• 1
  • 2
2021-09-03, 17:00
Medlem
Har inget intresse av sex. Tänker inget på det. Onanerar när jag får lust sen försvinner allt begär. Kan inte tänka mig att det kan vara skönt att ha sex. Har haft sex med 4 olika tjejer 4 gånger. Kunnat fortsätta dom relationerna 3 av 4 gånger men inte valt att göra det. Har inte känt något när jag haft sex och inte kommit. Känner att det är äckligt att göra något som djuren också gör. Är jag ovanlig?
Citera
2021-09-03, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ascendingtoheaven
Har inget intresse av sex. Tänker inget på det. Onanerar när jag får lust sen försvinner allt begär. Kan inte tänka mig att det kan vara skönt att ha sex. Har haft sex med 4 olika tjejer 4 gånger. Kunnat fortsätta dom relationerna 3 av 4 gånger men inte valt att göra det. Har inte känt något när jag haft sex och inte kommit. Känner att det är äckligt att göra något som djuren också gör. Är jag ovanlig?

Du lär göra många andra saker som även djur gör förutom sex.
Citera
2021-09-03, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishfucked
Du lär göra många andra saker som även djur gör förutom sex.
Kom att tänka på det efter att jag skrev inlägget. Tycker ändå att det är nasty att jucka i någons fitta. Och just den aspekten av vad djuren gör tycker jag är äcklig.
Senast redigerad av ascendingtoheaven 2021-09-03 kl. 17:12.
Citera
2021-09-03, 17:39
Medlem
människor är djur
Citera
2021-09-03, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storsaga
människor är djur
Ser du oss som bara djur eller finns det någon andlig aspekt med oss som skiljer oss från djuren tror du?
Citera
2021-09-03, 17:44
Avstängd
Citat:

Ja du är sjukt ovanlig då du är asexuell. Sök hjälp eller hitta en asexuell kvinna (random weirdo Feminist).
Citera
2021-09-03, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Ja du är sjukt ovanlig då du är asexuell. Sök hjälp eller hitta en asexuell kvinna (random weirdo Feminist).
Kan tillägga att jag hade en sjukt härlig sexuell upplevelse med en supersexig tjej som 15 åring, men då runkade hon bara av mig. Kanske kan nyttja andra sätt att ha sex än vanlig vaginalt sex. Hon hette förövrigt sexy på playahead lol. Så jag kan njuta av "sex" men har inget behov av det.
Senast redigerad av ascendingtoheaven 2021-09-03 kl. 18:00.
Citera
2021-09-03, 17:53
Medlem
Citat:
Ser du oss som bara djur eller finns det någon andlig aspekt med oss som skiljer oss från djuren tror du?

nej. Även om det fans en andlig värld, varför skulle människan vara det speciella djuret??
Citera
2021-09-03, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storsaga
nej. Även om det fans en andlig värld, varför skulle människan vara det speciella djuret??
Jag har iaf upplevt mycket andligt. Sen kan jag inte tala för allt annat som existerar.
Citera
2021-09-03, 18:03
Medlem
Niggwards avatar
Är detta något som kom plötsligt eller har du alltid varit sån? Är du man eller kvinna?
Har du haft mycket sex tidigare eller har ditt intresse för sex minskat för att du inte funnit en partner eller erfarenhet?

Jag kan inget om detta. Ett liv utan sex vet jag inte ens hur man lever. En sexlös relation finns det ingen anledning att upprätthålla och är man singel så borde detta vara en prioritet. I alla fall i mitt liv.

Inget sex? Aldrig i livet.
Citera
2021-09-03, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggward
Är detta något som kom plötsligt eller har du alltid varit sån? Är du man eller kvinna?
Har du haft mycket sex tidigare eller har ditt intresse för sex minskat för att du inte funnit en partner eller erfarenhet?

Jag kan inget om detta. Ett liv utan sex vet jag inte ens hur man lever. En sexlös relation finns det ingen anledning att upprätthålla och är man singel så borde detta vara en prioritet. I alla fall i mitt liv.

Inget sex? Aldrig i livet.
Är man. Har väl alltid varit så kommer ihåg en period innan jag blev traumatiserad som jag var rätt kåt. Kanske är brist på erfarenhet. Har ju bara haft det 4 gånger. Har inte lyckats bli ihop med partnern jag är intresserad av så nej. Kanske ska försöka få någon annan och skita i den andliga aspekten av den jag är intresserad av bara för att utforska hur det är att ha sex. Känns för jävligt att göra det men kanske måste. Vill inte missa något viktigt i livet. Kan tillägga att jag inte bara kan ha random sex med vemsomhelst. Måste iaf finnas någon andlig connection.
Senast redigerad av ascendingtoheaven 2021-09-03 kl. 18:23.
Citera
2021-09-03, 18:28
Medlem
note-its avatar
Citat:
Aspergers. Googla det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in