• 1
  • 2
2021-08-31, 10:57
Awaiting Email Confirmation
StatsTV publicerade idag några reportage om kvinnor och så kallad yoni-massage, det är en typ av underlivsmassage som riktar sig mot kvinnor, vet att expressen gjorde ett jobb på det här för nån månad sen efter att (ursäkta ordet) influenser så som B.Ing**so b la hade testat massagen med ett jävligt "skönt resultat.

Vad tycker ni? Är detta sexköp? Kvinnors sexköp brukar inte tas på så mycket allvar, men att man kan gå ut i offentligen med att man har gjort det är ändå en ny företeelse.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...age-som-terapi

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...ara-ett-sexkop

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...age-som-terapi

https://www.expressen.se/nyheter/erb...ttraktiva-man/

----------------------------------------------------------------------------------
If you're lonely when you're alone, you're in bad company.
Citera
2021-08-31, 10:59
Medlem
tancodgers avatar
Beror ju på om det är i sexuellt syfte eller inte. Finns ju någon jävla indisk massage som handlar om att massören drar i snoppen, men det är ju inte för sexuell gratifikation.

Detta är en jävla ickefråga.
Citera
2021-08-31, 11:01
Medlem
Stygotiuss avatar
Ja, det är naturligtvis lika mycket sexköp som när Lars-Göran, 63, köper sig en avrunkning hos den lokala thaimassören.
Citera
2021-08-31, 11:02
Medlem
Om det nu är tillåtet tror jag att jag ska identifiera mig som kvinna framöver och gå och få min penisformade vagina masserad
Citera
2021-08-31, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tancodger
Beror ju på om det är i sexuellt syfte eller inte. Finns ju någon jävla indisk massage som handlar om att massören drar i snoppen, men det är ju inte för sexuell gratifikation.

Detta är en jävla ickefråga.

Det är det inte alls någon ickefråga, är ju mängder av män som döms för köp av sexuella tjänster och jag menar att detta kan likställas med köp av sexuell tjänst. Så då borde rimligtvis snuten lägga motsvarande mängd krut på att ta fast dessa kvinnor som de gör för att leta torskar
Senast redigerad av Jemi0052 2021-08-31 kl. 11:10.
Citera
2021-08-31, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jemi0052
Om det nu är tillåtet tror jag att jag ska identifiera mig som kvinna framöver och gå och få min penisformade vagina masserad

En penis är ju egentligen en utväxt klitoris. Så är det lagligt att massera ärtan mot pengar så borde det vara lagligt att massera den utväxta. Annars är kränkande särbehandling av olika klitoris.
Citera
2021-08-31, 11:14
Medlem
tancodgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jemi0052
Det är det inte alls någon ickefråga, är ju mängder av män som döms för köp av sexuella tjänster och jag menar att detta kan likställas med köp av sexuell tjänst. Så då borde rimligtvis snuten lägga motsvarande mängd krut på att ta fast dessa kvinnor som de gör för att leta torskar

Vad svamlar du om? Jag kan betala ett luder för att äta middag med mig. Det innebär inte att det är köp av en sexuell tjänst.
Citera
2021-08-31, 11:42
Medlem
Det är helt klart sexköp. Jag applåderar dessa kvinnor som både går i bräschen för att normalisera sexköp samt drar rättsväsendet vid näsan genom lite skön orientalism och att påstå att det inte är sexuellt. Att inte happy ending-gänget har kommit på det än!
Citera
2021-08-31, 11:44
Medlem
argaangelicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stygotius
Ja, det är naturligtvis lika mycket sexköp som när Lars-Göran, 63, köper sig en avrunkning hos den lokala thaimassören.

Nä! Det underlättar efter förlossning och vestibulit ju. Det handlar om att frigöra energier, kanalisera ,minska spänningar liksom. Det är inte sexuellt!
Citera
2021-08-31, 11:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tancodger
Vad svamlar du om? Jag kan betala ett luder för att äta middag med mig. Det innebär inte att det är köp av en sexuell tjänst.
Vem betalar för att äta med ett luder?
Citera
2021-08-31, 11:46
Medlem
tancodgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Nä! Det underlättar efter förlossning och vestibulit ju. Det handlar om att frigöra energier, kanalisera ,minska spänningar liksom. Det är inte sexuellt!

Du ska bara veta hur mycket energi som kanaliseras och hur mycket spänning som minskar efter utlösning. Din argumentation är totalt lika blåst som andra i tråden.
Citera
2021-08-31, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica

Bloggerskan Maxinne testade Yoni-massage och beskriver det såhär:
Citat:
”Detta är något jag absolut skulle rekommendera till alla kvinnor jag känner (och motsatt lingam-massage för alla män jag känner).

(...)

”Jag säger bara wow! Detta är en av de mest känslosamma, skönaste och ballaste upplevelser jag har varit med om. Man har ju oftast fått en eller några orgasmer per sextillfälle, ibland olika typer och ibland enbart av klitoris, men att göra denna ritual och få allt detta tillsammans var helt sinnessjukt.”

(...)

" Det är svårt att beskriva hur allt detta gick till i detalj, för det förstår inte ens jag, jag var förmodligen i någon annan dimension och ylade. Av detta kom jag först genom g-spot, sen genom a-spot, sedan via cervix (livmodern), g-spot igen och avslutade sedan med sex stycken sprutorgasmer på raken. Mellan alla dessa låg jag i olika fosterställningar, skakade, flåsade och skrek. Det här var något helt annan än vad jag någonsin varit med om - och tro det eller ej - inte så sexuellt som man skulle kunna tro - fast ändå 100% sexuellt."
https://www.devote.se/Maxinne/min-yo...art-2-30709919

Tilläggningsvis, skall Maxinne ha heder för att hon är jämlik och i inledningen även rekommenderar motsvarigheten för män, till män.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in