• 2
  • 3
2021-09-04, 03:51
Medlem
Uppstrutsigs avatar
Hur ställer du dig till att bli avsugen av en tjej först istället för sex? Eller åtminstone se till att ha ett långt och skönt förspel innan du stoppar in den.
Om du är otrygg i att vara den drivande, så fråga henne ifall hon kan börja med att rida av dig.

Har du någon dragning till killar sexuellt? (Seriös fråga)
Hur gammal är du?
Kan ju vara så enkelt att du inte tänder på tjejer, och att du inte idagsläget kommit underfund med att du faktiskt är gay?
Bara en tanke som slog mig.
Menar inte att kränka eller håna dig!
Citera
2021-09-04, 08:56
Medlem
Dr.Runkensteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ascendingtoheaven
Känner att det är äckligt att göra något som djuren också gör.

Hur ställer du dig till saker som sömn, mat och andning mr.roboto?
Citera
2021-09-04, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uppstrutsig
Hur ställer du dig till att bli avsugen av en tjej först istället för sex? Eller åtminstone se till att ha ett långt och skönt förspel innan du stoppar in den.
Om du är otrygg i att vara den drivande, så fråga henne ifall hon kan börja med att rida av dig.

Har du någon dragning till killar sexuellt? (Seriös fråga)
Hur gammal är du?
Kan ju vara så enkelt att du inte tänder på tjejer, och att du inte idagsläget kommit underfund med att du faktiskt är gay?
Bara en tanke som slog mig.
Menar inte att kränka eller håna dig!

Har blivit avsugen en gång, bara en kort stund, kände inte mycket då, om hon fortsatt kanske jag hade kommit vem vet. Har blivit riden vid två tillfällen och kände inget då heller.
Nej har ingen dragning till killar. Testade att runka till killar en gång och det var i särklass det som skapat den äckligaste känslan i mig i hela mitt liv. Har inget emot att andra gör det men inget för mig.
Citera
2021-09-04, 16:45
Medlem
Uppstrutsigs avatar
Citat:
Har blivit avsugen en gång, bara en kort stund, kände inte mycket då, om hon fortsatt kanske jag hade kommit vem vet. Har blivit riden vid två tillfällen och kände inget då heller.
Nej har ingen dragning till killar. Testade att runka till killar en gång och det var i särklass det som skapat den äckligaste känslan i mig i hela mitt liv. Har inget emot att andra gör det men inget för mig.
Ok. Då kan du bocka av det också.
Äter du några tabletter?
Känner du dig nedstämd/depression?
Citera
2021-09-06, 17:04
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Har inget intresse av sex. Tänker inget på det. Onanerar när jag får lust sen försvinner allt begär. Kan inte tänka mig att det kan vara skönt att ha sex. Har haft sex med 4 olika tjejer 4 gånger. Kunnat fortsätta dom relationerna 3 av 4 gånger men inte valt att göra det. Har inte känt något när jag haft sex och inte kommit. Känner att det är äckligt att göra något som djuren också gör. Är jag ovanlig?

Du är absolut inte ensam, vi alla har våra perioder där vi tappar intresset om saker som vi njöt utav & gillade. Kan känna igen mig i det du skriver att känna sig äcklad över något så naturligt som sex. Dock kan jag inte hjälpa dig vart det just kommer ifrån men har liknande tankar.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in