2026-07-04, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Aha ok.

Gällande kvinnomisshandlar-krögaren Steffe, ja han är den stirrige.

Riktig rebelliskt och ”metal ” att spöa kvinnor, jävla trädgårdsdvärg.

okey ,bor väldigt nära rockbaren men går aldrig förbi där ock har aldrig varit in på stället
är det fortfarande öppet är det nått folk där ? såg det skulle säljas av nån anledning men de har haft öppet i 3 år nu eller
Lite kul att deras granne är RFSL ,pratade för ca 3 år sen med en tjej i 30 års åldern hon skulle söka jobb där undrar om det är hon som är den misshandlade flickvännen ?
Senast redigerad av diseledvin 2026-07-04 kl. 16:35.
Citera
2026-07-04, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buttan24
Fan Burta har vist stilat sig har tagit körkort, gubben är ju 60+ undrar om katta har stilat sig eller knarkar hon omkring på stan fortfarande

o fan har burta tagit körkort grattis , katta vimsar runt på stan är väl nu kajs flickvän
Citera
2026-07-04, 18:20
Medlem
Ja, Burta har ju typ supit varje dag sen han var 15år,han tog körkortet i december 2025 i en ålder av 60år , men Ozzy tog ju körkortet när han var 60år😀
Citera
2026-07-04, 20:55
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
okey ,bor väldigt nära rockbaren men går aldrig förbi där ock har aldrig varit in på stället
är det fortfarande öppet är det nått folk där ? såg det skulle säljas av nån anledning men de har haft öppet i 3 år nu eller
Lite kul att deras granne är RFSL ,pratade för ca 3 år sen med en tjej i 30 års åldern hon skulle söka jobb där undrar om det är hon som är den misshandlade flickvännen ?

Nä är inte hon. Kvinnan han misshandlade är 49-50 års åldern .
Citera
2026-07-05, 03:12
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
håller tråden på att dö ut ?

brukar se den gamla pattaya mördaren på stan hans liv borde bli film
började som levande fotbollsspelare blev sen tränare ock kassör sen drog han med klubbens pengar knarkade ock knullade horor i brasillien sen blev han främlingslegionär men efter 5 år slår han ett befäl på käften ock får sparken tror han hade franskt medborgarskap så han fixade falska papper ock fick jobb på ett franskt värdetransportör företag ock en dag när det var mycket pengar i lasten snodde han de ock drog till brasilien igen när han tröttnat drog han till thailand ock jag bodde på samma enkla hotell som han "sawaste smile in han satt vid bordet intill han han pratade på engelska med en annan kille om vilka horor som var bäst de från brasilien eller de thailändska la hans utseende på minnet han hade en väldigt stirrig blick mm dan efter drog jag till bangkok igen läste på nätet att en svensk var efterlyst för mord i thailand japp det var han han hade tagit med en hora till rummet ock han blev lite besviken när det visade sig att det var en ladyboy sen slog han ihjäl människa rullade in hen i en matta bar ut ock slängde allt över en mur 100 meter från hotellet inte alla som fattar att i alla hotell i thailand finns det filmkameror överallt tur för han var att det var en ladyboy från cambodja blev dömd till 10 år men eftersom han erkände blev det halverat straff så efter 5 år kom han ut ock när jag strax efter besöker stans bibliotek tycker jag att jag känner igen en gubbe där som sitter ock surfar ja vad fan det är ju han pattaya mördaren
Du skrev i princip om samma sak för 10 år sedan och hur kommer det sig att Kenneth är en original?
(FB) Vem är främlingslegionären? (Kenneth Eriksson/Thailand)

Citat:
fan glömde jag det kenneth eriksson bor på frösön har ej bytt namn
sök på kenneth eriksson pattaya om du vill veta mera
Finns trådar om han här: (FB) Vem är främlingslegionären? (Kenneth Eriksson/Thailand)

(FB) Mördaren Kenneth Eriksson i amatörporr?
Senast redigerad av Adrenaline976 2026-07-05 kl. 03:24.
Citera
2026-07-05, 15:13
Medlem
Hur mår hobby bl*atten Erik Axel**on nuförtiden?
Citera
2026-07-05, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pizzaland
var det han som arklöv slängde ner från balkongen på after eight
Citera
2026-07-05, 23:24
Medlem
Citat:
var det han som arklöv slängde ner från balkongen på after eight

Precis det var skoj att se
Citera
2026-07-07, 09:42
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pizzaland

Hahahhaha , stötte på den här
snubben för kanske 4-5 år sedan. Samtalet kom in på styrketräning.

Han hade tydligen knäböjt 240 kilo med perfekt form och extra djup. Hahahahahh.

Detta med en spenslig kroppsform och en matchvikt på ungefär 70-75 kilo.

När jag förklarade att det var mycket imponerande lyft , nästintill olympisk nivå . Ryckte han bara nonchalant på axlarna och såg stolt ut.

Få visste/vet nog att en av Sveriges starkaste män är Erik A
Citera
2026-07-07, 19:16
Medlem
Citat:

Nej,
Jag tror den misshandlade flickvännen är en tjej som kallas för Pill4n.
Dom gängade ett tag när han drev Captain Cook. Ganska högljudd tjej som gastar och visar tittsen så fort hon smakar starkt.
Citera
2026-07-07, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RaffeRiff
Nej,
Jag tror den misshandlade flickvännen är en tjej som kallas för Pill4n.
Dom gängade ett tag när han drev Captain Cook. Ganska högljudd tjej som gastar och visar tittsen så fort hon smakar starkt.

Misshandlade kvinnan i fråga är inte Pernilla, utan en Ylva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in