var nyss ute på stan träffade på en ung dam som hade en rejäl mun diare jävlar vad hon surrade
nått om att hon var drottning ock om nån nuddade henne skulle denne bli drottning eller kung i stället
man undrar om hon var spedad eller om hon var så där ändå
men kan meddela att Priffe fått en hjärnblödning sen ett par veckor tillbaka ock ligger på hospitalet
även hans bror Finken har varit på sjukhuset i 10 dagar han sa att hans fot blivit opererad 3 ggr under tiden men han hade ingen aning om att brorsan låg inne samtidigt
Mopednazisten har någon info om honom? Vet att han inte är Nazist utan bara udda intresse.Lär ha fått kol och bytt till elmoped nu.Intressant man, vad heter han var bor han? Den gamla Zundappen hade jag ev velat köpa.
Mopednazisten har någon info om honom? Vet att han inte är Nazist utan bara udda intresse.Lär ha fått kol och bytt till elmoped nu.Intressant man, vad heter han var bor han? Den gamla Zundappen hade jag ev velat köpa.
Priffe ska vara död enligt nån som pratat med Priffes särbo
kommer ihåg när man som litet barn fick följa med morsan till Tempo
på muren utanför knallade det en gammal skäggig gubbe fram ock tillbaka
verkade konstig ock ganska sliten ,räknade för några år sen ut att Priffe var 24 år då
ock ca 50 år senare var han sig lik
Finns en hel del skit i den stan, massa småkriminella som håller på med allsköns skit har jag hört. Dessutom verkar det vara mycket droger i omlopp. Har för mig det finns en David där uppe som varit bostadslös till och från och som håller på med droger, i alla fall för några år sen. Kan inte säga ålder men tror inte han är allt för gammal. Undrar om han inte är bilmålvakt med.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!