2021-09-06, 22:18
Medlem
plasttygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Japp. Syns lång väg att det är huliganer. Eller har du nån bättre teori? En uppgörelse i undre världen där samtliga glömt sina uzis hemma?

Berätta om två firmor i Sverige som endast har grabbar med utländsk bakgrund. När du har gjort det så vill jag att du berättar om två firmor som använder tillhyggen på ett box.

Hade det rört sig om ett derby i Turkiet, kanske - I Sverige, inte ens chans ö.h.t.

Det är någon form av fejd mellan klanfamiljer. Nåväl, jag hoppas att du trollar, annars måste du vara ofantligt trångsynt.
Citera
2021-09-06, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickShadow
Intressant det du skriver.

Vore toppen att veta vilka inrättningar som ägs av dessa smutsfamiljer - i Lund och annorstädes, helt enkelt för att bojkotta och undvika dem.
Du hittar en hel del i tidigare inlägg, det är visst 2 välkända klaner som fallit i luven på varandra.
Citera
2021-09-06, 22:21
Medlem
dannbaggens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luzze40
Dom är inte i närheten av lägre arbetarklass, dessa inavlade neandertalare är bildningsmässigt mycket lägre i rang.

Det är säkert mindre inavlade än Alfred och Bulten var när deras gäng slogs med tillhyggen, knivar och knogjärn för några generationer sedan.

Och precis samma skrot och korn egentligen.

Den lägre arbetarklassen har alltid dragits till grupptillhörighet och gärna bjudit upp till en holmgång med en annan gruppering. Så i historien och så även idag.
Citera
2021-09-06, 22:21
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithMaster
Det är du som är stockdum som tror att jag inte fattar att detta handlar om MENA-klaner. Det är du som är stockdum som tror att det står i motsättning till det jag skrev. De som är ute och slåss på gator och torg (som nu idag i fallet Lund) är bildningsmässigt att betrakta som lägre arbetarklass.

Sluta bekymra dig om min klasstillhörighet, det är inte Topic.

Du generaliserar lite väl grovt.
Citera
2021-09-06, 22:23
Bannlyst
Är det bara jag som agerat att de misshandlar varandra framför de fega svenska poliser ?

Varför griper inte de fega svenska poliser de kriminella på plats under misshandeln? Håller de fega svenska poliser på att beställa pizza för de kriminella?
Citera
2021-09-06, 22:25
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jultomtenbrannupp
Japp. Syns lång väg att det är huliganer. Eller har du nån bättre teori? En uppgörelse i undre världen där samtliga glömt sina uzis hemma?

Huliganer? Hahaha, i vilken firma huserar den tjocka gubben uppe till vänster i filmklippet om jag får fråga?
Citera
2021-09-06, 22:26
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Den kategori som slogs på Lunds gator och torg är helt klart underklass = lägre arbetarklass.

Jag fick för mig att arbetarklassen jobbar en måndag förmiddag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannbaggen
Det är säkert mindre inavlade än Alfred och Bulten var när deras gäng slogs med tillhyggen, knivar och knogjärn för några generationer sedan.

Och precis samma skrot och korn egentligen.

Den lägre arbetarklassen har alltid dragits till grupptillhörighet och gärna bjudit upp till en holmgång med en annan gruppering. Så i historien och så även idag.

"År 506 stiftade föregångarna till den Romersk-katolska kyrkan nya lagar som förbjöd kristna att gifta sig med någon närmare släkt än kusiner i tredje led."
Citera
Medlem
NickShadows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkogsSaab
Du hittar en hel del i tidigare inlägg, det är visst 2 välkända klaner som fallit i luven på varandra.

Skulle vara härligt med en sammanställning över alla ”legala” inrättningar som liknande familjer/klaner äger/deläger och driver runt om i Sverige.
Restauranger, nattklubbar, kiosker, butiker.

Vore så jäkla skönt att inte omedvetet stödja sån här skit ekonomiskt.
Citera
Medlem
Citat:
Du har redan skrivit detta flera ggr och fått svar.
Kan vi en gång för alla konstatera att dessa jävlar föds med en gen som heter ” Våld”.
Att föreställa sig vad som hänt om svenskar betett sig så i deras hemländer behöver vi inte ens spekulera i.
Fy fan vilka as!!
Citera
2021-09-06, 22:27
Medlem
Varför är denna nyhet så stor, när flertal personer blev tagna, uppemot 20-tal i Stockholm när Hammarby FF spelade en Europamatch?
Citera
2021-09-06, 22:27
Medlem
Även tidningarna går ut nu med att det är två familjer som slåss.

En logiskt utveckling i dagens samhälle att två klanfamiljer går i luven på varandra i Sverige. Precis som i mellanöstern och afrika där det eskalerat så till den grad att även dessa människor som står för våldet har tagit sig till Sverige.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in