Flashback bygger pepparkakshus!
2021-09-07, 01:22
Medlem
4-4-2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booyou123
Jag har alltid haft känslan av att han är ett snuskigt creep som tänder på mycket unga tjejer,att hela hans personlighet är ett skådespel.

Känns ju en aning ovärdigt att du hänger ut honom som ett snuskigt creep baserat på en "känsla". Tacksamt för din del att de inte blir några konsekvenser för dig om du har fel.
Citera
2021-09-07, 02:15
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Du som känner honom...
berätta hur han är.

Citat:
Ursprungligen postat av Pussywanker
Han kallade ju Alexander Bard för ”ditt cp” under Idol för några år sen…
Tror inte heller han är så där ”mysig” egentligen.
Håller med. Kolla Cirkus Bagge, så ser du att han är en jubelidiot. Jag var en av de som gått på hans "mysfarbror" image. Men inte längre. Frun hans är enbart gift med honom för att inte förlora sin status inom kändisvärlden. Det blev mer än övertydligt i just Cirkus Bagge. Tror dock inte att det är han som är GM i just detta fall. Är rätt säker på att det handlar om Anders Öfvergård.
Citera
2021-09-07, 03:14
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Håller med. Kolla Cirkus Bagge, så ser du att han är en jubelidiot. Jag var en av de som gått på hans "mysfarbror" image. Men inte längre. Frun hans är enbart gift med honom för att inte förlora sin status inom kändisvärlden. Det blev mer än övertydligt i just Cirkus Bagge. Tror dock inte att det är han som är GM i just detta fall. Är rätt säker på att det handlar om Anders Öfvergård.
Man kan ju 'hoppas'..
Citera
2021-09-07, 08:52
Medlem
Claewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av booyou123
Jag har alltid haft känslan av att han är ett snuskigt creep som tänder på mycket unga tjejer,att hela hans personlighet är ett skådespel.

Han umgicks med J*rry J*hn när han levde. *=e, a
Dom åkte runt i J*rrys bil och drack öl ihop. Inget bevis för någonting, men J*rrys affärer var rätt välkända, märkligt att umgås med någon sådan.
Citera
2021-09-07, 09:04
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Herregud!!
Han står i förbund med utomjordingar också eller?
& Tuff skit för hustrun som klamrar sig fast till ett högt pris.
Sin frihet.

Skärpning..!!

Citera
2021-09-07, 09:05
Citat:

Har alltid tyckt att han känts väldigt skum i direktsända intervjuer m.m. Känns otroligt falsk och klassisk arrogant översittare.
Citera
2021-09-07, 09:14
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:

Att kalla någon ”cp” tyder snarare på att man har humor. Fan vad känsliga folk ska vara.
Citera
2021-09-07, 09:46
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeGaggs
Om man får drömma lite så vore det skönt om det var gubben Bagge. Mobbaren i honom lyser igenom. Ändå lyckas han lura i alla att han är så hyvens, med sina hundögon

Han är sjuuukt trevlig privat. Men kan hålla med att hans personlighet ibland känns påklistrad genom tv:n.
Citera
2021-09-07, 10:17
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Det handlar om Erik Haag och den kommande serien En smak på livet. Saken är utredd för de inblandade. Dags för Flashback att gå vidare också.

Det där det tror jag inte på. Haag ser inte ut att vara den typen som utövar handpåläggning.
Citera
2021-09-07, 10:53
Medlem
StekplankAmbross avatar
Vem skulle vilja "skojbrottas?", tänker någon på TV4 som är spinkig och ska visa sin manlighet för det motsatta könet.

Inte så många har nämnt nyhetsmorgon och alla deras paneler

Jag lägger min röst på B*ngo R*mer *=i (helt spekulerande, men han känns som en spinkig jävel som skulle göra något liknande)
Citera
2021-09-07, 11:19
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StekplankAmbros
Vem skulle vilja "skojbrottas?", tänker någon på TV4 som är spinkig och ska visa sin manlighet för det motsatta könet.

Inte så många har nämnt nyhetsmorgon och alla deras paneler

Jag lägger min röst på B*ngo R*mer *=i (helt spekulerande, men han känns som en spinkig jävel som skulle göra något liknande)

BR är knappast känd som tv4profil.
Snarare känd flickfotograf..
Citera
2021-09-07, 12:00
Medlem
mjukmjukares avatar
I allt gissande så förbiser många en av de fakta som finns. Dvs detta hände vid en fest efter en avslutad programserie/produktion.

När det gissas på t ex BR, tänk då, utöver att han absolut inte är en TV4 profil, vilken serieproduktion kan det handla om?

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in