2021-08-31, 18:56
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shirokuro
Alltså i morrn ska jag träffa en kille som är sjukt jävla snygg och jag är skiträdd att han har en massa förväntningar inför vår dejt. Vi matchade på tinder och jag är snyggare på bild än i verkligheten och jag har försökt fråga vad han har för typ osv men han säger att han inte har ngn och att det är personligheten som gör det blah blah. Jag vill ju inte säga att jag egentligen inte är så snygg för det är ju också ganska avtändande. Vad ska jag göra, vara ärlig eller hoppas det går bra på dejten eller är det oschysst? Vi har inte pratat om sex alls och är rädd att han blir besviken.

Det kan ju faktiskt vara så att han inte är lika fokuserad vid utseende som du tycks vara.
Kanske är han trött på tjejer som tror att är man bara väldigt snygg så är man "ett kap" (hittade inget bättre uttryck, sorry).
Gå på dejten, glöm hur du, och han, ser ut och se vad det är för en kille.
Citera
2021-08-31, 19:00
Medlem
Citat:
Alla mina bilder är snyggare än irl. Jag har inte ens smink på mina profil bilder. Fotogenisk im guessing

Har du tänkt på att han kanske också har lagt upp bilder, där han ser bättre ut än vad han gör irl.
Citera
2021-08-31, 19:10
Medlem
Citat:
Alltså i morrn ska jag träffa en kille som är sjukt jävla snygg och jag är skiträdd att han har en massa förväntningar inför vår dejt. Vi matchade på tinder och jag är snyggare på bild än i verkligheten och jag har försökt fråga vad han har för typ osv men han säger att han inte har ngn och att det är personligheten som gör det blah blah. Jag vill ju inte säga att jag egentligen inte är så snygg för det är ju också ganska avtändande. Vad ska jag göra, vara ärlig eller hoppas det går bra på dejten eller är det oschysst? Vi har inte pratat om sex alls och är rädd att han blir besviken.

Vad du skall göra är att göra ditt bästa och hoppas på att han sätter på dig ändå. Klä dig i något snyggt men passande, sminka dig och försök se så bra ut du kan. Var trevlig, flirtig och försök undvika att säga något olämpligt (tex fråga inte vem han tycker är den coolaste seriemördaren av Ted Bundy och Richard Ramirez eller dylikt opassande ämne).

Gör du det, försöker så gott du kan så finns det ingen skam i att misslyckas.
Citera
2021-08-31, 19:16
Medlem
Citat:
Du blir ett knull, Max
Citera
2021-08-31, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
Ok? Och vad är svaret på min fråga?
Har bara lagt upp bilder där jag ser ut som mig själv. Inget smink/filter/tillgjort osv
Citera
2021-08-31, 19:30
Moderator
Maviels avatar
Det kan ju vara så att det handlar om dålig självkänsla för dig? Så länge som du lagt in en bild som de facto är på dig själv är det lugnt.
Citera
2021-08-31, 19:32
Medlem
maxatdunders avatar
Om han vill träffa dig vet du redan vad han vill, utseendet är viktigt för tjejer och jag gissar på att det blir ligg om han är hunk och du inte ser ut som ett mähä.
Citera
2021-08-31, 19:42
Avslutad
Citat:
Har bara lagt upp bilder där jag ser ut som mig själv. Inget smink/filter/tillgjort osv
Okej, men det var fortfarande inte ett svar på frågan.
Citera
2021-08-31, 19:53
Avslutad
Citat:

Om du inte är följande så kommer det gå jättebra.

1. Tjock
2. Feminist.
3. Hår under armarna.
4. Synliga tatueringar.
5. Svär för mycket.
6. Yttrar ghettoslang du har hört från rap-babbar.

Lycka till.
Citera
2021-08-31, 20:58
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:

Ni måste ju ha pratat om olika saker som han tycker är intressanta annars hade han inte velat träffa dig.
Inte heller vet du vad han tycker är snyggt eller fult.

Att hålla på att skriva om sitt utseende är att söka bekräftelse.
Lägg fokus på samtalet om det ni har gemensamt och diskutera olika saker istället.

Jag har en jättesnygg väninna som ingen kille orkar dejta för allting handlar bara om henne och hennes utseende.
Har en annan väninna som ser ner på sig själv och är negativ och ingen orkar träffa henne heller.
Citera
2021-08-31, 21:04
Medlem
Idumeas avatar
Det kommer nog gå bra. Du är säkert snyggare än vad din självkänsla säger. Gå någonstans där ni kan supa till lite på dejten, så blir du både snyggare och mindre nervös.
Citera
2021-08-31, 21:31
Medlem
Han kan ju också se snyggare ut på bilder än irl. Fick nyligen reda på att snubbar photoshoppar sina schnasar så tjejer ska tro att de har fb-dase fast de inte hänger här. Så dom använder säkert lite filter och sånt dom också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in