2021-09-01, 20:39
Medlem
StonedAssassins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zebraut
Farres brorsa Franky dog av ett skott i låret.... 😎
Franky blev väl klippt i Köpenhamn om jag inte misstar. Var väl betydligt mer skott han blev fylld av än bara ett i låret? Jävligt oturligt att dö av ett skott i låret
Citera
2021-09-01, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
Franky blev väl klippt i Köpenhamn om jag inte misstar. Var väl betydligt mer skott han blev fylld av än bara ett i låret? Jävligt oturligt att dö av ett skott i låret
Franky blev klippt i Danmark och förblödde till döds av endast en kula i låret.
Citera
2021-09-01, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stickupcrew
Vad jag hört så ska Svensken, Abdi och två till från FLG (Playz och nån mer) velat klippa Sixty från DP iförrgår (Skottlossning Tensta) men ingen dog.

DP gör hämnd den natten och gillrar fälla för att fånga Svensken och Abdi. De sätts ner på knä och klipps i huvudet uppifrån.

Min gissning är att Svensken kommer dö närsom och att det efter de bara innebär mer krig från FLG sidas. Ghost & Sharaf kanske ger sig in.

Det som är kvar av DP sitter anhållna hörde jag så FLG har en fördel med styrka just nu om de inte behöver slåss mot HH också.

Vissa härinne har ju katastrofala jävla historier. Vart fan får ni allt ifrån.

Om detta stämmer, så känns de som ytterligare gränser nu är passerade av råhet. Eller har denna typen av rena avrättningar varit modus operandi vid fler skjutningar? (förutom Gucci i Köpenhamn)
Senast redigerad av Illincognito 2021-09-01 kl. 20:48.
Citera
2021-09-01, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonedAssassin
Skottet träffade en artär i låret som gjorde att han förblödde

Om jag minns rätt så var det danska människor som fillmade honom på marken men istället för att hjälpa honom så filmade de honom
Citera
2021-09-01, 20:59
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Skottet träffade en artär i låret som gjorde att han förblödde

Om jag minns rätt så var det danska människor som fillmade honom på marken men istället för att hjälpa honom så filmade de honom

Vem hade riskerat sitt eget liv för att eventuellt förhala avrättningen av en yrkeskriminell mördare?
Citera
2021-09-01, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oldberry
Vem hade riskerat sitt eget liv för att eventuellt förhala avrättningen av en yrkeskriminell mördare?
Det var flera minuter efter mördarna lämnat brottsplatsen, handlar inte om att man ska rädda en ”kriminell”, det handlar om att rädda en människa
Citera
2021-09-01, 21:08
Medlem
Citat:
Det var flera minuter efter mördarna lämnat brottsplatsen, handlar inte om att man ska rädda en ”kriminell”, det handlar om att rädda en människa
Var det en människa ? I mångas ögon förmodligen nej
Citera
2021-09-01, 21:08
Medlem
Alla 6 är häktade nu.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...kin-och-klorin

EDIT: Alla 6 är begärda häktade nu.
Senast redigerad av Yax 2021-09-01 kl. 21:38. Anledning: fel
Citera
2021-09-01, 21:09
Medlem
Runkebys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utropstecknet
Franky blev klippt i Danmark och förblödde till döds av endast en kula i låret.

Han hade nog tur gemfört med sin svåger 😇
Citera
2021-09-01, 21:10
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:

Ja, sitter man och filmar flera minuter efter gärningsmännen lämnat bör man såklart sluta med det och ringa polisen eller försöka hjälpa de skjutna.
Citera
2021-09-01, 21:16
Medlem
häktnings protokoll?
Citera
2021-09-01, 21:17
Medlem
AN68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yax
Alla 6 är häktade nu.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/k...kin-och-klorin
Nej.. dom har begärts häktade. Häktningsförhandling blir imorgon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in