Finns det nån app för ens Ipad där man kan få sina sms som kommer till ens Iphone? För det är väl så att bara dom som också har Iphone/Ipad kommer till ens Iphone/Ipad. Vore också smidigt om dom även kunde komma till min MacBoor Air.
Finns det nån app för ens Ipad där man kan få sina sms som kommer till ens Iphone? För det är väl så att bara dom som också har Iphone/Ipad kommer till ens Iphone/Ipad. Vore också smidigt om dom även kunde komma till min MacBoor Air.
Jag får alla SMS till appen iMessage oavsett vem som skickar. Kan skicka till alla också.
Appen du behöver heter Meddelanden och finns redan på iPhone, iPad och Mac. Den kan skicka och ta emot SMS och MMS över mobilnätet och Wi-Fi. Om du har en Mac eller iPad som inte kan skicka SMS över mobilnätet skickas det som iMessage via Wi-Fi. Läs mer här:
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!