Citat:
Ursprungligen postat av
Hddv1
Det är svenska folket som vill knarka och sponsra kriminella!! Tror inte löfen köper knark.
Enligt mig...Löfven med andra politiker att dom vill inte höra om några problem!
Den som kommer med sanningen, den personen blir slaktad.
Politikerna är inte ett dugg bättre än dom kriminella, Löfven stirrade in i kameran, det är dig mig som han ville strypa!
Därför att det är "jobbit" nu när verkligheten kliver in för egen maskin trots alla försök till att kväsa den.
Löfven avgick listigt i rätt tid, han vet att det håller inte, likt en stor kriminell så har han nu sina pengar och kan luta sig bakåt o ge fingret.
Det finns gott om själviska människor vid makten och att jag kan lova att kriminaliteten den känner verkligheten, det här landet är av ruffel o båg!
Får man insyn bakom kulisserna då är det väldigt lätt att försvara en kriminalitet, det sitter en massa folk och roffar åt sig och att det har pågått länge likväl som narkotikan bruket och hanteringen av, du skulle svimma om du visste hur vanligt som det är och hur många små det finns som håller på med hanteringen mitt inne i villaområden osv.
Gängen ihopräknat med MC 1% det är bara en del och nu slåss dom om kakan, det finns för många aktörer!
Vad fan har politikerna sysslat med?
Frågar du mig så har dom varit med i detta men att det är tuffare idag, det är inget roligt längre då att dom går inte längre fri.