Citat:
Ursprungligen postat av
maxatdunder
Är du likasinnad i denna fråga om en herre går till en thaimassage och löser upp knutarna runt kuken till en orgasm vilket som jag förstår är välkomnat inom den typ av massage.
Det är en diffus gråzon som alltid kommer vara upp till diskussion i Sverige. Moral vs lagen. Utan att kolla på lagen allt för noga så går det säkert att klassa som ett sexköp, däremot är du som kvinna väldigt skyddad och jag har nog aldrig läst om ett fall där en kvinna åkt fast för Yonimassage?
Jag känner själv att jag inte alls är konsekvent i mitt tänkande, så jag är på riktigt intresserad av vad andra anser i frågan.
Jag skulle nog iof tycka att happy ending skulle vara ok om det är uppenbart att det är en överenskommelse mellan två personer, men det känns så himla svårt att bevisa med just thaiställen där språket kan vara ett hinder. Å andra sidan är jag själv utbildad massör och övervägde att erbjuda det under studietiden just för att det skulle innebära färre behandlingar men mer pengar in och alltså mer tid för mina studier jämfört med att slita som jag gjorde.
Och som svar på din sista fråga så får jag känslan av att kvinnan i inslaget är unik i att just vara kvinna och erbjuda behandlingen (och att vi därför inte sett någon åka fast för det). Det finns däremot hur många snubbar som helst som vill, men de inger inget förtroende alls.