2022-05-31, 09:39
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Jag hoppas att han kommer tillbaka, han har gjort många bra program. Men jag vill även veta vad som hände? Jag vill veta om han jobbar med sig själv och vad som händer.

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det behövs fler som vågar säga ifrån, hellre Öfvergård en pillistjärten-Timell eller miffoErnst...

Jag har inget heller emot honom om jag ska vara ärlig. Finns värre typer i tv.
Citera
2022-05-31, 09:44
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Hans beteende känns väldigt mycket som en tickande bomb, så aggressiv för att en liten brud hindrar honom att köra bil när han är full? Please, vad händer nästa gång nåt inte går hans väg

Antabus eller bye bye din arga stolle.
Citera
2022-05-31, 09:49
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Hans beteende känns väldigt mycket som en tickande bomb, så aggressiv för att en liten brud hindrar honom att köra bil när han är full? Please, vad händer nästa gång nåt inte går hans väg

Ja, om allt nu är sant så är han ju inte lite galen. Hur är han annars, brukar han köra bil på fyllan?
Citera
2022-05-31, 09:53
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Ganska kul avslutning på Robinson hade varit om cheferna på 4:an kom till ön och fick ha öråd, och läsa på lappar där det står Anders. Sedan får han komma med en lycka som de får släcka och sedan säga:
-Här tar ditt äventyr slut, Anders.

Tänkte på det hela tiden när det var dags för öråd i Robinson.
Citera
2022-05-31, 10:55
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM

Det är en väldigt tjock blöt filt som lagts över "incidenten"
Vad som skett, har uppenbarligen inte föranlett en polisanmälan gällande misshandel eller hot.
Det kan vara någon rabiat som blivit nobbad av Anders eller som helt enkelt gjorde en "Amber Heard"
Citera
2022-08-24, 20:50
Medlem
https://www.expressen.se/noje/ofverg...-ar-forbannad/

Talar ut i Expressen.
Citera
2023-03-13, 16:53
Medlem
Länge sen man såg honom i rutan nu. Hoppas att han kommer tillbaka. Kanske han har slutat att dricka och borde få någon chans till
Citera
2023-03-13, 17:40
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naturen2021
Länge sen man såg honom i rutan nu. Hoppas att han kommer tillbaka. Kanske han har slutat att dricka och borde få någon chans till

Läste att han skulle få ett program på någon kanal till hösten tror jag. Så han har lyckats trolla lite.
Citera
2023-03-13, 19:26
Medlem
Ganonitos avatar
Verkar som att Tv4 hellre fäller än friar när det gäller sina programledare. Martin Timell fick sparken för att han blev anklagad för sexuella trakasserier. Att han sedan friades från anklagelserna sket Tv4 fullständigt i. Och nu sparkar de Anders pga en bagatell som skedde på fyllan. Ingen blev skadad och vad jag har förstått det som så har Anders och den berörda medarbetaren rett ut det sinsemellan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in