Det finns mycket negativt att säga om droger men det finns det redan tillräckligt med trådar om här på FB. Här tänkte jag vi kunde prata om hur droger hjälpt oss i livet och förgyllt vår vardag.
Egentligen så baseras väl mycket av hela våra liv på just "droger", sådant som bland annat utsöndrar dopamin - socker, sns, sex och porr the list goes on... men jag menar såklart substanser och räknar in alkohol & cigg.
För mig har de gjort mitt liv mycket roligare. Jag slösade bort säkert 6 år på att försöka träna, meditera, äta hälsosamt och allt det där innan jag insåg att inget fungerade. Det som fick bägaren att rinna över mot slutet, var när brossan bokat in ett möte och jag skulle sitta ner med någon jävla kärring och prata om mina problem. Fy fan det var något av det mest förnedrande jag någonsin varit med om. Så 6 år av att må skit, sen började man experimentera lite...
Jag har nu använt tramadol, CB, alkohol, benso under flera år, väl utspritt under veckan så man inte blir beroende av något och noll toleransökning - och har typ aldrig ångest längre. Mår bra och allt känns bättre än någonsin tidigare. Tagit upp en hel del gamla hobbies och även börjat prata med gamla polare igen, innan satt jag bara hemma, hatade världen och spelade tvspel. Kanske en eller två gånger i månaden bjuder jag mig själv på rejäl lyxfest med lite E eller en lina...
Måste också nämna att jag pga saker jag inte vill gå in på här, varit nära att ta till repet ett par gånger och hade jag inte haft benso till hands då så hade jag säkerligen varit död nu.
Hur har droger förgyllt
ditt liv? Som sagt vill ni prata skit om det så finns det många andra trådar, vi vet alla att det förstör för många och
missbruk är alltid fel men... ta det i andra trådar
Cheers!