2021-09-07, 10:46
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigJaw
Tyskbilen är en trådsanning. Den stod slarvigt parkerad, därför är den enligt någon märklig logik en del i pusslet. Till en början var den dessutom en danskbil enligt personen som tog bilden. (Vilket visar på vilken nivå av research hen är villig att göra innan hen postar "sanningen!")

En annan trådsanning är att ägarna till restaurangen där det slogs på uteserveringen, samt den bredvid skulle vara inblandade. De googlades upp och hängdes ut.

Var stod den parkad då eftersom personen trodde att den hade med det hela att göra? Personen som postade är tyvärr inte online nu. Känner inte till Lund. Det är i alla fall inte den av blod nersmetade Mercan.

Här är för övrigt inlägget där kortet finns....

(FB) Större bråk på måndagsförmiddagen på uteservering i Lund, 2021-09-06.
Citera
2021-09-07, 10:50
Medlem
fendadens avatar
Bara jag som tycker det var kul att detta började en annars vanlig måndagförmiddag? Det skulle vara ett roligt inslag i veckan om varje måndag började med ett klanbråk någonstans i Sverige, och så kan folk betta på vilka som vinner, antal karatekickar osv. Detta med att bråka utanför ett akutsjukhus verkar också vara en smart idé då man omgående kan bli omplåstrad och ge sig ut i fighten igen.

Är det förövrigt bekräftat att det är klanen Fakhro som var inblandad denna gång?
Senast redigerad av fendaden 2021-09-07 kl. 10:52.
Citera
2021-09-07, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSD-Lars
Så det är ett bråk mellan en turkisk klan och arabisk klan i Sverige???

För helvete!?!?!? Horungarna ska försvinna. Ska göra en B

Jag har börjat samla adresser på de i Lund och gjort en karta och plan över hur jag smidigast ska kunna ta mig till deras hus under en natt.

För att utrota deras klaner från Lund måste hela familjer försvinna.

https://www.hitta.se/sök?vad=Gultekin%20lund

Gultekin är kurder och inte turkar! I Skåne är de flesta kurder, brist på turkar här! Gultekin är en familj med stark heder som tvingar söner och döttrar att gifta sig med utvalda. De bedriver många restauranger och Många av männen har alkohol/drogproblem
Citera
2021-09-07, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden
Bara jag som tycker det var kul att detta började en annars vanlig måndagförmiddag? Det skulle vara ett roligt inslag i veckan om varje måndag började med ett klanbråk någonstans i Sverige, och så kan folk betta på vilka som vinner, antal karatekickar osv. Detta med att bråka utanför ett akutsjukhus verkar också vara en smart idé då man omgående kan bli omplåstrad och ge sig ut i fighten igen.

Är det förövrigt bekräftat att det är klanen Fakhro som var inblandad denna gång?

Nej det är inte dom, står överallt på fb om någon annan släkt! Läs
Citera
2021-09-07, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Väntade på dialogpoliserna som är utrustade för att hantera just sådana här meningsmotsättningar.

Härligt ..Mexikanska vågen på den ... det ger en guldkant på tillvaron den typen av Kommentarer ..
Upp med Helikoptern + Westford på Pravda TV + Omorganisation + Nytt medborgarlöfte såklart utan att medborgaren är med i Bilden ..blir bara jobbigt... annars

" Vi spanar brett ..och förresten är resurserna för små " ----den har hållt sedan år 1972-73

Har för mig att snuten har just det Området vid stationen som Område med fokus med väktare
C - triangeln
Orkar inte läsa " Tjurspillning " Men det kanske är av allmänt intresse hur mycket det ballat ur
Glipan snacket ... verkligheten ..

https://polisen.se/om-polisen/medbor...arloften/lund/

När det gäller dialogpoliserna så är det kanske inte rätt ort .skoja om det i och för sig .Den ena Polischefen klådde Kommunisterna 1 .a Maj så det tjongade om det ..

https://www.arbetaren.se/2014/05/02/...ration-i-lund/

– De var väldigt otrevliga och ville inte alls ha någon dialog, det märktes när vi kom dit att något var på gång. Så har det inte alls varit tidigare, då har det varit omkring fem poliser som varit på plats. I år var det helt annorlunda.

Men jag låter det vara osagt om det var ett led i att "Klå Hyggligt folk " " Lämna Buset ifred "
Vi är nog " On the same page " så kallat .Vad som fattas är skallskadorna på de Klankriminella

En person fick föras till sjukhus med skallskador sedan polisen i Lund ingrep mot ett Första maj-tåg som saknade tillstånd.

Lite tröga men det ger jag dom... det enda ... Kanske inte perfekt men verkar vara en lösning
.. Dom klådde Nazisterna ..Dom har man inte sett på 20 år inga Dr Martens Kängor och Bombarjackor ..Lite märkligt blir det ju när Fascisterna klår upp Nazisterna ..Kan bli ett forskningsprojekt.
Dom klådde Kommunisterna har man inte heller sett så mycket på 15 år lite jidder har det varit
NU skall dom bara klå upp Klankriminella också skeppa dom till Malmö med bulor och bandage om huvudet så kanske vi kan återgå..

Rensar man snacket .och förskönande pladdret så är det samma dumma lata Fascister det alltid varit. Hyggligt folk inte vill se.
Som det brukar heta här i forumet " Dialog och Dialog Källa på det ? "
Jag ger dom det ..det enda ..Emellanåt spöar dom folk --- en gång vart 15 e år
så det liknar lösningar RESTEN vare sig klarar dom eller har lust att klara. Eller försöker klara.
Citera
2021-09-07, 11:01
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Väntade på dialogpoliserna som är utrustade för att hantera just sådana här meningsmotsättningar.
Skandal! Fast om det varit en svensk demonstration mot t ex höga bränslepriser så hade säkert polisen använt sitt förråd av tårgas och gummikulor!!
Citera
2021-09-07, 11:02
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -2
"Trådsanning"? Är du konspirationsteoretiker eller?

Ena bilden visar en random tyskreggad merca, finns inget som kopplar den till det aktuella bråket.

Andra bilden visar en bil som bärgas, om det är från den aktuella tillfället så ser man iallafall ingenting av reg-plåten.
Citera
2021-09-07, 11:03
Medlem
svartgul1312s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Jag släpper dem gärna nu, och tar inte upp dem mer!

Såvida inte någon användare hoppar in återigen och påstår att denna typ av bråk är något "nytt som beror på invandringen"... Då har jag naturligtvis full rätt att återigen rätta detta.

Snälla...
Du vet att "Balladen om det stora slagsmålet på Tegelbacken" är en visa om en hypotetisk händelse, va? Och inte en visa om ett faktiskt slagsmål.
Citera
2021-09-07, 11:05
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Denna typ av klanstrider är ett importerat problem som alla vet oavsett hur mycket flashbacktrollen försöker förneka det..

Varje gång du eller någon annan användare skriver sådant här trams och trollande så kan jag kontra med:

- Det ser inte värre ut än random huliganbråk där man slåss om en grön/vit eller gul/svart halsduk.

- Det ser inte värre ut än random klanbråk som har förekommit i Sverige genom alla tider och skildras rikligt i litteratur och visor.
Citera
2021-09-07, 11:05
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fendaden

Det var lite kul, men på en måndagseftermiddag bör alla vara på jobbet /jobba hemifrån /i skolan etc.
Nästa gång vill jag dock se polisiära resultat. Dra dit största piketbussen och tryck in allihop i. Sen får alla sova över i fyllecell tillsammans. Därefter körs de ut till annat län.

Funkade på svenska ungdomars revolutionära demonstrationer på nittiotalet, funkar på slödder idag.
Citera
2021-09-07, 11:08
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Varje gång du eller någon annan användare skriver sådant här trams och trollande så kan jag kontra med:

- Det ser inte värre ut än random huliganbråk där man slåss om en grön/vit eller gul/svart halsduk.

- Det ser inte värre ut än random klanbråk som har förekommit i Sverige genom alla tider och skildras rikligt i litteratur och visor.
Du slåss mot väderkvarnar din ignoranta politruk. Du och den där andra är uppenbara troll.
Citera
2021-09-07, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lagomjante
Om man vet om klanerna. Kan man inte bara göra livet ett helvete? Vräka dem från bostäder, tvångsförflytta dem, hunsa dem, trakassera dem låta socialen ta hand om barnen.

Inget barn ska behöva växa upp i sådana klaner.
O så börjas de... Men helt ärligt, lägg ägg..
Vad ska man göra åt alla Svenssons då som dricker vin efter maten dag in och dag ut? Är dom alkisar eller kan dom behärska sig?? Ska man ringa soc på varje person då ? Vart skall vi skicka familjen från Visby som hade sex med varandra? Bror som satte på sina systrar osv.. Etnisk svenskar är dom, vart ska vi utvisa dom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in