2026-03-22, 18:50
Medlem
Gällande Profeten

"En person dömdes vid Östersunds tingsrätt för övergrepp i rättssak, två fall av brott mot knivlagen och hot mot tjänsteman. Rätten bedömde att gärningarna, som skedde i centrala Östersund under hösten 2020 och vintern 2021, begicks under påverkan av en allvarlig psykisk störning. Den dömde ska överlämnas till rättspsykiatrisk vård utan särskild utskrivningsprövning och betala 10 000 kronor i skadestånd till målsäganden.

Gärningsbeskrivning
– Övergrepp i rättssak: Den tilltalade hotade ett vittne efter att det avlagt vittnesmål i tingsrätten. Uttalandet, riktat mot vittnet, handlade om att det var "dumt att ha vittnat" och att vittnet "skulle passa sig när de kommer ut". Händelsen skedde 12–13 juni 2020 i Östersund.
– Brott mot knivlagen (två tillfällen): Den tilltalade bar olovligt en kniv/machete på allmän plats den 7 november 2020 och den 1 januari 2021 i centrala Östersund. Båda tillfällena bedömdes som oberättigat innehav av farligt föremål.
– Hot mot tjänsteman: Den tilltalade förmedlade via en polisanställd ett hot om våld mot en polisvistelse vid polishuset i Östersund den 4 december 2020."

Det är B 3632-20

Sen har vi lite annat, sexuellt ofredande och misshandel och olaga hot..
"Under rättegången framkom det att den tilltalade vid flera tillfällen uttalat dödshot och agerat våldsamt mot både privatpersoner och tjänstemän. I ett av fallen riktades hot om att skära halsen av en person utanför en trygghetsanläggning. Vid ett senare tillfälle skedde ett aggressivt agerande i samband med polisgrepp, där den tilltalade hotade en tjänsteman med att sticka ut dennes ögon. Vidare åtalades den tilltalade för att ha utfört en misshandel under vilken denne upprepade gånger slog en annan person i ansiktet, vilket orsakade både smärta och blödningar."

B 3024-23

Sen sexuellt ofredande, där han förföljde en ung tjej, höll fast henne och slickade på hennes ansikte vid Max..

B 928-22
Citera
2026-03-23, 12:36
Medlem
Nån som vet om Bosse med cowboyhatten lever fortfarande?
Citera
2026-03-23, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
Nån som vet om Bosse med cowboyhatten lever fortfarande?

priffes brorsa finken, ja han lever men går ganska dåligt
Citera
2026-03-23, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diseledvin
priffes brorsa finken, ja han lever men går ganska dåligt

Är det han som går med kryckor? Såg en man med hatt eller keps i lördags med såna men tänkte inte på vem det va
Citera
2026-03-23, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
Är det han som går med kryckor? Såg en man med hatt eller keps i lördags med såna men tänkte inte på vem det va

japp brukar uttrycka sig "ho ho"
Citera
2026-03-24, 12:40
Medlem
Citat:
bor han i lugnvik ock jobbar på samhall

Ingen aning om vart han bor/jobbar.
Citera
2026-03-24, 16:19
Medlem
Citat:
japp brukar uttrycka sig "ho ho"

Undra om det är att han blir äldre eller alkoholen som har gjort han ”skröpligt” eller om det är både och för jag kände inte igen han i lördags och då vet jag mycket väl vem Bosse är och hur han ser ut.
Citera
2026-03-27, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xyxella
Jenken har gått till de sälla jaktmarkerna också, den 13/3.

nja janken såg jag nyss men du kanske menar nån annan jag menar han som cyklar omkring dygnet runt ,svarta kläder
Citera
2026-03-30, 14:33
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beardbox
Dumpen-Thomas ska tydligen på rättegång har han skrivit på Facebook. "Har lust att skita att gå på rättegången och försvinna från Östersund." skrev han i ett statusmeddelande. Verkar som att det är mot hans exflickvän som var omyndig när de var i lag har anmält honom för ofredande.

Hahahahahahahhahah!!! Rätt åt den jävla lusen!!

Inte så roligt för honom då han får smaka på sin egna medicin! Peddot anmäler ju folk på löpande band för allsköns påhittade saker!!

Och förresten, Tomas jag vet du läser denna tråden. Du är en äcklig liten hårig pedofil som alltid har samma illaluktande kläder på dig, Din lönnfete Loser!!

Bruna fläckar på din varseljacka också Tomas ….

Både Peddo och Bajsman??
Senast redigerad av GerardDepardieu 2026-03-30 kl. 14:36.
Citera
2026-03-30, 14:45
Medlem
GerardDepardieus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xyxella
Jenken har gått till de sälla jaktmarkerna också, den 13/3.

Aldrig roligt när någon går bort, men den där mannen var en ohygienisk snusker.

Har själv bevittnat hur han sittande på Wedemarks, skrapar rikligt med hudflagor från sina torra och nariga armbågar rakt upp på bordet.

På borden bredvid sitter folk och fikar sina dyra tårtbitar och söndagskaffe . Mums filibabba Fyfan .
Citera
2026-07-02, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GerardDepardieu
Aldrig roligt när någon går bort, men den där mannen var en ohygienisk snusker.

Har själv bevittnat hur han sittande på Wedemarks, skrapar rikligt med hudflagor från sina torra och nariga armbågar rakt upp på bordet.

På borden bredvid sitter folk och fikar sina dyra tårtbitar och söndagskaffe . Mums filibabba Fyfan .

gick rykten om att han död för en månad sen såg han senast i går på cafet på coop såg ut att fått en rejäl kanonkula kanske fått bostad så han slipper cykla runt hela nätterna
Citera
2026-07-02, 14:29
Medlem
håller tråden på att dö ut ?

brukar se den gamla pattaya mördaren på stan hans liv borde bli film
började som levande fotbollsspelare blev sen tränare ock kassör sen drog han med klubbens pengar knarkade ock knullade horor i brasillien sen blev han främlingslegionär men efter 5 år slår han ett befäl på käften ock får sparken tror han hade franskt medborgarskap så han fixade falska papper ock fick jobb på ett franskt värdetransportör företag ock en dag när det var mycket pengar i lasten snodde han de ock drog till brasilien igen när han tröttnat drog han till thailand ock jag bodde på samma enkla hotell som han "sawaste smile in han satt vid bordet intill han han pratade på engelska med en annan kille om vilka horor som var bäst de från brasilien eller de thailändska la hans utseende på minnet han hade en väldigt stirrig blick mm dan efter drog jag till bangkok igen läste på nätet att en svensk var efterlyst för mord i thailand japp det var han han hade tagit med en hora till rummet ock han blev lite besviken när det visade sig att det var en ladyboy sen slog han ihjäl människa rullade in hen i en matta bar ut ock slängde allt över en mur 100 meter från hotellet inte alla som fattar att i alla hotell i thailand finns det filmkameror överallt tur för han var att det var en ladyboy från cambodja blev dömd till 10 år men eftersom han erkände blev det halverat straff så efter 5 år kom han ut ock när jag strax efter besöker stans bibliotek tycker jag att jag känner igen en gubbe där som sitter ock surfar ja vad fan det är ju han pattaya mördaren
Senast redigerad av diseledvin 2026-07-02 kl. 14:42.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in