2021-08-31, 21:34
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
Varför har du en bild som är snyggare än verkligheten om du är nojig för vad resultatet ska bli när ni ses?

Det har säkert snubben också och nu sitter även han och nojjar inför dejten!
Citera
2021-08-31, 21:35
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shirokuro
Okay tack bra. Ville bara inte att han ska känna sig lurad😅

Är du väsentligt tjockare än vad som framgår av bilderna? Sånt brukar inte gå hem.
Citera
2021-08-31, 21:45
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Alltså i morrn ska jag träffa en kille som är sjukt jävla snygg och jag är skiträdd att han har en massa förväntningar inför vår dejt. Vi matchade på tinder och jag är snyggare på bild än i verkligheten och jag har försökt fråga vad han har för typ osv men han säger att han inte har ngn och att det är personligheten som gör det blah blah. Jag vill ju inte säga att jag egentligen inte är så snygg för det är ju också ganska avtändande. Vad ska jag göra, vara ärlig eller hoppas det går bra på dejten eller är det oschysst? Vi har inte pratat om sex alls och är rädd att han blir besviken.

Kom naken. Ta med öl.
Citera
2021-08-31, 22:21
Medlem
orvarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndGame
Alla selekterar sina bilder noga. Ingen är lika snygg irl. Det är ett faktum så länge du inte har kört Photoshop så är det nog hjärnspöken.

Tycker det är tydligt om en killen förväntar sig ligga på första dejten (fört in samtalet på sex tidigt etc)

Du är nervös men för satan skriv inte att du är fulare i verkligheten. Otroligt avtändande, vad ska han svara på det liksom?
HA,HA,HA!!😄
Allvarligt,jag är ingen trollkarl med kameran och vill nog säga,att det jag ser i spegeln ser bättre ut än de flesta bilder jag sett på mig själv..😄🖖
Citera
2021-08-31, 22:56
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
TEXT
Så osäker som TS låter så är det kanske bättre om det inte blir någon träff alls. Väldigt avtändande.

Fokus bör ligga på att bygga upp ett gott självförtroende.
Citera
2021-08-31, 23:14
Medlem
IcyHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
Okej, men det var fortfarande inte ett svar på frågan.

Men hon har ju svarat? Dvs, hon säger att hon helt enkelt inte ser lika bra ut i verkligheten, som på bild. Så ja, "svaret" på din fråga är väl helt enkelt, att hon måste väl ha några bilder överhuvudtaget, på en dejtingsida... Och dessa bilder kommer ju då alltid att vara "bättre" än hon ser ut IRL, eftersom hon är lite mer fotogenisk, än vad hon ser bra ut IRL. Hon har även förklarat att hon inte har massa smink osv. Så förklaringen är redan given...
Citera
2021-08-31, 23:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av IcyHeart
Men hon har ju svarat? Dvs, hon säger att hon helt enkelt inte ser lika bra ut i verkligheten, som på bild. Så ja, "svaret" på din fråga är väl helt enkelt, att hon måste väl ha några bilder överhuvudtaget, på en dejtingsida... Och dessa bilder kommer ju då alltid att vara "bättre" än hon ser ut IRL, eftersom hon är lite mer fotogenisk, än vad hon ser bra ut IRL. Hon har även förklarat att hon inte har massa smink osv. Så förklaringen är redan given...
Hmmm ja, om man ser det så. Jag tolkade det mest som ett undflyende av frågan och ursäkter till varför det hon gör är ok.

Jag dömer inte. Ville bara veta. Själv väljer jag ju också de bilder som visar mig från min bästa sida, men jag går ju inte senare och nojar över vad hon ska tycka på riktigt.
Citera
2021-09-01, 03:13
Medlem
gloedhet92s avatar
Citat:
Okay tack bra. Ville bara inte att han ska känna sig lurad😅

Känns som du säljer en iPhone på Blocket.
Citera
2021-09-01, 03:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Alltså i morrn ska jag träffa en kille som är sjukt jävla snygg och jag är skiträdd att han har en massa förväntningar inför vår dejt. Vi matchade på tinder och jag är snyggare på bild än i verkligheten och jag har försökt fråga vad han har för typ osv men han säger att han inte har ngn och att det är personligheten som gör det blah blah. Jag vill ju inte säga att jag egentligen inte är så snygg för det är ju också ganska avtändande. Vad ska jag göra, vara ärlig eller hoppas det går bra på dejten eller är det oschysst? Vi har inte pratat om sex alls och är rädd att han blir besviken.

Tips. Använd en bild där du är fulare än du är i verkligheten. Då blir dejten positivt överraskad istället för tvärtom.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in