett körkort på laglig sätt. Förmodligen körde de upp i någon lite landorts stad med en döv och blind körkorts företrädare.
I mitt tycke skulle trafik vert återkalla deras körkort
Citera
2022-05-20, 23:32
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Tar det som ett stort skämt kan verkligen inte rekommendera att de dårarna fått ett körkort på laglig sätt. Förmodligen körde de upp i någon lite landorts stad med en döv och blind körkorts företrädare.
I mitt tycke skulle trafik vert återkalla deras körkort

Skulle aldrig skicka mina barn till körskolan som den korthåriga kärringen driver, ingen som va med ska ha körkort, vilket hon ger tillbaka. Nu fattar jag att det bara är ploj allting och att det går ut på att köra så usel som det bara går för TV4 tror att det blir bra tv. Tyvärr vilket uselt program, måste va bland det sämre 4:an gjort och då har dom producerat mycket skit
Citera
2022-05-20, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Skulle aldrig skicka mina barn till körskolan som den korthåriga kärringen driver, ingen som va med ska ha körkort, vilket hon ger tillbaka. Nu fattar jag att det bara är ploj allting och att det går ut på att köra så usel som det bara går för TV4 tror att det blir bra tv. Tyvärr vilket uselt program, måste va bland det sämre 4:an gjort och då har dom producerat mycket skit
Nej hela programmet är en ända bluff. Som jag tidigare har skrivit är säkert några av deltagarna professionella bilförare, som kör bil dagligen för en bra bilförare kan säkert köra dåligt på en bana med skrot bilar. Undrar över bakgrund och erfarenheter som verkligen finns oss dessa människor för det är ett skådespel och ett stort skämt allt i hopa. Som de kör skulle det inte blivit godkända på en uppkörning.
Citera
2022-05-21, 06:45
Medlem
avcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Nej hela programmet är en ända bluff. Som jag tidigare har skrivit är säkert några av deltagarna professionella bilförare, som kör bil dagligen för en bra bilförare kan säkert köra dåligt på en bana med skrot bilar. Undrar över bakgrund och erfarenheter som verkligen finns oss dessa människor för det är ett skådespel och ett stort skämt allt i hopa. Som de kör skulle det inte blivit godkända på en uppkörning.
Håller med, den där som plötsligt backade genom konbanan snabbt och felfritt imponerade tom mig, och då är jag ändå yrkesförare.
Citera
2022-05-21, 21:27
Medlem
mdlbs avatar
Så länge Gry Forsell är programledare kan jag stå ut.
Citera
2022-05-23, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mdlb
Så länge Gry Forsell är programledare kan jag stå ut.
Mmm så är det, hon är verkligen ett proffs.
Citera
2023-03-19, 21:46
Medlem
Mogaku-sans avatar
Ser på programmet nu på TV12. Den gamla tanten med barnbarn verkar ju mest normal.

Däremot den sminkade bögen skriker som en jävla dåre. Snacka om att göra allt till en jävla freakshow. TV4 är verkligen förnedringstv med sämsta tänkbara deltagare.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in