2022-07-12, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuryLee42
Allt han äger är fake
Trapper of the year haha
Citera
2022-07-12, 14:00
Medlem
Detta har blivit lite av en samlingstråd gällande hela konflikten så jag har en fråga..

Vad gick snett på Luciadagen för typ 6 år sedan? Varför avslutade inte Ayye honom i Hjulsta? Sköt Musse tillbaka? Dåligt sikte?
Citera
2022-07-12, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber
Detta har blivit lite av en samlingstråd gällande hela konflikten så jag har en fråga..

Vad gick snett på Luciadagen för typ 6 år sedan? Varför avslutade inte Ayye honom i Hjulsta? Sköt Musse tillbaka? Dåligt sikte?

Musse hade väst och fick skjuts direkt till sjukhuset av en vän
Citera
2022-07-12, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Säga vad man vill men Ayye är en av få som är så fruktansvärt smart och verkar ha hjärtat på rätt ställe. Men helvete va pengar killen gör, kolla bara på storleken på kedjorna runt hans hals, kejsarlänkar 2st där vardera kedja väger minst 200G i rent guld.

Hans kedjor är stenfake. De ser även en blind man på långt avstånd
Citera
2022-07-13, 02:43
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hss777777
Förr i tiden det fanns massa turkar i byn nu är de inte lika många kvar kanske han syftar på att han lämna orten som dem turkarna alltså ingen diss

Den här teorin låter väldigt trolig.

Den turkiska befolkningen i byn har klart minskat sedan slutet på 00-talet.

Intressant dock att det inte finns fler turkar i dessa gäng, finns 2 jag känner till som är värda att nämna och är kända utanför Rinkeby och Tensta, Svensken och sen Turken.
Citera
2022-07-13, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElBomber

Musse hadde bra väst på sig å fick skyss til sjukhus, men ochså dårlig sikte..
Citera
2022-07-13, 12:51
Medlem
Vet nån vem Ayye la upp på sin Instagram idag och skrev 14?
Citera
2022-07-13, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Den här teorin låter väldigt trolig.

Den turkiska befolkningen i byn har klart minskat sedan slutet på 00-talet.

Intressant dock att det inte finns fler turkar i dessa gäng, finns 2 jag känner till som är värda att nämna och är kända utanför Rinkeby och Tensta, Svensken och sen Turken.
Vet någon här om rapparen ”Artie” är somalier eller typ från Mellanöstern eller liknande? Han la upp en bild på en mörkhyad och en ljusare kille, ”back in full effekt” den vita killen ser ut som Svensken?
Citera
2022-07-13, 15:04
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Vet någon här om rapparen ”Artie” är somalier eller typ från Mellanöstern eller liknande? Han la upp en bild på en mörkhyad och en ljusare kille, ”back in full effekt” den vita killen ser ut som Svensken?

Artie är somalier är jag tätt så säker på.

Den vita killen är inte Svensken, man ser att han till höger har svart skägg och hår, Svensken har brunt. Sen matchar inte hudfärgen eller tatueringen.

Artie följer inte heller Svensken på Instagram.

Är det någon som hört något om Svensken?
Citera
2022-07-13, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Montanass
Artie är somalier är jag tätt så säker på.

Den vita killen är inte Svensken, man ser att han till höger har svart skägg och hår, Svensken har brunt. Sen matchar inte hudfärgen eller tatueringen.

Artie följer inte heller Svensken på Instagram.

Är det någon som hört något om Svensken?
Just de svensken har tatuerat Gucci på armen…
Citera
2022-07-13, 18:16
Medlem
Citat:
kan du lägga upp bilden här?
Citera
2022-07-13, 21:22
Medlem
Montanasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bynbarn1633
kan du lägga upp bilden här?

https://file.io/pPJKgsiWKMxd

Här är den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera