2022-08-09, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Han bör hålla en hel del pengar åt dom om inte annat. Katten la för övrigt upp en bild tillsammans med Dumlee för inte länge sedan.
Vem i Shottaz sköt Makavelli?
Citera
2022-08-09, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Vem i Shottaz sköt Makavelli?
stämmer det att makan och makaveli e syskon?
Citera
2022-08-09, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
stämmer det att makan och makaveli e syskon?

Nej Makkan har en äldre bror och en yngre.

Makavelli storebror är död (Hajduut)
Citera
2022-08-09, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public.Enemy
Nej Makkan har en äldre bror och en yngre.

Makavelli storebror är död (Hajduut)
Den äldre är väl skötsam?
Citera
2022-08-10, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
Den äldre är väl skötsam?

Mayye? haha nej nej
Citera
2022-08-10, 02:27
Medlem
Citat:
Mayye? haha nej nej
Precis.. jaså? Vad fan sysslar han med då?
Citera
2022-08-10, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
Precis.. jaså? Vad fan sysslar han med då?

Dom har en bror som är handikappad/funktionsnedsättning vad jag hört vet inte om de mayye eller om jag blandar ihop nån
Citera
2022-08-10, 08:46
Medlem
Citat:
Dom har en bror som är handikappad/funktionsnedsättning vad jag hört vet inte om de mayye eller om jag blandar ihop nån
Efter att ha lyssnat på ljudboken tills alla dör, efter mordet på Capones bror så var det en del som var kritiska och emot det mordet, att man mördat någon som inte har med konflikten att göra och att det är fel och onödigt. Jag är helt säker på att Ayye är en av dom som tyckte det va onödigt. Och varför tror jag det? Jo för att Ayye och Capone va tajta ett tag innan, men splittrades pga konflikten. Och varför är Ayye inte med Shottaz längre? Jo för att han uttryckt sig om detta kanske? Efter att ha lyssnat på ayyes intervjuer på dialogiskt så känns det som en rimlig slutsats då det låter på honom som att han är väldigt trött på skjutningarna.
Citera
2022-08-10, 09:42
Medlem
nåt nytt om A.Z?
Citera
2022-08-10, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chicago163
Hahaha Musse kommer tagga till Spanien direkt där hans bästavän katten bor. Som dom alltid gör
Musse, Katten och Dumle - det låter som huvudpersonerna i ett barnprogram.
Citera
2022-08-10, 14:54
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
nåt nytt om A.Z?

Häktad i Danmark för rån.
Citera
2022-08-10, 14:58
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Efter att ha lyssnat på ljudboken tills alla dör, efter mordet på Capones bror så var det en del som var kritiska och emot det mordet, att man mördat någon som inte har med konflikten att göra och att det är fel och onödigt. Jag är helt säker på att Ayye är en av dom som tyckte det va onödigt. Och varför tror jag det? Jo för att Ayye och Capone va tajta ett tag innan, men splittrades pga konflikten. Och varför är Ayye inte med Shottaz längre? Jo för att han uttryckt sig om detta kanske? Efter att ha lyssnat på ayyes intervjuer på dialogiskt så känns det som en rimlig slutsats då det låter på honom som att han är väldigt trött på skjutningarna.

Låter som en mycket bra teori.

Eftersom att det verkar ha varit Hoodz som dödade Nasir så är det ju fullt rimligt att han skulle eskalera dispyten mellan dem.

Farre valde Hoodz sida för att han inte ville bli av med FLG-alliansen.

Är det någon som vet hur lojaliteterna ser ut?

Om Ace hade valt att gå emot Shottaz hade resten av SSA följt med honom då? Vet att Hoodz var arg på Ace efter skjutningen mot Alpo och Svensken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in