2021-09-05, 11:16
Medlem
Tittade på GT/Expressen idag och fick en länk till en video där en man sa "Vem bränner Koranen mannen. Det är mitt fucking område mannen.". Och sedan ropar han "Allahu Akbar".

https://www.expressen.se/tv/nyheter/...isen-i-malmo-/

Någon som vet vem den här mannen är och om han dömdes för någonting?
2021-09-05, 13:08
Medlem
Googla Duraid Anka,
den här tråden finns lite information om han
(FB) Malmö: Sparkade på polisbil, la ut på Instagram "kaos mot polisen Inshallah", aug.-20
2021-09-05, 17:35
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -2
Googla Duraid Anka,
(FB) Malmö: Sparkade på polisbil, la ut på Instagram "kaos mot polisen Inshallah", aug.-20

Roligt namn (Anka) men han är uppenbart ingen äkta muslim. Röker weed m.m. Verkar också umgås med kvinnor utanför familjen. En troende muslim - och nu vänder jag mig mot de som hävdar att det var muslimer som ställde till med upplopp - gör inte dessa saker. Här verkar väl snarare drogerna och en kriminell livstil vara det som ligger bakom.
2021-09-06, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Roligt namn (Anka) men han är uppenbart ingen äkta muslim. Röker weed m.m. Verkar också umgås med kvinnor utanför familjen. En troende muslim - och nu vänder jag mig mot de som hävdar att det var muslimer som ställde till med upplopp - gör inte dessa saker. Här verkar väl snarare drogerna och en kriminell livstil vara det som ligger bakom.
Äkta muslimer ljuger och alla i Koranupploppet är muslimer.
2021-09-11, 07:09
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -2
Googla Duraid Anka,
Tack för länken!

Tråd låst.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in