Citat:
Ursprungligen postat av
BernardLoutre
Olj, det var dyrt! I Spanien kostade den kanske ett par spänn mer men klart prisvärt. Den med apelsin var däremot inget vidare. LIDL körde nån kopia men jag vet inte om de fortfarande säljer den.
Nej, men blodapelsin funkade också.
Citron+mynta skulle eventuellt göra sig bättre i nån drink.
Det jag gillade med citronvarianten var att den fick hela ansiktet att skrynklar ihop sig. Inte druckit nån citronläsk tidigare som fått den effekten.