2021-09-16, 09:43
Medlem
yidarmy123s avatar
Blev förbannad och skrev fel

Gillar ni verkligen den här cyniska angivarkulturen som lever i? Jag förstår att man anmäler grova brott - men kom igen?

Mamma mamma - andershhh va dum mot mig, kan du blåsa på mitt såj och ställa andeshh i den kollektiva skamvjån?

Taaack mammaaaa..

Liksom, sköter man inte sånt här internt? Kollegor emellan? Ni frågar er aldrig varför sånt här ständigt läcker ut i pressen och förstör mäns karriärer? För egentligen ingenting.

Och då menar jag inte Mr Timell och våldtäktsfall. Men tror ni män mår bra i den här miljön där man ständigt måste vakta sina ord i minsta detalj runt kvinnor på sin arbetsplats då de annars kan vinkla minsta lilla skitgrej till sexuella trakasserier? Det skapar oro och simpar till män som tror att de bidrar till ’kvinnans frigörelse’.

Kvotering och företag som bara anställer kvinnor direkt från universiteten förstör vårt land. + kvinnliga arroganta ungdomsförbundare som tror att cancel culture mot män är ’GIRL POWER - GIRLS RUN THIS WORLD WOHO’.

Det känns dumt att behöva försvara ett svin som Anders - men sådana här skitsaker läcker ut för att kvinnor går ihop för att förstöra mäns karriärer. Någon måste dock spela djävulens advokat och på riktigt få stopp på angivarkulturen på våra arbetsplatser - som började med kvinnans inträde på arbetsmarknaden.

So what att han är beter sig lite olämpligt på fyllan? Han är en fucking tv-snickare? Vem bryr sig? Vill jag se honom så vill jag se han spika träplankor och skälla på folk. Resten skiter jag fullständigt i. Vilket ni också borde göra också.

Med det inte sagt, att man ska strunta i allt ont i världen. Men det här? Vem har aldrig betett sig olämpligt på fyllan? Jävla narcissister som tror ni är felfria.
Senast redigerad av yidarmy123 2021-09-16 kl. 10:07. Anledning: Blev vansinnig
Citera
2021-09-16, 09:44
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Vad var han skyldig till?
Han har ju garanterat gjort de han anklagats för (eller något olämpligt), sen hur allvarligt det var är ju en annan femma. Men bara för att han frias juridiskt så innebär det ju inte att inget har hänt.
Citera
2021-09-16, 09:45
Medlem
mjukmjukares avatar
Alltså A har brusar upp mot liten flikka när han ville köra liten terrängbil med en kompis.
A brusar upp i alla program han medverkar i.
Inget nytt.

Åt helvete för hårt att hälla ut honom med badvattnet. Killen har ju lite karaktär och intressant pondus i sina produktioner.
Hade detta med flikkan verkligen inte gått att reda ut?

Citera
2021-09-16, 09:46
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Han har ju garanterat gjort de han anklagats för (eller något olämpligt), sen hur allvarligt det var är ju en annan femma. Men bara för att han frias juridiskt så innebär det ju inte att inget har hänt.
Minns inte vad han anklagades för.
Citera
2021-09-16, 09:56
Medlem
Paris24s avatar
Så underbart ironiskt att ”Anders och våldet” börjar sändas tisdagen den 21 september. Och ”Sveriges värsta bilförare” skulle ledas av honom 2022. Mr Insider.
Citera
Medlem
Han har helt klart uppfört sig klandervärt. Försökte köra iväg med någon fyrhjuling el liknande på fyllan under avslutningsfesten efter Robinson. Kvinnlig kollega försöker stoppa honom och då blir det tjafs. Kortfattat. Men, TV4 skiter nog egentligen i det. De är bara rädda föe den dåliga publicitet det skulle kunna innebära av att behålla honom. Ett rent kommersiellt avgörande tror jag.
Citera
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LutzGran
Martin Timell var ju knappast nån snickare och iallafall inte oskyldig.

Martin Timell hade utövat pennalism och svår mobbing under många år. Och om detta vittnade flera andra stora TV-profiler.
Men.
Martin och Anders går inte att jämföra.
Martin skulle med rätta bort.
Och att Anders åker är vansinnigt. En fyllegrej, där ingen kom till skada och där något större trauma ej var resultatet. Det räckte.
Fy för den flickan. Om hon försöker hindra en feststinn Anders som vill åka terrängbil, så acceptera att hon blev emotsagd. Och fyllebemött.

DET ska inte skicka ut A i kylan.

Citera
2021-09-16, 09:58
Medlem
Alltid intressant att läsa mansgrisarnas kommentarer här och alla känner igen dom utan att dom själva insett att deras synsett är svinigt.

”Det är okej att vilja köra lite rattfull.
Alltid tjejerna som är gnälliga när äckliga män närmar sig eller beter sig illa.”

Jag hade önskat att vi män vågar säga ifrån i större uträckning.
Citera
Medlem
Sooks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossebengbula
Han har helt klart uppfört sig klandervärt. Försökte köra iväg med någon fyrhjuling el liknande på fyllan under avslutningsfesten efter Robinson. Kvinnlig kollega försöker stoppa honom och då blir det tjafs. Kortfattat. Men, TV4 skiter nog egentligen i det. De är bara rädda föe den dåliga publicitet det skulle kunna innebära av att behålla honom. Ett rent kommersiellt avgörande tror jag.
Så är det. PK deluxe.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
OT, men en golfbana räknas väl som privat område? Bättre testa när de, skall köra hem..
Fast det är olagligt att köra berusad även på privat mark. T ex därför som Aschberg fick åka till Danmark för att spela in ett program som skulle visa effekterna av alkohol vid bilkörning på en motorbana.
Citera
2021-09-16, 10:00
Medlem
Anders är ett svin rakt igenom och till slut faller man. TV4 behandlar sina profiler som små gudar. Ingen vågar sätta en som Anders på plats. Voilá så plockas man bort när man trampat tillräckligt hårt i klaveret.
Kanske dags att sätta alkohol förbud på samtliga profiler när det gäller allt utanför den innersta vänkretsen.
Jag är i branschen och vi är många som har råkat ut för Anders påhopp. Man tuggar i sig skiten och hoppar på nästa projekt. Tystnadskulturen är ett måste om du vill få ett nytt uppdrag. Kanaler och produktionsbolag vet självklart om att de göder ett monster men ingen agerar så länge tittarsiffror funkar och pengarna rullar in. Anders är öppet otrogen mot sin fru samtidigt som han hyllar henne i media. Skäller ut folk på inspelning. Pressar produktions bolag så att han får som han vill. Han är allmänt jobbig att ha och göra med. Suger energi och glädje ur sina medarbetare utan att någonsin känna ånger. Finns mycket som kan komma fram kring Anders angående droger och våld. Han bygger ett luftslott omkring sig utan tveka. Egot tar kontrollen över logiken och förnuftet. Nu är han förhoppningsvis borta från TV och jag kan säga att det var bara en tidsfråga. Tycker synd om fru och barn som drabbas då dom inte är skyldiga till något. Skaffa en coach, munkavle samt tvångströja och kanske en bur. Släpp bara ut monstret när kameran rullar. Då kanske det kan funka för Anders.
Citera
2021-09-16, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datornkrabbar
Ja, med tanke på att kvinnan ska ha försökt hindra honom från att köra rattfull borde hon initierat handgemänget.

Typ som att jag försöker blockera ingången till en abortklinik och blir bortkskyfflad.

Precis. hade någon tagit tag i min arm hade jag reagerat på samma sätt. Det ligger i vår natur att inte ta skit från någon. särskilt inte en kvinna som tror att hon kan sätta en man på plats hur som helst utan konsekvens. Stå på dig Anders, mot packet på TV4. Lite får man fan ta år 2021 i Sverige. Jävla kärringar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in