2021-08-31, 18:32
Medlem
Alltså i morrn ska jag träffa en kille som är sjukt jävla snygg och jag är skiträdd att han har en massa förväntningar inför vår dejt. Vi matchade på tinder och jag är snyggare på bild än i verkligheten och jag har försökt fråga vad han har för typ osv men han säger att han inte har ngn och att det är personligheten som gör det blah blah. Jag vill ju inte säga att jag egentligen inte är så snygg för det är ju också ganska avtändande. Vad ska jag göra, vara ärlig eller hoppas det går bra på dejten eller är det oschysst? Vi har inte pratat om sex alls och är rädd att han blir besviken.
Citera
2021-08-31, 18:40
Avslutad
Varför har du en bild som är snyggare än verkligheten om du är nojig för vad resultatet ska bli när ni ses?
Citera
2021-08-31, 18:41
Moderator
pbos avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Relationsakuten
/Moderator
Citera
2021-08-31, 18:42
Medlem
EndGames avatar
Alla selekterar sina bilder noga. Ingen är lika snygg irl. Det är ett faktum så länge du inte har kört Photoshop så är det nog hjärnspöken.

Tycker det är tydligt om en killen förväntar sig ligga på första dejten (fört in samtalet på sex tidigt etc)

Du är nervös men för satan skriv inte att du är fulare i verkligheten. Otroligt avtändande, vad ska han svara på det liksom?
Citera
2021-08-31, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SittFint
Varför har du en bild som är snyggare än verkligheten om du är nojig för vad resultatet ska bli när ni ses?
Alla mina bilder är snyggare än irl. Jag har inte ens smink på mina profil bilder. Fotogenisk im guessing
Citera
2021-08-31, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndGame
Alla selekterar sina bilder noga. Ingen är lika snygg irl. Det är ett faktum så länge du inte har kört Photoshop så är det nog hjärnspöken.

Tycker det är tydligt om en killen förväntar sig ligga på första dejten (fört in samtalet på sex tidigt etc)

Du är nervös men för satan skriv inte att du är fulare i verkligheten. Otroligt avtändande, vad ska han svara på det liksom?
Okay tack bra. Ville bara inte att han ska känna sig lurad😅
Citera
2021-08-31, 18:44
Medlem
nidhoogens avatar
Så många brudar man träffade på Tinder som inte alls såg ut som på bilderna, tror inte han kommer bry sig sålänge du inte är fet och ful så han inte kan få upp den.

Använder folk fortfarande Tinder? Haha.
Citera
2021-08-31, 18:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shirokuro
Alla mina bilder är snyggare än irl. Jag har inte ens smink på mina profil bilder. Fotogenisk im guessing
Ok? Och vad är svaret på min fråga?
Citera
2021-08-31, 18:45
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Alltså i morrn ska jag träffa en kille som är sjukt jävla snygg och jag är skiträdd att han har en massa förväntningar inför vår dejt. Vi matchade på tinder och jag är snyggare på bild än i verkligheten och jag har försökt fråga vad han har för typ osv men han säger att han inte har ngn och att det är personligheten som gör det blah blah. Jag vill ju inte säga att jag egentligen inte är så snygg för det är ju också ganska avtändande. Vad ska jag göra, vara ärlig eller hoppas det går bra på dejten eller är det oschysst? Vi har inte pratat om sex alls och är rädd att han blir besviken.

Vad fan ska vi kunna göra åt att du är fake? Du kommer märka inom de första 10 sekunderna om han blir besviken eller ej.
Citera
2021-08-31, 18:47
Medlem
Snacks avatar
Var dig själv och ta det som det kommer.
Citera
2021-08-31, 18:47
Medlem
IcyHearts avatar
Gör som jag gör, skicka även lite bilder som är i princip osminkade också.

Jag brukar typ skicka kanske 4 som är osminkade eller nästintill (kanske bara lite ofärgad lipgloss) och så kanske en som är lite smått sminkad. Så att det blir en liten mix liksom.

Bättre så, så blir det oftast en bra överraskning istället när man ses Och då ser man ju ut som en knock-out istället så klart

Du kan ju, om du vill, även i detta sena läge, skoja till det lite.. typ skriva att du är nervös och föreslå: kan vi inte skicka lite av våra värsta bilder till varann, så kanske det blir positiv överraskning när vi ses 😉.

Och sen kan du skicka en sån mix jag skrev om här ovan.
Citera
2021-08-31, 18:54
Medlem
Schwimmwestes avatar
Citat:

Mitt tips till nästa gång är att lägga till honom på snapchat innan dejt. Det blir som ett mellanläge mellan dina perfekta Tinderbilder och att ses i verkligheten. Om han spolar dig efter någon dags snapchattande så hade han antagligen spolat dig efter första dejten ändå. Och det är betydligt tyngre för självförtroendet om ni hinner ses.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in