Citat:
Ursprungligen postat av
BoISaren
Thats what I am talking about --
Snuten är ju oduglig .
Har lite snabbt ögnat igenom domen ..
a ) 2 klaner
b ) Vevar på 3 platser blanka förmiddagen
c ) Centralt i stan
d ) + 50 personer slåss
Kokar ner till I --->
Ett vapenbrott
skruvmejslar och knivar har dom glömt om dom hade och förresten var det arbetsredskap av normalt förekommande slag
??? ... ????? ...
?????
Vad man då undrar är hur har förundersökningen bedrivits vem har varit FU ledare
Vilka åtgärder har vidtagits ??? Razziabesök ?? Skatteverket ???
Medlaren ???
Kort sagt har dom gjort ett säger ett jä.. a pi*s
Kokar ner till II --> Vem får sparken för institutionaliserad Oduglighet ??
Dom har filmer och vittnen måste finnas Hur är det möjligt att inte stoppa in fler ..
BYT JOBB Dagisfröken kanske om inte det är för tufft det också
Jag blir trött och deprimerad .." Skall löna sig att Jobba " Jamen för h..e gör då det.
Bättre på att norpa Julklappspengarna inför julen än lösa väsentligheter
Så skitsnacket om resurserna kan dom stryka direkt .
--------->
https://www.sydsvenskan.se/2021-12-1...a-lopande-band
Vi snackar inte längre enbart grovt tjänstefel BrB kap 20 utan svåra Kognitiva Problem med Burkpantning / Zigenare Listor / Döingar i Källaren / Brunna skolor
Kan det vara Sveriges absolut sämsta skattefinansierade verksamhet och det säger i så fall inte lite
9 siffror skadestånd Ziggis listan INGEN sparkad ser ni Följderna Tacka fan för att buset flyttar fram. Kan använda Polisstationens Entré som Pissoar för tågresenärer .Skulle inte klara det brotten heller .
När de nya Skolorna är klara ger jag mig fan på att max 14 dagar så brinner även dom som vore det halmbocken i Gävle operation " Komplett Odugliga "
Konformitetstrycket är ju borta ...
Ledningen analogt examinatorn på Universitetet på Luren
" Detta är inte godkänt "
frågar ni mig är eftersatsen " Get the F*ck outta here "
Börja om ---under tiden är det punktmarkering trampa av kängorna vid hälarna på alla 50 tills vidare
Klart som dagen att det finns svarta pengar där att hämta Man kan inte precis säga att dom har
" flugit under radarn " i sina ageranden