2021-09-06, 15:58
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRelax
En tanke som inte går en obemärkt förbi.. När dessa typer av bråk sker, så är det ju ju relativt ofta det är på dagtid, en vanlig veckodag. Arbetar inte folk eller hur fan har de möjlighet att mobilisera så fort? Tillåter deras chefer så hastigt uttagen komp/semester ledighet?
Fan.. Hade tagit mig minst en vecka att få ihop de ynka polarna man har....
Exakt. Kriminella på heltid? Med våra bidrag?

- Sparka ut Khan & hela högen från landet!
Fattar verkligen inte att de får vara kvar här!?
Citera
2021-09-06, 15:58
Medlem
JayJayAdamss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Fakhros släkt var allt annat än trevliga när folk kritiserade Sularpsfarmen på facebook.

aha så att vara otrevlig på ett socialt medium innebär att man med största sannolikhet samlar ihop hela tjocka släkten i centrala Lund till ett stort slagsmål med vissa grova inslag?
Nabil och hans bröder är inte våldsamma, de ägnar sig åt ekobrott.
Som sagt släpp det för du är så fel på det som man kan bli.
Citera
2021-09-06, 15:59
Citat:
Ursprungligen postat av vemeduens
Haha klart den har användningsförbud pga obetald skatt.

Citat:
Ursprungligen postat av GalenPitepalt
Haha den har användningsförbud eftersom bilskatten skulle varit betald sista augusti.

Oskattad fetmerca, jo jag tackar jag. Det visar bara hur respektlösa dessa inavlade klaner är.
Citera
2021-09-06, 15:59
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Vad gör polisen då? Dum fråga jag vet.
Dom står mest och syns. En jävla massa är dom iaf
Citera
2021-09-06, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
ang filmen på Expressens hemsida.
Otroligt fjuttigt agerat av polisen. Har de inte ens pepparsprej? Måste ju vara klart mer effektivt än att gå omkring och peta med batongen. Med sprayen kan de slå ut flera stycken åt gången.
Det sprayas om du kollar noga.

Sen vill man inte kontaminera kollegor för då är de farligt på det i detta läget.
Citera
2021-09-06, 16:02
Medlem
maxatdunders avatar
MVP går ändå till tjockisen som är framåtlutad tack vare sin grovt osunda viktbalans och bestämmer sig för att "veva". Blir nog en återhämtning på donken sen.
Citera
2021-09-06, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sassafras
Misstänker att Lunds poliser tillhör landets mest fredsskadade, de vet helt enkelt inte hur man ska handskas med stökiga babbegäng. Eller babbar öht, de har ju fullständigt misslyckats med att naila rånargängen som härjar i stan.

Helt fel, Polisen i Lund åker dagligen till Malmö och de hade säkert support från Malmöpolisen.
Citera
2021-09-06, 16:06
Medlem
Oväntat många tjockisar i den klunga män jag såg. Och mustascher på de yngre. Alla åldrar! Några gamlingar och ner till 20-års åldern. Armar i kors och viktiga uppsyner. De har allvarliga saker att dryfta det kunde man verkligen se, tuffa tuffingarnas klubb liksom =D De stod alltså bakom sjukhuset efter bråket och hade eftersnack eller nåt.

Tror det är viktigt att media går till botten med och rapporterar om vad de bråkar om. Det är väl troligen på en väldigt banal nivå? Bra att få veta var intelligensnivån verkar ligga hos dessa och vilka fina kulturer de kommer ifrån. Kanske det gör att någon vaknar.
Citera
2021-09-06, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
MVP går ändå till tjockisen som är framåtlutad tack vare sin grovt osunda viktbalans och bestämmer sig för att "veva". Blir nog en återhämtning på donken sen.

Hahahaha
Ingen ser ut att vara speciellt bra på att slåss.
Citera
2021-09-06, 16:08
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Fakhros släkt var allt annat än trevliga när folk kritiserade Sularpsfarmen på facebook.

Alla i Lund vet vad de där är. Djädrar vad bidrag de fick, ingen vågar röra dem.
Citera
2021-09-06, 16:09
Medlem
Ken Drydens avatar
Jag bor i Lund. Otänkbart att ägaren till Hummus skulke vara inblandad. Jag känner honom och han är ex-israelisk fallskärmssoldat och skulle ha gjort processen kort med samtliga bråkstakar utanför stationen. (Dessutom serverar han Sveriges bästa hummus.)

Det är inga huliganer, arabklaner, skinheads eller somaliska knarkgäng - det är (förmodligen) någon intern syriansk familjeangelägenhet där (gissningsvis) någon kvinnas heder har blivit kränkt i samband med (låt oss säga) eklateringen av en förlovning.

Icha Mochi är ett syrianskt affärsimperium med ett dussin olika företag (mest kaféer, snackbarer, sushi, godisbutiker, osv) i Lund, Malmö och Helsingborg.

I går var det stor anslutning av syrianer från olika delar av Sverige och Tyskland i Lund. I morse började något bråk ute på Linnero och jag tror att det var i någon nybyggd och vräkig villa som ägs av någon nyrik syrianpotentat. Bråket förflyttades sedan till det syrianskägda kaféet Icha Mochi, 5 km därifrån, för att sedan avslutas 2 km bort, vid Universitetssjukhuset.

Om det fanns möjlighet att slå vad om det här så skulle oddsen vara som lägst på att någon kysst fel kvinna vid något tillfälle och att det blivit fraktionsstrider inom en och samma storfamilj.

Jag vet alltså inte om detta är sant, men det är i alla fall en initierad gissning.
Citera
2021-09-06, 16:12
Medlem
Någon som faktiskt vet något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här