2021-09-16, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matadorerna
Han erkände att att han var otrevlig och det har han bett om ursäkt för så jag förstår inte problemet.
Att vara otrevlig är en sak men att ha brottningsmatch med fast grepp runt handlederna är en annan sak. Det är det sistnämnda som är högst ifrågasatt om det ens är sant. Kvinnan kan ju lika gärna ofredat honom genom att ta tag i hans arm och han i sin tur tog bort den?
Ja, med tanke på att kvinnan ska ha försökt hindra honom från att köra rattfull borde hon initierat handgemänget.

Typ som att jag försöker blockera ingången till en abortklinik och blir bortkskyfflad.
Citera
2021-09-16, 07:23
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Itoy
TV4 borde kanske fundera på att slopa sina spritfester. Bara en tanke…

Precis detta visar att dom inte kommit tillrätta med tidigare problemen. Ofta är det ju produktionsbolagen men TV4 efter Metoo städade ju upp bland dessa och kravställde. En rutten bransch Telia är på börsen sådana här skandaler i deras bolag måste upphöra. Byt VD
Citera
2021-09-16, 07:25
Medlem
Löjligt som fan.. TV4 är fega
Citera
2021-09-16, 07:27
Avslutad
Fan vad trist.
Anders behövs, allt är inte glass och ballonger. Livet är inte fluffigt och gulligull.
Anders vågar vara sig själv, han är burdus och bufflig, med skräckblandad förtjusning har jag följt hans program. Anders är ärlig och rakt på, han är för fan en person som genom sitt sätt att prata, kan upplevas agressiv och skrikig.
Fan vad trött jag blir.
Nu kan de på 4an plocka in mysernst som programledare för samma produktioner. Mysernst känner in trafiken barfota, mysernst lär dig blanda sköna substanser..
Fan vad arg jag är.
Anders Öfvergård, inte bra att vilja ta motorsaken till hotellet.
Till den hittills okända unga kvinnan: vem är du? Träd fram och berätta din historia, vågar du inte?
Jag blir mörkrädd. Titta på hur ör*an ra*berg behandlades, trots att han dömdes i första instans, friades han i hovrätten pga det var lite synd om honom?, men alla vet vilket svin han är.
Anders Är inte ett svin.
Citera
2021-09-16, 07:31
Medlem
Är det ens olagligt att köra golfbil påverkad i Västindien?

Kvinnan som startade bråket var säkert berusad själv.
Sjukt onödigt av henne att försöka spela duktig och förstöra Anders karriär.
Det är hon som borde få sparken enligt mig.
Citera
2021-09-16, 07:33
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nu kan de på 4an plocka in mysernst som programledare för samma produktioner. Mysernst känner in trafiken barfota, mysernst lär dig blanda sköna substanser..
Fan vad arg jag är.

Eller hur sen kan man plocka bort alla otäcka tävlingar nån stackare kan slå sig i och byta ut mot korgflätning med palmblad, och vill man ha en immunitetsmedaljong är det bara att ge Ernst ett blowjob.
Citera
2021-09-16, 07:36
Medlem
Scapulas avatar
Hoppas att han välkomnas tillbaka till Kanal 5 omgående. Tv4 var uppenbarligen ingen kanal för honom.

Säger inte att det han gjort är rätt, men hade TV4 fått möjlighet så hade de väl avrättat honom på plats.
Citera
2021-09-16, 07:38
Medlem
Hoppas någon annan kanal anställer han istället. Säga vad man vill om And*rs så går han igenom rutan.
Citera
2021-09-16, 07:38
Medlem
SnakePlissskens avatar
Även om Anders givetvis uppträtt olämpligt så har han ju inte brutit mot några lagar - att köra golfbil onykter i dominikanska republiken lär knappast ge några påföljder med tanke på att de inte ens har någon promillegräns för att köra bil.
Citera
2021-09-16, 07:40
Medlem
Bluebeast72s avatar
Helt rätt beslut!

Nu är det dax o lägga in sig anders på detox, ta hand om fyllepåsarna under ögonen, skärpa upp dig o gå aggressions kurs.

Även en av Sveriges största byggvaruhandlare kommer under veckan avsluta sitt samarbete med Anders, kom ihåg var ni hörde det först, ej offentligt.
Citera
2021-09-16, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Stämmer.

full är en sak, bete sig illa en helt annan..
Citera
2021-09-16, 07:45
Medlem
Jon.Holmss avatar
Ytterligare ett exempel på vad tokfeminismen ställer till med.

Om Anders hade varit kvinna så hade storyn varit glömd för länge sedan. Men nu är han en man, och då räcker det med att ”höja rösten” mot en kvinna för att få hela sin karriär förstörd.

Dessutom, tänk om kvinnan var minst lika berusad och att det var hon som attackerade Anders fysiskt, därav ”brottningsmatchen” som Expressen skriver om? Så typiskt feminist-Sverige att ingen ifrågasätter kvinnans beteende.

Fy fan. Ännu en man som får sin karriär förstörd av feministfittor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in