• 3
  • 4
2021-09-26, 02:29
Medlem
Gothenburgers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Insidejobb på banken.
Lär det vara
Citera
2021-09-26, 02:46
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majaa
Wtf... Senaste jag hörde var att han sålt Minecraft till Microsoft, fattar inte hur han ändå kan ha pengar då.
Skrattar ihjäl mig! om det är menat som skämt. Annars gråter jag.
Summa summarum: tjuvarna blir alltmer sofistikerade och bankerna får kämpa för att hänga med i utvecklingen.
Citera
2021-09-26, 05:22
Medlem
Mullrets avatar
Bedragarna hade lyckats bli ombud för skattedeklarationer. Så, de kunde ange annat konto än Notchs för utbetalningar..

Numera godkänner du ditt ombud med BankID.
Citera
2021-09-26, 05:29
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Bedragarna hade lyckats bli ombud för skattedeklarationer. Så, de kunde ange annat konto än Notchs för utbetalningar..

Numera godkänner du ditt ombud med BankID.

Bara om du själv gått in på skatteverkets hemsida och blockerat möjligheten att välja ombud utan bank-id.. samma gäller för adressändring. Helt absurt att de inte gjort bank-id till det förvalda alternativet.
Citera
2021-09-26, 08:57
Medlem
PenisJuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chillwill
Hur tappad är du egentligen? Om han fick 12 miljarder kronor för egen del vid försäljningen hur kan du inte förstå att han ändå har pengar kvar? Haha, ja du kan ju försöka utveckla Ikea och sälja det sedan, kör vidare med Minecraft därefter. Du borde nog ha extra superkoll på ditt bankkonto, om du nu har något enda nickel där.

Han la väl pengarna på coola modpacks...?
Citera
2021-09-26, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Han la väl pengarna på coola modpacks...?
Trollet Majaa menar att beviset för att han inte har några pengar kvar nu är att han sålde Minecraft till Microsoft.
Citera
2022-03-29, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Insidejobb på banken.

Visst, men antagligen inte på det sätt folk tror. Det hela var nog en liten men bestämd varning till Notch om vilka jobbiga saker som kan tänkas drabba honom i framtiden om han inte skärper till sig och lägger av med sina politiskt inkorrekta uttalanden.

https://www.denofgeek.com/games/notc...anon-politics/

Notch upphörde med sitt politiska twittrande över en natt och har sedan dess inte yppat ett knyst om politik. Absolut nada.

Slump? Jag tror inte det.
Citera
2022-03-29, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agens56
Visst, men antagligen inte på det sätt folk tror. Det hela var nog en liten men bestämd varning till Notch om vilka jobbiga saker som kan tänkas drabba honom i framtiden om han inte skärper till sig och lägger av med sina politiskt inkorrekta uttalanden.

https://www.denofgeek.com/games/notc...anon-politics/

Notch upphörde med sitt politiska twittrande över en natt och har sedan dess inte yppat ett knyst om politik. Absolut nada.

Slump? Jag tror inte det.
Det är troligt. Med tanke på den mobb av vänsteraktivister som kändisar får efter sig för minsta lilla så kan det mycket väl stämma.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in