Härligt ..Mexikanska vågen på den ... det ger en guldkant på tillvaron den typen av Kommentarer ..
Upp med Helikoptern + Westford på Pravda TV + Omorganisation + Nytt medborgarlöfte såklart utan att medborgaren är med i Bilden ..blir bara jobbigt... annars
" Vi spanar brett ..och förresten är resurserna för små " ----den har hållt sedan år 1972-73
Har för mig att snuten har just det Området vid stationen som Område med fokus med väktare
C - triangeln
Orkar inte läsa " Tjurspillning " Men det kanske är av allmänt intresse hur mycket det ballat ur
Glipan snacket ... verkligheten ..
https://polisen.se/om-polisen/medbor...arloften/lund/
När det gäller dialogpoliserna så är det kanske inte rätt ort .skoja om det i och för sig .Den ena Polischefen klådde Kommunisterna 1 .a Maj så det tjongade om det ..
https://www.arbetaren.se/2014/05/02/...ration-i-lund/
– De var väldigt otrevliga och ville inte alls ha någon dialog, det märktes när vi kom dit att något var på gång. Så har det inte alls varit tidigare, då har det varit omkring fem poliser som varit på plats. I år var det helt annorlunda.
Men jag låter det vara osagt om det var ett led i att "Klå Hyggligt folk " " Lämna Buset ifred "
Vi är nog " On the same page " så kallat .Vad som fattas är skallskadorna på de Klankriminella
En person fick föras till sjukhus med skallskador sedan polisen i Lund ingrep mot ett Första maj-tåg som saknade tillstånd.
Lite tröga men det ger jag dom... det enda ... Kanske inte perfekt men verkar vara en lösning
.. Dom klådde Nazisterna ..Dom har man inte sett på 20 år inga Dr Martens Kängor och Bombarjackor ..Lite märkligt blir det ju när Fascisterna klår upp Nazisterna ..Kan bli ett forskningsprojekt.
Dom klådde Kommunisterna har man inte heller sett så mycket på 15 år lite jidder har det varit
NU skall dom bara klå upp Klankriminella också skeppa dom till Malmö med bulor och bandage om huvudet så kanske vi kan återgå..
Rensar man snacket .och förskönande pladdret
så är det samma dumma lata Fascister det alltid varit. Hyggligt folk inte vill se.
Som det brukar heta här i forumet " Dialog och Dialog Källa på det ? "
Jag ger dom det ..det enda ..Emellanåt spöar dom folk --- en gång vart 15 e år
så det liknar lösningar
RESTEN vare sig klarar dom eller har lust att klara. Eller försöker klara.