2021-09-04, 10:00
Medlem
mjukmjukares avatar
En killgissning är att söka efter dom som har haft en fest efter en säsongsfinal. Dvs vad eller vilken TV4 produktion har haft en säsong som nyligen (nåja ganska nyligen) avslutades, och där man firade av allt gott.

Svaret finns kanske om man hittar en finalfest där Profilen NN har ”önskat brottas” med denna kvinna. Men ändå är insiktsfull (!) och svarar Expressen;
”Det stämmer att jag var otrevlig. Jag har bett om ursäkt”.

Få har faktiskt vett att öht inse att dom klivit över en gräns. Därför sticker denna lilla ursäkt ut. Tänker att det är en i grunden go gubbe.
T ex. C*sp*r J**nebr**g. Relativt nyskild.

I övrigt.
Tänker produktioner som har haft säsongsfinal;
Bingolotto Sommar m Sjödin och Casper Jarnebring.
Tilde.
Lotta på Liseberg.
Sommar med Ernst.
M fl.

Citera
2021-09-04, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Anders är ju världens trevligaste snubbe.

Jag tror på Henrik Schyffert. Han beter sig som ett jävla cp när han fått i sig för mycket alkohol.
Han beter sig väl ”som ett cp” oavsett:/
Citera
2021-09-04, 10:11
Medlem
Gamlestads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Gissning eller faktum?

Det kokade över, såklart. Tänk att vara vit man och jobba på SVT, SR eller TV4...spela god hela veckan, gå på möten som handlar om "hållbar produktion", "inkluderande", "mångfald" och "genus" - jag förstår att lite promille kan få bägaren att rinna över...

Bra skrivit
Citera
2021-09-04, 10:14
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
En killgissning är att söka efter dom som har haft en fest efter en säsongsfinal. Dvs vad eller vilken TV4 produktion har haft en säsong som nyligen (nåja ganska nyligen) avslutades, och där man firade av allt gott.

Svaret finns kanske om man hittar en finalfest där Profilen NN har ”önskat brottas” med denna kvinna. Men ändå är insiktsfull (!) och svarar Expressen;
”Det stämmer att jag var otrevlig. Jag har bett om ursäkt”.

Få har faktiskt vett att öht inse att dom klivit över en gräns. Därför sticker denna lilla ursäkt ut. Tänker att det är en i grunden go gubbe.
T ex. C*sp*r J**nebr**g. Relativt nyskild.

I övrigt.
Tänker produktioner som har haft säsongsfinal;
Bingolotto Sommar m Sjödin och Casper Jarnebring.
Tilde.
Lotta på Liseberg.
Sommar med Ernst.
M fl.

Det bör väl vara en typ säsongsfinal efter en pågående inspelning, dvs något som kommer sändas senare under året eller nästa år.
Citera
2021-09-04, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Gissning eller faktum?

Det kokade över, såklart. Tänk att vara vit man och jobba på SVT, SR eller TV4...spela god hela veckan, gå på möten som handlar om "hållbar produktion", "inkluderande", "mångfald" och "genus" - jag förstår att lite promille kan få bägaren att rinna över...
Ligger mycket i ditt inlägg.
Citera
2021-09-04, 10:41
Medlem
Overminds avatar
Martin Timell kanske? Alltid tyckt något ondskefullt döljt sig under det där fina leendet.
Citera
2021-09-04, 10:45
Medlem
Gamlestads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Martin Timell kanske? Alltid tyckt något ondskefullt döljt sig under det där fina leendet.

Jo, han är ju säkert kvar på TV4... Hur är det med kollen?
Citera
2021-09-04, 10:51
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gamlestad
Jo, han är ju säkert kvar på TV4... Hur är det med kollen?

Just jävlar. Han fick sparken efter han klämde en kvinna på rumpan i en jacuzzi?

Trodde det var preskriberat och han var välkommen tillbaka. Se där ja.
Citera
2021-09-04, 10:54
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Just jävlar. Han fick sparken efter han klämde en kvinna på rumpan i en jacuzzi?

Han rök i metoo-drevet. Enligt kvinnans utsago körde han upp fingrarna i hennes underliv, vilket jag saknar skäl att misstro. Både han och hans damp-brorsa är riktigt vidriga.

Nu börjar jag misströsta lite här, inget säkert namn än?
Citera
2021-09-04, 11:00
Medlem
Gamlestads avatar
Citat:

Som väl är är han inte tillbaka
Citera
2021-09-04, 11:04
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:

A walk om memory lane. MT?
Han har för länge sedan åkt ut med badvattnet.
Och. Skulle aldrig medge att han faktiskt betett sig lite dumt och med de be om ursäkt.

Citera
2021-09-04, 11:17
Medlem
Idag är det bara en programledare på nyhetsmorgon. Antar att s*effo är den som saknas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in