2021-09-16, 17:53
Medlem
BuckshotBills avatar
Nu vet vi vem det var men vet vi vad som faktiskt hände? För lång tråd att läsa igenom.
Citera
2021-09-16, 17:56
Medlem
Xedomes avatar
Glad, att serien med AÖ och kriminaliteten i Sverige ändå sänds. Även om förtroendet för honom är komprometterat efter hans våldsamma agerande. Ser fram emot någon som tar tag i skiten och lyfter frågan!

Citera
2021-09-16, 17:57
Medlem
billyblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BuckshotBill
Nu vet vi vem det var men vet vi vad som faktiskt hände? För lång tråd att läsa igenom.

AÖ blev packad på en personalfest och satte sig i en golfbil och körde runt. En kvinna sa åt honom och blev där upptryckt mot en vägg. Vad som skett mer innan, under och efter incidenten, vet jag inte.
Citera
2021-09-16, 17:58
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Men snälla.. Läs tråden då.

- Kan vi slippa idissla samma sak, för femtioelfte gången.
Det räcker ju för fan med att gå tillbaka en sida eller 2!

Senast redigerad av Xedome 2021-09-16 kl. 18:11.
Citera
2021-09-16, 18:20
Medlem
hundranittiofyras avatar
Det e just sånt här som gjort att jag har slutat gå på firma fester. Hans brott som det beskrivs är ju fan e icke-händelse enligt mig. När jag jobbade i byggbranchen så va Mycket värre än det här standard.
Citera
2021-09-16, 18:23
Medlem
Citat:

TV4 har lärt sig den hårda vägen att inte hänga ut sina medarbetare och inre problematik. Folk får gissa bäst de vill, men att hänga ut folk med allt vad som hänt är bra att de inte gör.
Citera
2021-09-16, 18:23
Avstängd
Någon som vet vad Malaysia har för promillegräns på golfbilar?
Citera
2021-09-16, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundranittiofyra
Det e just sånt här som gjort att jag har slutat gå på firma fester. Hans brott som det beskrivs är ju fan e icke-händelse enligt mig. När jag jobbade i byggbranchen så va Mycket värre än det här standard.

Vi vet ju inte vad som har hänt här, och inte i övrigt heller. Skillnaden är ju att TV4 inte kan hålla sig med folk som blir aggressiva för att någon agerar när de vill köra rattfulla men det kan byggbranschen skita i. Än så länge. Det kan ju bli ändring där om någon filmar och folk hängs ut.
Citera
2021-09-16, 18:27
Medlem
hundranittiofyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Någon som vet vad Malaysia har för promillegräns på golfbilar?
0,08%
Citera
2021-09-16, 19:06
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngyPowerGirl Anders är ett svin rakt igenom och till slut faller man. TV4 behandlar sina profiler som små gudar. Ingen vågar sätta en som Anders på plats. Voilá så plockas man bort när man trampat tillräckligt hårt i klaveret.
Kanske dags att sätta alkohol förbud på samtliga profiler när det gäller allt utanför den innersta vänkretsen.
Jag är i branschen och vi är många som har råkat ut för Anders påhopp. Man tuggar i sig skiten och hoppar på nästa projekt. Tystnadskulturen är ett måste om du vill få ett nytt uppdrag. Kanaler och produktionsbolag vet självklart om att de göder ett monster men ingen agerar så länge tittarsiffror funkar och pengarna rullar in. Anders är öppet otrogen mot sin fru samtidigt som han hyllar henne i media. Skäller ut folk på inspelning. Pressar produktions bolag så att han får som han vill. Han är allmänt jobbig att ha och göra med. Suger energi och glädje ur sina medarbetare utan att någonsin känna ånger. Finns mycket som kan komma fram kring Anders angående droger och våld. Han bygger ett luftslott omkring sig utan tveka. Egot tar kontrollen över logiken och förnuftet. Nu är han förhoppningsvis borta från TV och jag kan säga att det var bara en tidsfråga. Tycker synd om fru och barn som drabbas då dom inte är skyldiga till något. Skaffa en coach, munkavle samt tvångströja och kanske en bur. Släpp bara ut monstret när kameran rullar. Då kanske det kan funka för Anders.

Här har vi den verkliga orsaken till varför han petas och det bekräftas även av det man skriver i Expressen.
Tyvärr är det en betalartikel men där går det att läsa att han varit en besvärlig typ vid inspelningarna precis som AngryPowerGirl bekräftar.
Produktionsbolagen har inte velat slå larm kring det hela pga att de tjänar mycket pengar på sina produktioner som de sedan säljer till Tv4 men givetvis förstod de att det en dag skulle ta slut och att problemen med honom skulle komma fram precis som de gjorde med Timell.
Mediabranschen är en ful branch och har så varit sedan Hylands dagar och blir tyvärr bara värre och värre pga att all bara handlar om pengar.
Folk går över lik och bryter alla lagar för att få "bra teve" mm.
https://www.expressen.se/noje/kolleg...nan-petningen/
Citat:
Den kände programledaren ville ta sig i bil från personalfesten, trots att de närvarande var berusade, enligt Expressens uppgifter.
När han stoppades angrep han en ung kvinna och TV4 har nu plockat bort honom från en kommande storproduktion och utesluter inte fler åtgärder.
Expressen har talat med en rad kolleger som beskriver hur programledarens hårda jargong tillåts genomsyra arbetet och att han ses om ett exempel på hierarkin i branschen – medan andra gillar hans rättframma sätt.

Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-09-16 kl. 19:08.
Citera
2021-09-16, 19:08
Medlem
JymdKjams avatar
Vad har han för bilmodell? Den som han tänkte sladda iväg med?
Citera
2021-09-16, 19:13
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunray
Bra gissat i trådstarten

Tack så mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto