2021-09-23, 20:49
Medlem
grungewhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar
Vilka är icke-invandrare? Etniska svenskar? Vilka exakt är invandrarna? De som kommit in under din livstid?

Helt enkelt, vilka exakt anser du är invandrare?
Kan du inte prata eller skriva ren svenska så är du inte svensk. spelar ingen roll om du ser ut som ungdjäveln på kaviartuben. ut ska du, omedelböj, om du inte behärskar språket eller beter dig som ett jävla hajdrag.
Citera
2021-09-23, 21:12
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ayymirant
Men det är ju försent. Du är en av dessa jävla strutsar du pratar om.

Inget är försent, man kan alltid styra upp saker anser jag! Vi är fortfarande ett litet land med ganska bra registrering på vilka som är problemet. Frågan är bara hur långt man är beredd att gå för att lösa det.
Citera
2021-09-23, 22:09
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
När Timell fick dojan så tog man bort samtliga program med honom direkt.

Men Anders fick väl något special-uppsägningskontrakt.
Kanske berodde lite på vad de anklagades för, tror du inte? Tyvärr är det nog det sista vi ser i rutan av Anders inom överskådlig tid. Programmen "Anders och våldet" var rätt bra tycker jag. Sen om han är trevlig privat eller inte.. annan fråga.

Läste i någon skräpblaska, sexpressen tror jag om hur han bråkat med en tjej som inte tyckte han skulle fyllköra, inte så smart kanske, men vettefan om man behöver få sparken för det, TV4 får väl betala några månader på torken för honom? Livet är som det är, p3 spelar fortfarande yassar i byn fast han dömts för kidnappning, vapenbrott osv. Livet är olika, en del gillar olika.
Citera
2021-09-23, 22:18
Medlem
Tycker programmet var bra och upplysningsrikt. Dock vänder jag mig mot att han ska sitta med Stefan Löfven utan att ställa några som helst motfrågor?
Stefan Löfven: "Vi har aldrig haft fler poliser i Sverige"

Där hade jag som upplyst samhällsmedborgare ställt en motfråga: Ja, vi har flest antal poliser kanske. Men vi har ju samtidigt ökat våran befolkning så siffrorna per capita har vi ju mindre poliser? Vi har 3:e minst polistäthet i hela Eurozonen, tankar på det?

Det fanns flera saker som jag hade stångat med honom för det är helt fel och bara fjäsk som inte leder till något reellt.

Sverigedemokrater och såna som mig tror jag inte har något emot invandring per se utan det är just såna individer som den göken som Anders Pratar med under husrannsakan som man bara vill skicka åt helvete. De kommer ALDRIG bidra till något och är bara demoniserade puckar vart dom än befinner sig och förtrycker männinskor bara genom sin närvaro av aggressivitet och hypermaskulinitet där utåt agerande i form av förtryckelse är hans signum - dessa personer KRYLLAR DET UTAV och det är därför vi har alla problemen i förorterna.

Dessa toxiskt maskulina personerna sätter agendan och blir ledarna som folk sedan ställer in sig bakom. Det är djur i sinnet och borde behandlas efter den premissen, oavsett ursprung. Men det finns inte en enda svensk person som hade betett sig sådär med Anders i sin lägenhet och ett filmteam samtidigt som polisen genomför en husrannsakan och det tar jag gift på.
Citera
2021-09-23, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cern
När Timell fick dojan så tog man bort samtliga program med honom direkt.

Men Anders fick väl något special-uppsägningskontrakt.

Timell utövade trakasserier av sexuell karaktär. Anders var bara bufflig mot en yngre kollega som inte lärt sig veta hut. Det är en typisk firma fest grej som fick stora portportioner p.ga. att Anders är offentlig. Han hade aldrig blivit av med jobbet om han varit anställd på Tv4 men nu var han "konsult" och då är det ju bara för Tv4 att avbryta samarbetet.

Lärdomen av detta för tjejen? Bry dig inte så jävla mycket.

Vad jag vet om såna här tjejer som ska sätta upp sig och vara moraliska högvakter är att de samtidigt röstar på MP, hatar svenska män som är buffliga (typ Anders) men älskar invandring och ser inte något problem med att våra förorter är till bredden fyllt av toxistisk maskulinitet som trumfar Anders bufflighet med flera mils avstånd. Men det är så Sverige och i synnerhet svenska tjejer som inte begriper någonting fungerar.
Citera
2021-09-23, 22:31
Medlem
TV4 ni hade inte behövt sätta ihop en serie i 3 delar för att få svar på detta. Med det manuset Anders läser så framstår det som att han har legat under en sten de senaste tio åren?
Jag kan svara åt er.

1. Okontrollerad massinvandring i Svergies förorter.
Citera
2021-09-23, 22:40
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Kul att Tati Ali Khan hänger i centrum: https://i.postimg.cc/GpP5Cb2b/tinypic.png

Varför har man såna bögiga damväskor? De kan väl ha vapen i byxorna som riktiga män.
Citera
2021-09-23, 22:43
Medlem
Cameltotems avatar
Undrar också.

Säg man inom några månader beslutat sig, nä nu jävlar. Vi höjer straffen från 1-2 år till 20 år för mord, knivskador, knark whatever.

Hur lång tid skulle det ta innan det kan appliceras? Stora lagförändringar, kan de ske snabbt eller pratar vi 5 år bort då?
Citera
2021-09-23, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Inget är försent, man kan alltid styra upp saker anser jag! Vi är fortfarande ett litet land med ganska bra registrering på vilka som är problemet. Frågan är bara hur långt man är beredd att gå för att lösa det.
Nej, mänskligheten lär sig aldrig, VHEMT for the win.
Citera
2021-09-24, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Undrar också.

Säg man inom några månader beslutat sig, nä nu jävlar. Vi höjer straffen från 1-2 år till 20 år för mord, knivskador, knark whatever.

Hur lång tid skulle det ta innan det kan appliceras? Stora lagförändringar, kan de ske snabbt eller pratar vi 5 år bort då?

Kommer de ens funka - marginellt? Visst dom kommer inte ut. Meeen.... sen hade vi ju de där med å fixa fler fängelse och folk.
Senast redigerad av rawjudge 2021-09-24 kl. 00:07.
Citera
2021-09-24, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AktuellaBella
Är det bara jag som tycker att killens historia inte känns riktigt trovärdig? (Han med Rolex klockan)
Jag kan så klart ha fel, men jag får känslan av att han inte berättar hela sanningen om vad som hände och varför det hände, men som sagt, jag kan mycket väl ha fel.

Den är liiiite märklig ja. Kan dock aldrig vara ok med våldet han fick utstå. Men vem vet egentligen storyn. Han har en version, vore jävligt hemskt om han är värre i en annan version.
Citera
2021-09-24, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Sälj Sverige till Tyskland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in